Erkeklere fazla ilgi göstermek dogru mu sizce?

arkadaşlar sizde de aynı sorun var mı bilmiyorum ama ben ne zaman birisine değer versem, ne zaman gerçekten o kişiye karşı bir şeyler hissetsem o kişiyi kaybediyorum. Bu sefer olacak diyorum, gerçekten sevicem diyorum, bu kişi farklı diyorum, güveniyorum ve sonunda ben üzülüyorum. nasıl davransam artık bilmiyorum. Ben fazla ilgi gösterdiğim için mi bu böyle oluyor anlamış değilim. yoksa bu erkeklerin çoğu mu öküz de aşktan sevgiden anlamıyorlar. :) düşüncelerinizi alıyım?
Erkeklere fazla ilgi göstermek dogru mu sizce?
Cevapla