• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Yüz güzelliği mi kalp güzelliği mi sizce hangisi?

satenprenses
satenprenses Takip Et
Xper 5 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Kimisi yüzü güzel olanı arar kimisi kalbi güzel olanı arar ama tek başına ikisi de bir anlam ifade etmiyo biliyorum sizce nasıl olmalı?
Yüz güzelliği mi kalp güzelliği mi sizce hangisi?
Cevapla
Güzellik Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Memo47
    Memo47 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 45%
    +1 yıl

    Bence en önemlisi tabiki de içindeki güzellik. İçinde merhamet olacak vicdan ve Allah korkusu. Ama insanlar birbirleriyle genelde nasıl tanışır? Mesala birini görürsün beyenirsinde ona gidip konuşursun tanışmak istersen. Ve ondan sonra ic güzelliği belli olur. İyi kalbli mi değil mi. Ama bence dışı ne kadar güzel olsa bile kabı temiz değilse dış güzelliği bişey yaramaz. Bu benim düşüncem. :)

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • RosesDePorcellana
    RosesDePorcellana Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41 , eic 39%
    +1 yıl

    Aşk ve güzellik de olmalı biraz ikisinden de Alımlı ve hoş olmalı Yüzü her ne kadar güzel olsa da iç güzelliğinden yoksun ise erkeğin hayatını çekilmez yapar Yani duygusuz bir kadın soğuk venüs heykelinden farksızdır:))

    1
    2 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      ne güzel konuştun :)

      Yorumla
    • RosesDePorcellana
      RosesDePorcellana
      +1 yıl

      Teşekkür ederim:)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kalbin güzelse, emin ol yüzünde güzeldir.
    Kalbin güzelligini yüzüne yansıtır, bir estetikle, güzel olabilirsin. Ama eger için güzel degilse bunu degiştiremezsin. Bir neşterle...

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      Allah'ın yarattığını değiştirmek kimin haddine zaten

      Yorumla
  • Fleur_
    Fleur_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Kalp güzelligi daha önemli, insanin ruhu güzelse bu yüzünede yansir zaten... kalbi güzel olana kimse cirkin diyemez bence :)

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bence de insanın içi yufka gibi olur zaten onu görünce

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

74

Cevap

  • merakli_87
    merakli_87 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 47%
    +1 yıl

    --------------
    Her ikisinden olması gerektiği kadar ;)
    Böyle bir ayrımı yapmam.
    Recep İvedik'in de dediği gibi;
    Ruhlar aleminde yaşamıyoruz sonuçta... :D
    ---------------------

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      :D evet doğrudur

      Yorumla
  • bluesky8624
    bluesky8624 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Herkesin + İç Guzelligi Sizin Tabırınızle ( Huyu ) Ve - İç Güzelligi Vardır Yüzü Güzel Olsun Eksileri Benle Beraber Artı Olur Tabi Benim Eksilerimde :D Ayrıca Güzel Göreceli bir Kavram :)

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      evet kesinlikle :)

      Yorumla
  • baysahte
    baysahte Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Yüzü güzel biriyle evlenirsen, 40 ından sonra boşarsın. Kimi o zamana kadar bile dayanamaz. Kalbi güzel olanın yüzünü de güzel görürsün. Bakmak ve görmek farkı gibi.

    0
    0 Yorumla
  • boncukgöz3501
    boncukgöz3501 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    kalbi güzel olmayanın yüzü güzel olmazmış öyle derler ama ben yüzü güzel olupta kalbinde zerre güzelllik olmayan insanlar gördüm onun için vazgeeeeeç gönlüm diyorum onu sevmekten diyorum ;)

    0
    2 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      2sinde de sıfır olanları ne yapalım? birisini geçtim Allah vergsi bişey denemez ama diğeri?

      Yorumla
    • boncukgöz3501
      boncukgöz3501
      +1 yıl

      Allaha havale et senin yapabileceğin tek şey o

      Yorumla
  • AhmetKuralll
    AhmetKuralll Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Maalesef şu anki şekilci dünyanın raconlarından olduğu için yüz güzelliği. Ama şöyle de bişey var lan, tipini sevmediğin kişiyi zaten tanımak istemezsin, o yüzden kalp güzelliği direk çöpe yani. Kötü bişey tabi.

    0
    4 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bilmem sanki zamanla tanıdıkça kötü dursa da onu güzel yapan farklı şeyler bulamaz mıyız?

      Yorumla
    • AhmetKuralll
      AhmetKuralll
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle. Zaten şu tip önyargısını bir kenara bırakıp karşımızdakini tanıyınca ne kadar iyi biri güzel biri olduğunu anlıyoruz. Genelleme yapmıyım tabi ama hep öyle oluyo, bir çok insan dış görüşünü yüzünden saçma sapan şeylere maruz kalıyo.

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      ben tek kelimesiyle büyülendiğğiim çok erkek bilirim mesela tipi olmayan

      Yorumla
    • AhmetKuralll
      AhmetKuralll
      +1 yıl

      İşte ne güzel, herkes öyle olaydı daha iyi olurdu tabi.

      Yorumla
  • Safkanboşnak
    Safkanboşnak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    insan gül gibidir zamanla solar, kimisi gülün dış görünüşüne aşık olur. kimisi kokusuna. gülün yaprağı dökülsede, kokusundan bişey kaybetmez. bu cümleden ne anlıyorsan seçimini yap.

    0
    3 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      ben seçim yapmak için sormadım şahsi görüşüm şudur hoşlandığım biriyle konuşmak isterim ama tanıdıkça iç güzelliğini farkedersem aşık olurum sadece dış malzeme kaliteliyse uzak dururum

      Yorumla
    • Safkanboşnak
      Safkanboşnak
      +1 yıl

      zaten cevabı yazdım ben oraya görmek var görmek var arada fark var canım benim.

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      peki :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yani dışı seni içi Beni yaktıktan sonar güzel olsa ne fayda Yüzüne bakılsın Yeter manken Gibi biri olsun demiyorum 90 60 90 olsunda demiyorum Saf ve temiz bir kalbe Sahip olsun Vede En ÖNEMLİSİ BİR KİŞİYE AİT BİR KİŞİYE SAHİP OLMASINI Bilicek ! hiç düşünmeden o insana Canımı Feda ederim.

    0
    0 Yorumla
  • Burak3435
    Burak3435 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Güzellik göreceli bir kavramdır arkadaşların baksana şu hatuna çok tatlı dedikleri bana tırt gelmiştir dedigim gibi zevkler ve renkler kalp ise zaten tekdir dogru gibi yani dogru birtane yanlış bintane misali

    0
    2 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      haklısın :)

      Yorumla
    • Burak3435
      Burak3435
      +1 yıl

      kendimce :))

      Yorumla
  • birteksengel
    birteksengel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    İkiside zaten kalbi güzel olan yüzü de güzel olur yani nur olur ama bazı kendilerini iyi sananlar var yüzüne bakılmıyor işte kibir kendini beğenmişlikten.

    0
    7 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      hah tam da öyle onları bir kaşık suda boğasım var sen üstünde emeğinin olmadığı bir şeye nasıl övünürsün?

      Yorumla
    • birteksengel
      birteksengel
      +1 yıl

      bu üstünde emeğin olmadığı konuda övünmek o tip kızların ihtisas alanı

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      sinnir bozucu şeyler

      Yorumla
    • birteksengel
      birteksengel
      +1 yıl

      böyle konuşup da aslında öyle olanlar da var kadınlardan korkulur

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      sen bana laf mı soktun şimdi :D

      Yorumla
    • birteksengel
      birteksengel
      +1 yıl

      yoo sana laf sokmak değil amacım ama genelde kızlar böyle konuşur diye hatırlatmak istedim :-)

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      kendim için yorum yapmıyorum ne dersen bişey diyemem o yüzden :)

      Yorumla
  • Ssezgin
    Ssezgin Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Şimdi kalp güzelliği dicemde kalbi güzel bıyıklı hatunlar var onları görünce ctrl+z diyom onun için çok güzel olmasına gerek yok bakımlı olsun zaten avon gerisini halleder :)

    0
    3 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      ahah :D makyaj yeni baştan yapmıyo ki yüzü kendinde güzellik yoksa makyajla olmazo iş

