Fanatik olanların çoğu durmadan küfür eder, kaleciden girer hakemden çıkar.. Ama aynı andan küfür ettiklerine dünyanın iltifatını ederler. Size etmediği iltifatı onlara ederler :/ Sevinçleri ve öfkeleri anlıktır. Genellikle bazıları totem yapmıştır. Bunun uğuruna inanırlar.. Tuttukları takımın maçlarını asla kaçırmazlar. Uykusuzluktan geberseler de izlerler. Sizi ekerler yine de maçı ekmezler :Dİster miydiniz böyle sevgili? #Meczup
Aşırı fanatik bir sevgiliniz olsaydı bundan rahatsız olur muydunuz?
her kız ilgi ister hele böyle iki iltifat olsun çok mutlu eder bir kızı etkilemenin en önemli yöntemi iltifat olur ki böyle erkeklerde böyle bir yön yok küfürleri abartıp maçı el üstünde tutarlar ki hiçbir kız sevdiği insanın maçı ondan üstün tutmasını istemez maç izlemek için ekilmek zaten evliliği bile bozabilir düşünsenize yıl dönümünüzde maç izlemeye gitmiş bu cidden koyar insana hele karşındaki bir kadınsa bundan kötü bir şey olmaz yani kısaca hiçbir kız maçla kıyaslanmaktan korkacağı ilişki istemez bence
Hayır olmam. Zaten ben fanatik değilim. Galatarasaylılığım sadece babamdan geçme. Ama şöyle beşiktaşlı biri olsaydı hani de ben sevgili olsaydım çıtım çıkmazdı :P
Fanatik olanların çoğu, futboldan anlamaz bizim ülkede. En büyük sorun odur bizde.
Ayrıca, fanatik olmayı magandalıkla karıştırmayınız.
Futbol birçok insanın çocukluktan beri takip ettiği birşey, bununla kendinizi kıyaslamayın kızlar.
Napoli'yi yendiğimiz maçtan sonra sevgilim 'Benimle birşey yaparken bu kadar mutlu olduğunu hiç görmedim' diye dudak büktüğünde Dünya'nın en tripsiz insanı da olsa kadınların bazı huylarının baki olduğunu anlamış idim.
sırtımda kartal dövmesi var bileğimde BJK yazıyor ama 5 yıllık ilişkim bitti geçen sevgililer gününde ve üzerinden 3 maç oynandı 3ünü de izlemedim izleyemiyorum içimden gelmiyor. Tek aşk Beşiktaşk derler ya yalan abicim yalan.
Benim sevgilim fanatik aynısını bana yapıyor mesela askerde maçı kaçırmıyo mesajı ya da arama işini bırakıyo o gün full dikkat maçta maç bittimi bnle konuşuyor bilmiyorum kendisini çok sevdiğim için katlanıyorum. Heralde böyle giderse onunla beraber bnde fanatik olmaya başlıycam gibi hatta :D
Sevgilim fanatik. Ben futbol sevmem. O da kendini oyle motive ediyor. O sekilde sosyallesmeyi tercih ediyor. Mutlu oluyor. Gozleri isiklaniyor. Ne diyeyim. Ha bazen mac izlerken benim cok ilgiye ihtiyacim varsa maci birakip benimle ilgilenmesi gibi bir mucize de gelisiyor. Hayat.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Maç sonunda beni dövmeye kalktığında ayrılmıştım. Bildiğin öldürmek maksadıyla dalmıştı bana ki o an futboldan soğuyacaktım neredeyse. Mümkünse sadece tutmuş olmak için takım tutan bir kız olsun.
Aynen oyle oldu, tesekkur ederim. Dusmanina vurur gibi oyle kotu vurdu ki, ayaga kalkacak gucum olsa yine de cesaret edip saldiramazdim. Dovus sporlariyla ilgilenmis kiz arkadas yapma konusunda da cok etkili bir tecrube olmustu.
