Aşk İlişkileri Canınızı acıtan birini "Sevmekten vazgeçmemek" acizlik değil midir? Penchepathi Takip Et Guru Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Canınızı acıtan birini "Sevmekten vazgeçmemek" acizlik değil midir?Bana göre acizliktir.ya da acıdan zevk almayı seviyordur karşındaki o da olabilir.Ama dünyada sadece 1 insan varmış gibi düşünmek çok yanlış.Siz ne düşünüyorsunuz? Canınızı acıtan birini "Sevmekten vazgeçmemek" acizlik değil midir? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
AnneMuge Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 45% +1 yıl Eğer Mecbursan. .. seçeneğin yoksa. ... baskalarinin mutluluğu için ACİZ olmak gerekir bazen.. herkes şanslı doğuyor bazılarına kader çok boktan yazılıyor... 0 1 Yorumla Penchepathi +1 yıl Bence sevmekten vazgeçebilir insan , mecbur olsa bile Yorumla
_okyanus Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 42% +1 yıl https://youtu.be/7zKsK0dSDIEben vazgeçtim demekle vazgeçmek mümkün olmaz ki ama 0 6 Yorumla Penchepathi +1 yıl Bilemem :) Deneyimlemedim Ben vazgeçtim dediğim anda geçtim :) Yorumla _okyanus +1 yıl nasıl yaptın bana da öğretsene umarım olmaz ama belki bir gün seversem lazım olur :)ben kolayca vazgeçemem son damlaya kadar sabrederim Yorumla Penchepathi +1 yıl Vay sen aşkın "Survivor"u çıktın :D Yorumla _okyanus +1 yıl Terazi burcuyum aşk kadınıyım 8) <3 :D Yorumla Penchepathi +1 yıl Wuuw :D Yorumla _okyanus +1 yıl :D :D öyle işte Yorumla
ddoque Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 39% +1 yıl Ben beklentisiz seviyorum.. sevdiğim için seviyorum... hayalsiz, geleceksiz... anlık seviyorum... beklentisiz sevmeyi deneyin bir gün... beklentilerle boğduğunuz aşklara acıyacaksınız... 0 0 Yorumla
sevdiğininprensesi Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 44% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Acizligin daniskasidir. Kendine deger vermeyen insanlarin pok yemesidir. Beni sevmeyen saygi duymayan kisi degil hayatimda şehrimde olamaz. 0 4 Yorumla Penchepathi +1 yıl Tebrikler :) Yorumla sevdiğininprensesi +1 yıl Mersiler. Ozaman kahve 👉☕🍩☺🙈 Yorumla Penchepathi +1 yıl O zaman Danss :D Yorumla sevdiğininprensesi +1 yıl Reeenk😄🖒🖒 Yorumla
Derinrin Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Degildir. Sevgiye "dunyada sadece 1 insan varmis gibi" bir yakistirma yapiyorsan sevmemissindir. Asıl bilmedigin konuda atıp tutmak acizlik. 0 5 Yorumla Penchepathi +1 yıl Sen biliyor musun sanki? Yorumla Derinrin +1 yıl Biliyorum Yorumla Penchepathi +1 yıl :)) Çok bilen çok yanılır Yorumla Derinrin +1 yıl Bende oyle dusundum seni sorunu okuduktan sonra. Yorumla Penchepathi +1 yıl Yani :) kendini sorgulamak iyidir Yorumla
hepsihikaye Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 37% +1 yıl Değildir. Bu sıfatı kendine sen yapıştirirsin. Karşılık beklersen bu bencilliktir. Aşk sevgi değil. 0 0 Yorumla
MoonCheri Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 43% +1 yıl Eevet bence de acizliktir. Sakıncalı bir durumdur son verilmelidir. 0 0 Yorumla
Ranaa34 Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Hiç mi aşık olmadın sen olmamış gibi konuşuyorsun da 0 1 Yorumla Penchepathi +1 yıl Olmadım sanırım :) Yorumla
Selencelık Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl Değil bence aşk. Çıkarsız olmalı seviyorsan hiç bişi beklemeden sevmelisin o sevmiyor diye neden aciz olayım 1 0 Yorumla
ponçiğimm Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Mantığını kullanarak vazgeçmek de asla acizlik değildir. 0 0 Yorumla
Gökyüzümavisiiiolsun Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. acizliktir hic gerek yok. 0 0 Yorumla
SweetlyLala Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Canım acıdı ama geçti 0 2 Yorumla Penchepathi +1 yıl Geçmişler olsun :)) Yorumla frenchgirl34 +1 yıl Nasil gecti. Benim hala gecmiyoda Yorumla
SevgininÖtesi Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl Acizliktir. Acı çekmekten zevk almak hastalıktır. 0 0 Yorumla
jessy Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 11,5b cevap paylaştı. Bence de 0 0 Yorumla
En İyi Cevaplar