Erkekleri boş bırakmak mı iyidir yoksa çok ilgi mi göstermeli?

Sizce ne yapmalıyım? O benle ilgili değil biraz ilgileneyim dedim yine aynı çok yoğun çalıştığını biliyorum ama o ilgi göstermeyince bende yazmıyorum artık.
Erkekleri boş bırakmak mı iyidir yoksa çok ilgi mi göstermeli?
Cevapla