O an ki durumunuz nasıl olurdu? Nasıl bir durum sergilerdiniz? Birinin sizi stalkladığını fark etseniz tepkiniz ne olurdu?



Tebessüm ederim. Dedektiflik yapma gel bana sor derim. Ama kıskançlıkla yapılan araştırmalar farklı anlaşılmalara sebep olup zehir zemberek suçlamalarda bulunuluyorsa sinirlenirim.
Benim için çok normal olur var çünkü öyleleri çok fazla denk geldim normal karşılarım 😂😂😂
Umursamam. Kimbilir kac kisi ediyo hepsini düşünecek olsammm :D
Beni stalklayanları zaten fark ediyorum, geriliyorum.
Cevap
35Cevap
Eğlenirdim sınır de olurdum karışık yani kişiye göre değişir
zaten beni stalklayan bir bayan var 😂😂 gülüp geçiyorum m
Sinirlenirim eyerki bitmiş bir insansa hatta hesapları herşey değiştirir ve ulaşamayacak hale getiririm.
senide eşşekler stalklasın beyin fakiri Türkçe düşmanı.
Oluyor gülüyor Bende içimden diyorum Gene ne yaptığını bilmeyen kezban diye
Tepki vermeye gerek yok eğlenceli gelir bana stalklamak bazen ben bile stalklıyorum
Bu tiple beni kim stalklar.. Salak birine benzetti gali der gülerim 😂
Gayet uygulamanın amacına yatkın bir durum. Tepki verecel olsam, Insta kullanmam.
Gülerim sonra ona bunu bildiğimi anlatacak şeyler paylaşırım :)
bir tane de foto hediye atarım aga beni kim stalklr yanii
Niye stalklıyosun yiğidim bir mesaj at yeter derim
onun gormesini saglicak birsey paylasirdim ona hitap ederdim sonra engellerdi zaten
Arkama bakmadan kaçarım ondan.
Bilmiyorum eğer o kişiyse hoşuma gider
daha stalklanmadim 😂
takılsın kafasına göre
havalanırdım şişinirdim heralde napicam 😅
şaşırırdım. sonra ona mesaj atardım merhaba diye.
Fark etmedim söyledi hoşuma da gitmişti =D
Napiyon la sokuk derim
guzel bisey. bende onu stalklardm.
şifreyi vereyim yorulma derim :D
Hiç bisey yapmazdim stalklasin benene 😂😂
Hosuma giderdi ama fazlada ustelemezdim
Beni merak eden varmış diye sevinirim:d
Thy meydan okurdum 😂😂
amacı ne ögrenmek isterdim.
Yakisikliysa sevinirim.
gel stalklayacağını yüz yüze konuşalım derim..
bu stlak nedir ben cahil kaldımbukonuda
Umuda olmuyor genelde
bende stalklarim beraber stalklasirix
İlk stalk yapan kişi ödülünün sahibi olur
Anam sen beni mi stalklıyon derim
Bilemiyorum tepkim ne olur
hoşuma gider sanırım ne bilim 😂😂
Stalklyan kişiye bağlı :)
Bana sor kardeş yorulma bidaha
hosuma gider gizli takipcim var :DDD
kişiye bağlıı sanırım :))
Hadi sen bak işine de
Nasil farkedicez öyle şeymi olur
Hoşuma gider
bır sey demem mınnak
olabilir eğlenceli
hayatta staklamaz kimsee
Stalklayan benim
Aman yarabbim ahahjsdmdmflf
Tepki göstermem
sadece bumu lan?
Kahkaha atarımm
Geberir
Şımarırım😇😇
Mutlu olurum.
Hoşuma gider
Bilmem
sevinirim 😂😂
Koy rehvan gitsn
Hicbisey yapmazdım
Tepki vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar