Az tanıyor, uzaktan görüyorsun ama çok da samimiyetin yok diyelim. Direkt gidip numara istemek biraz ürkütücü bence.Nasıl bir taktik uygularsın? Kızlar hiç beğendiğiniz erkekten numara istediğiniz oldu mu?
Telefonumu evde unuttuğumu ve bir yeri aramam gerektiğini söyler, onun telefonundan kendimi çaldırırım.
Tanışıklığımızın bana verdiği yetkiyi dayanarak "ders notu için lazım, iş için lazım" gibi bahaneler üretirim.
Sosyal medyadan bağlantı kurar direkt derdimi anlatırım, telefon numarasına gerek yok.
Direkt isterim, kafama çanta yemeye razıyım :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Beğendiğin kişiden "kafana çanta yemeden" telefon numarası koparma taktiğin nedir?
Siklarin hic biri bana uygun degil benim taktigim garantili. En azindan canta yememe garantili. Soyle ki ben genelde ortamina sizma taktigi uyguluyorum ayni gun icinde cevresinde olan biteni gozlemleyip dalacagim en guzel zamani secip kisa da olsa konustuklari ya da tartistiklari konuya dahil olup onun tarafini tuttugumu gosteririm. Ardindan muhabbeti derinlestirmek icin atak yaparim yine yine yine sirf her konuya dahil olabiliyim diye yillardir arastirmadigim konu bilmedigim birsey kalmadi en azindan yorum yapabilecek kadar neyse zaten bir kac seyden sonra tanisma faslina gecmek icin kendimi tanitirim kusura bakma istemeden atladim filan diye zayiflatip terslememisse beni bam. bam. bam ard arda vurmaya baslarim sonunda ya hayran kalir ya nefret eder ama asla cantayi yemem ben aslinda direk istesemde Hic yemedim...
eğer sürekli gördüğün bahaneyle konuşabildiğin biriyse yakın arkadaşına inceden yürürüm ama ona hiç yüz vermem, ters psikoloji, daha sonra ona yüz veririm yavaş yavaş. Ama dikkat etmen gerek aralarında kesinlikle "bu çocuk da yavşıyor" dememeleri lazım çok inceden tavırla yapacaksın
annesi 3-4 ay önce bana telefonuma şunu yükler misin dedi, bende internet içerde daha iyi çekiyor yükleyip geliyim dedim ve oğlunun numarasını aldım hdjdhhsh bizde böyle
Telefonunu kullanıp kullanamayacağımı sorar verirse kendi numaramı yazar ara-kapat yapar geri veririm. Kendi telefonumu göstererek çalmadan kapattım senin numaran bende yok fakat benim numaram sende var istersen arayabilirsin der ve giderim. Çaldırır ve numarayı alırsanız kız %99 engel atar beyler. Böyle garantiye oynar gizemli görünürsünüz az uyanık olun
Aşkın olduğu her yer bize pozisyon. Gördüğümüz yerde düşünmüyoruz ileri vuruyoruz. Bu kaçıncı oldu 14? 15? Görev bölgelerini ihmal etmiyoruz. Bugün Allah korusun kaybetseniz bile benim gözümde şampiyonsunuz. Hadi göreyim sizi Allah yardımcınız olsunnn
Once normal insanlar gibi gider sohbet ederim ortak bir nokta vardır elbet.. zamanla kendiliğinden verecektir :) bin bir türlü numara yapmaya gerek yok kendiliğinden olacak bir şey. İlla da altında fesatlik aranmamali
Valla.. Artık kibarlıktan cıktım kanka.. Telefonunu verirmisin acil birini armam gerek telefonuımu evde unutmusum.. Der kendimi arardım.. Sonra telefonu verir tesekkür ederim mesajlasırız derdim :D Cantayı yesenden numara sende..
güneşe dünya arasındaki mesafe 149.600.000 km seninle benim aramdaki 11 hanelik mesafe ne ? :) bunda kesin yersin ama anlaması biraz sürer süreden yırtarsın :)
Bugün bunu yaşadım tarım fuarında konuşuyorduk kızla o bilgisizliği ile beni bilğilendirmeye çalışıyordu bende biliyorum çok saçma ama senden etkilendim tanışabilir miyiz dedim tanışdık 🌸🌸🌸
hahah :D :D bu yorumun burda varlıgını unutacak kadar şapşalmışım ben mesela :D aniden bir etiket yiyince dedim ne oluyor , şapşallı mapşallı bir şeylerde var aman tanrım didim :D :D
ya parson ben sizi biyerden taniyomuyum yabanci gelmedin derim isim soy isim sorarim okul filan sorarim ne tarafta oturdugu sorarim hani baktim kizda rahatsiz degil numarasini isterim cogu zaman iseye yaradi
En İyi Cevaplar