Su an gulerek anlattigima bakma yasarken hic komik degildi yani gozumden 1-2 damla yas akmis bile olabilir :D erkekler aglamaz diye bir tabu olmasa hungur fisirt birakirdim :D
Aşırı fanatik diyince şu haberlere çıkanlar gibi sıradışı sanmıştım yani çocuğunun adını Beşiktaş koymak gibi... Bence aşırı değil seviyorsa bırak mahrum bırakma ya da kendin bir çözüm yolu bul sevgili senin sen tanıyorsun
Fanatik insanlar genelde hayatta hiçbir başarıya sahip olamamış, kültürsüz, vizyonsuz, hayatta idealleri olmayan, kafasını yeniliklere açmaya korkan insanlardan oluşuyor. Fanatik bir sevgili mi kanser bir sevgili mi deseler kanseri seçerim.
Abi kesinlikle istiyorum ya. O maçta hiç tanımadığın bil bilmediğin bir kişilik olacak beraber maçlarada gideriz Mükemmel olurum ve kızlarada yakışıyor fanatiklik komik sempatik ve gerçekçi 😻😻😻😻😂👏🏼
Demirspor fanatiği bir sevgilim var ve 20 yıldır süper lige çıkmamasına rağmen onu aynı aşkla seven bir adam. onu terketmeyen beni mi terkedecek? evet uzun bir ilişkimiz var :D
Futbol, spor olarak yapılabilir, oynayın bir şey demiyorum; ama dünya üzerindeki futbola verilen bu değer, çok saçma çoook. Resmen insanların dikkatini dağıtıyorlar... Futbolu sevmiyorum.
Ben aşırı fanatiğim sevgilim futboldan nefret ediyor maçları benimle izlemek istemiyor dizi izlemek daha çok hoşuna gidiyor. Tam tersi olması gerekmiyor muydu yahu 🤔
Beni hiç rahatsız etmez. Onun tamamen benimle ilgilenmesini değil, bazı durumlardaki gerçek tepkilerini incelemeyi severim. Ne olursa olsun kendi olsun. Bakarsınız bana da maç vb. sevdirir
Gözünü oradan almıyorsa ve nir şey söylediğimde dur bir maç izliyorum falan diye agresif davranıyorsa asla yapamam SEN BENİMLE İLGİLENECEKSİN! KSÖSJÇXJD
Fanatik olabilir ama dozunu kaçırmadıkça. Maçlarını düzenli takip etmesi sıkıntı değil, kendini kaybetmemesi mühim olan. Yok eğer o sınırı geçiyorsa...
Ya şimdi anlatılanlar kötü gibi ama şöle güzel yanıda vardır ben futbol çok severim izlerimde aynı takımı tıtsak sonra beraber maça gitsek filan ☺güzel ya
Sevdiğinizde küfürleri bile size güzel geliyo desem... Ben dert etmiyorum fanatik fenerbahçeli benim sevgilim nasıl rahatsa öyle davranmasını tercih ederim
Ahan da benim erkek kardeşim. İlk kez geçen mac izleme anına denk geldim de hayatımda o kadar küfrettiğini duymadım. Normalde çok mülayim sessiz sakin herifin içine recep ivedik kaçtı sanki bir anda.
Arada herkes sevdigi seyi yapmalı izlemeli onlar bizim sacma sapan dizimize katlanıp gıybetimize ortak oluyolarsa bizde bunlara katlanmalıyız 😂😂 tabi ara sıra
sana da aynı şekil iltifat etse triplere girersin ne yani off ne vurdu be, analar neler doğuruyor dese hoş mu olur, totem de tutar elinide tutar ama seni ekmesi üzücü beraber de gidebilirsiniz 😂
istemezdim ama arada beraber maç izlerdik mısır patlatrdm cips kola feln özel sofra hazrlardm eşim ne takmsa onu krmamak için aynı formayı giyer onun mutluluğuna mutluluk katmak isterdim
Futbol hakemliği yaptığım ve yarın birgün fanatik sevgilimin tuttuğu takımın maçınıda yönetebilme hatta o takımın mağlup olma ihtimalini göz önünde bulundurarak benim icin hiç iyi şeyler olmayacağını soyleyebilirim 😂😏
Semtimiz erkek semti aşık eder herkesi üzerimden eksilmesin bayrağımın gölgesi. İste biz kötü günde hep omuz omuzayiz İste biz kötü günde hep omuz omuzayiz, Övünmek gibi olmasın biz Karakartalliyiz...
En İyi Cevaplar