ilişki sağlıklı ve mutlu olabilir mi?
kız bakımlı ve yaşını hiç göstermiyor..
kız bakımlı ve yaşını hiç göstermiyor..
İlerde sorun olabilir canım şimdi olmasa bile bide şöle bir durum var erkekler geç olgunlaşır yani 25-26 sından sonra mantıklı düşünmeye başlarlar. Demek istediğim çok güvenme. Ama çok seviosanız sevgisinden çok eminsen yinede devam edin
Erkek büyük olunca sorun değil kiz büyük olunca mi sorun olucak sanki
En iyi görüş seçtiğin için tesekkur ederim 😊
rica ederim😊
Aynı şekilde benimde bir ilişkim vardı benden 5 yaş büyüktü ve hiçbir sıkıntı yaşamadık 1.5 yıl sürdü
neden bitti diye sorabilir miyim
Is evliliğe giderse aileler karşı çıkar bence baştan bitmeli
aileler sorun etmiyor
O zaman sizin kararınız bu kimseyi ırgalamaz ama yaş aralığı 4 uyusurmusunuz onu bilmem
Cevap
31Cevap
eski sevgilim benden 2 yaş büyüktü ve bir sorun yoktu ayrıca türkiye yaş ortalaması erkek 71 kadın 78 yani kadının daha büyük olması bence daha mantıklı :)
yani toplumun bakış açısını kafaya takmamak lazım ama şu var ki erkek geç olgunlaşıyor o yüzden sıkıntı olabilir belki
Kafalar uyuşuyorsa niye olmasın. Erkek olgjnsa falan iyi ise olur tabi
olgunluk önemli sende olgun davranirsan olabilir ama bazı konularda yüzüne vurabilir
Neden olmasın bende eski sevgilimde öyle oldu. ben 32 yaşında sevgilim ayrılar 35 yaşındaydı ama ayrıldık çoktaan
Önemli olan ne yaş, ne bakım, ne yaşını göstermek göstermemek ✋
Erkek büyük olunca sorun olmuyor öyleyse kız büyük oluca da sorun olmamalı. Benim tercihim değil ama bunu sorun etmeyen çiftler yapsınlar
Önemli olan görünüş değil mantıkların uyumu, bunun ilerisini düşünmeli..
Yaş değil ya insanın tecrübeleri yaşantısı onu olgunlaştirir kendini olgun görüyorsa erkek tabi olur
Olabilir, ama erkek evlenmek istemiyordur bu yaşta kız evlenmek istiyordur bu fark olabilir.
seviyosan git konuş bence :D
Normal şartlarda olabilir
olur niye olmasın oyle evlenenlerde var
bir süre olur süreyi sizin hoşgörününuz belirler
olabilir yaş hiç önemli değil.
Benim için sorun olmazdı
olur canım niye olmasın
Evet neden olmasın önemli olan olgunluk
Sıkıntı olmaz, anlaşıyorlarsa
evet çok büyük fark değil yani sorun yok emin
Allah mesut etsin denir :)
yaşını gösterse ne olur? bana kalbini göstersin ben ona bakarım
kişilere kalmış bu durum
sorun olmaz.
Olur, neden olmasın
belli olmaz olabilir
Olur tabiki
Olur.
bana mesaj atabilirmisiniz bişey dicem :?
neden?
benimde bir ara takıldım kızlada yas farkı vardı o yüzden bişey sorucam
gizliden çıkarsan yazarım
Bekliyorum
Olur
OLMAZ.
NEDEN?
Ya güzel kardeşim erkekler zaten geç olgunlaşır ve erken yaşlanır kadının genç olması lazım ki doğal olan neyse o yaşansın ayrıca 27 yaşında kadının bir sürü alıcısı olabilir 27-32 yaş arası çok fazla erkek var piyasada ne gereği var kendinden küçük
kendisi yasca büyük olsaydi yine isterdim onu.. ne fark eder ki bir kac yas büyük ya da kücük olmam..
tabiki olur..
Olur neden olmasın.
Olamaz
neden :/
bilmiyorum tanışmadan uyumu anlayamazsın.. bakalım hayırlısı
olur bnc
3 yaştan nolcak
Aşkın yaşı yoktur.
sevıyorlarsa olur
olmaz.
neden ama
Olur neden olmasn
Olmaz..
neden ki😕
Bak. normalde 4 yaş sıkıntı olmaz. ama erkek 23 olunca sıkıntı..
Erkek 27 kız 31 olsa problem yok ;)
Sağlıklı olmaz
neden😕
Yaş ilerledikçe bayan özellikle bir 23 25 yaş aralığında ki tazeliği olmucak ee erkekte başkasına kaycak gözleri sağlıklı olmaz bence yani 23 yaşında bir erkek olarak istemem
tazeliği derken bakım açısından kız hem bakımlı ve aynı zamanda düzenli spor yapan biri yani fit..
Ablacım bakımlı olabilirsin güzel olabilirsin bu benim fikrim sakin ol
Olur
olmaz
neden😒
boyum 170. olgun gösteriyorum ama 27 gibi durmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar