Görüşlerinizi nedenleriyle birlikte yazarsanız sevinirim :)
Güzellik önemli
Kalbi güzel olsun yeter
Nefes alsın yeter
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Açıkçası öncelikle dışa bakılır güzel olsun istenir ama birlikte olmaya başlayınca içine bakılmaya başlanır içi boşsa dışı pek tat vermez bence yaa öfff ne bilelim bir görsekte mi karar versek :)
Daha açık olmak gerekirse ilişkiden beklenen şeye göre değişir. Heleki cinsellikse kimse içini merak etmez.
kullanabildiği bir beyninin olması daha önemli insanın : )
kalbi daha önemli cünkú gòrnüş kendine bakarsa degişebilir ama karekteri ise insanin icinden gelen bisey oldugu icin
Allah aşkına 50 yaşında tip mi kalacak? Ya kalp? O her zaman aynı olmalı.
Cevap
54Cevap
Hem güzel, hem kalbi güzel olsun :)
Herkesin zaten dış görünüş güzel/yakışıklıdır.
Arkadaşlar sizin bakış açınız önemli, meselemiz bu.
Dışını geçin, zaten kusursuz herkes.
Kusuru gören insanoğludur, hep bir şey arar.
Kimse kimseden ''daha güzel'' değildir, eşit herkes.
Kalbi iyi olsun, karakteri güzel olsun, zaten dış görünüş de sorun yok.
10 sene sonra bile sevebiliceğim kadar karakterli olmasını isterim dikkatinizi çekerim 10 sene sonra diyorum çünkü bugünün en yakışıklısı en güzel 10 sene sonra ya çok daha yakışıklı olabilir yadaçok daha iğrenç bile girebilir bunun hesabını yapmadan bence tipe yatırım yapmayın ;)
Hepimiz eşimiz, sevgilimiz olacak kişiyi seçerken dış görünüşünden etkilenip ona göre kara veririz. Birbirimizi yemeyelim önce kalbi güzel olsun diye : )
güzellik de önemli tabiki ama çok ön planda degil. Kalbi güzel olacak, sana hem bir sevgili, hem bir arkadaş, hem bir sırdaş ve en önemlisi kafa dengin olacak diyenlerdenim :)
Kalbi güzel olsun yeter diyenler grubundayım eşimin muhteşem bir kalbi var yoksa bana bu kadar sabır edemezdi :)
guzellık onemlı tabı ama karakterı kotu bırını kaldıramıcagım ıcın cok fazla onem vermıyorum guzellıge falan
Önce tabiki huyu suyu güzel olsun ama birazda güzel olup nefsime hitap etmeli
İkisi de tek başına yetersiz kalıyor çekim çok önemli bu hususta.
Yani şimdi yüzü çok güzel olmasa da sesi güzel olur ne bileyim :)
Güzel şeyler çeker kendine yüzü ya da kalbi ya da bambaşka bir şeyi
Sevdiğim benim olmalı yeter sevmissem vardır bir şeyleri
huyu suyu güzel olsun gözleri güzel olsun gamzesi olsun yeter :)
Güzelliğine güvenme bir sivilce yeter... Tabiki kalbi güzel olsun
aman hicbiseyde gözüm yok ilgi gostersn aldatmasin sevsin yeter
Kalbi güzel olsun diyenler yalan söylüyor madem kalp önemli neden bütün kızlar beni tipten veya boydan reddediyor?
dış etiketi beğenmeyen, merak edip de içini açmaz. o yüzden kimse hikaye okumasın :)
Beğenmemek kimin haddine, neye göre beğenilmiyor peki? Ben bu kısmı pek anlamadım da.
Birisini beğenmiyorum, bendeki lükse bak? Vay arkadaş...
İnsanların hayata bakışı işte, güzelliği nasıl gördüğü önemli.
@Bugraaltas bende bunu dile getirmeye çalıştım zaten. :) şimdi insanlar öyle malesef. iç güzellik diyorlar da, ben şimdiye kadar hiç görmedim öyle ulan bu yakışıklı değil ama içi güzel ben buna aşık oldum diyen
Azınlık da olsa, ben burada denk geldim birilerine, ben gibi düşünen. Sevindim, biliyordum zaten var olduğunu o kişilerin. Ama gerçekten çok azlar, genele bakınca herkes dış görünüş derdinde gibi bir algı oluyor bu yüzden.
Sayımız çoğalsa keşke.
@Bugraaltas bende buna üzülüyorum ya. herkes bir şeylerin peşinde.. dedikleriyle yaptıkları çok farklı şeyler
Ne yalan söyleyeyim, ilk önce dış görünüşe bakıyorum.
Hepiniz dış görünüşe bakıyorsunuz bunca yıllık tecrübeme dayanarak söylüyorum yakışıklı görünce dibiniz düşüyor kızlar
ya şimdi insan kitabı alırken bile önce kapağına bakıyor ya da kişilern yorumlarına bakıyo :D :D o değilde 2 kız nefes alsın yeter demiş :D :D
Sevgilim ilk o kadar yakışıklı gelmiyordu ama kalbini karakterini gördükçe daha da yakılıklı gelmeye başlamıştı 😊
Karşı cinsin kabinin güzel olduğuna inanmıyorum. Görünüşleri de umrumda değil.
60 yaşında güzel yakışıklı kalmıyor, kalbide kötüyse o yaştan sonra hiç çekilmiyor o yüzden kalbi güzel diyenler mutlu oluyorlar,
Hem kalbi hemde kendisi güzel olsun , sonra bizim olsun ki bir anlamı olsun yarım yamalak olmaz oldu mu olucaksa tam olsun
İkisi de önemli. Sevmem de beğenmem de gerekli. Ama sevdiğim insanınkolayca beğenirim.
Once kalbi guzel olsun birazcikta dis guzellik lazim
Güzel olsun uyandığımda karşımda gördüğüm şey için kendimi yataktan atmak istemiyorum
değişiyor ya çok güzel olabilirsin ama davranisini bilmediğimiz için olmuyor
Kalbi guzel olsunda dis gorunus onemli degil
Ama benim kitabimda yazan bir sey vardir Erkek güzel bulduğu her kadına âşık olur. Adam yalnızca bir kadına.
Kalbi kesinlikle güzel olmalı ama tabi fiziksel olarakta gideri olmalı diyorum
Önemli olan kalın bağırsak
nasıl yani
penisin kalinligini mi söyledi acaba
sence önemli olan hangisi
hayır tanıdıkça sevdigin olacak birgün o zaman anlarsın
bu arada rahatsız olan arkadas kalın bagirsaktan kastın nedir
Hayat güzellikle yürümüyor. Fedakarlık ile
Poposu güzel olsun diyenlerdeniz.
İkisi bir arada olan varsa alırım bir tane 😀
Kalbinin güzelliği yüzüne vursun
Hepsinden azar azar olsun mümkünse :)
Dışı önemsiz diyemem ama kalbi daha önemli tabi.
Kalbi güzel olsun, bakımlı olsun
Kalbi onemli ama tabi disida onemli
Kalbi guzel olsun ama azcikta bakimli olsun :)
Güzellikte önemli. Kimse inkar etmesin
Çürük elmayı kimse almaz 🤗
Kalbi güzel olsun huyu suyu güzel olsun yeter
Erik gibi kütür kütür olsun
iç güzellik ama sahiden olacak
kalbi kötüyse azab olur dıyorum.
Huzurlu mutlu olabilecegm klbi guzel es
Kalbi kalbime uysun yeter
Dışını beğenmediğim insanın içini merak etmem
Güzellik yanında iç güzellikte olmalı bence :)
ruhu, kalbi Temiz bir Adam olsun
İkiside olursa iyi olur
içi güzel olsun dışa vurur zaten
Güzellik önemli benim için
Kalbi güzel olmalı birde edebi
Bana herşeyi güzel olsun
Kalbi güzel olsun.
kalp diyenlerin hepsi yalancı
bence kalbi önemli
Kalbi
Her ikisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar