Canınızı acıtan birini "Sevmekten vazgeçmemek" acizlik değil midir?

Canınızı acıtan birini "Sevmekten vazgeçmemek" acizlik değil midir?

Canınızı acıtan birini



Bana göre acizliktir.

ya da acıdan zevk almayı seviyordur karşındaki o da olabilir.

Ama dünyada sadece 1 insan varmış gibi düşünmek çok yanlış.

Siz ne düşünüyorsunuz?
Canınızı acıtan birini "Sevmekten vazgeçmemek" acizlik değil midir?
Cevapla