      Yorumla
    • Ssezgin
      Ssezgin
      +1 yıl

      Bence de bir de o var bir tane manken arkadaşım var dı makyaj yapınca taş gibi yapmayınca yüzüne bakılmıyodu bende doğal güzellik taraftarıyım kimyasallarla yüzünüze zarar vermeyin yazık

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      kullanıma bağlı o biraz ya ama katılıyorum cilde iyi bakılmalı

      Yorumla
  • Uchiha-Madara
    Uchiha-Madara Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    yüz güzelliği kendine çeker karşı cinsi. bu olmadan bir kızı tanımak istemez bir çok erkek bu yüzden yüzün bir alımlılığı olmalı. zaten karakteri içi düzgün olmadıkça yürümez

    0
    4 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      ne erkekler var daha güzelleri dururken kendilerine yakışmayanların peşinde dolanıyolar onlara ne demeli?

      Yorumla
    • Uchiha-Madara
      Uchiha-Madara
      +1 yıl

      Güzelse bana bakmaz mantığı yüzünden. Gerçektende çoğu zaman güzel Türk kızları yanlarına yaklaştırmak istemiyorlar

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bazıları havalı oluyo çok fazla ondan

      Yorumla
    • Uchiha-Madara
      Uchiha-Madara
      +1 yıl

      e yani :) kendine güvensende bazı kızlara baktığında bu bana hayatta bakmaz dediğin kişiler oluyor. Konuşsak tanışsak belki de öyle değil ama kızlar içinde bu kadar düşmeye gerek yok

      Yorumla
  • TchuTchuTcha
    TchuTchuTcha Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kalbi güzel olsun yeter o yuzunun güzelliğine yansır zaten :)

    0
    14 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      %85 iyle aynı cevabı verdin :)

      Yorumla
    • TchuTchuTcha
      TchuTchuTcha
      +1 yıl

      Öyle ama dış güzellik geçici bir kavram sonuçta kimse evlenince tabakta eşinin yuzunu yemicek :)

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      :D ahaha evet marifetli de olsun diyosun yani

      Yorumla
    • TchuTchuTcha
      TchuTchuTcha
      +1 yıl

      Yok hayır yine kalp güzelliğine bağlıcaktım ben onu kalbi güzel olursa güzel yemekler yapar :D

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      :D bunu da ilk senden duydum :D

      Yorumla
    • TchuTchuTcha
      TchuTchuTcha
      +1 yıl

      Değişiğimdir biraz :))

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      fark yaratmak iyidir :D

      Yorumla
    • TchuTchuTcha
      TchuTchuTcha
      +1 yıl

      Dimi bazen elmasların arasında parlayan zumrut başkadır :D

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      tabi her zaman :D

      Yorumla
    • TchuTchuTcha
      TchuTchuTcha
      +1 yıl

      Yinede kalp bence o tek başına olur ama yuzle fizik olmaz :)

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      yani hepsinden birer tutam olsa fena olmaz hani

      Yorumla
    • TchuTchuTcha
      TchuTchuTcha
      +1 yıl

      Karışık bir çoban yapalım diyorsun tamam salata domates sende marul bende :))

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      olur peki :)

      Yorumla
    • TchuTchuTcha
      TchuTchuTcha
      +1 yıl

      Limonda bende gece gece otlanalım değil mi :)

      Yorumla
  • Serdar95
    Serdar95 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    İkisi de olmak zorunda. Fiziksel olarak iyi olmazsa beğenilmezse nasıl tanışılsın ki.

    0
    3 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      fizik mi yüz güzelliği mi desem ne dersin peki

      Yorumla
    • Serdar95
      Serdar95
      +1 yıl

      Bir şey diyemem. Fizik dersem yüz güzelliğinin ne kadar çirkin olacağını bilemediğim için. ya da tam tersi bilemiyorum.

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      sende haklısın tabi

      Yorumla
  • tatanqaa
    tatanqaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    şimdi yüz güzelliği bence önde sen yüzünün güzel olmadığı bir kızın kalbi güzelse bile onu yüzü güzel değil diye ön yargılı bir şekilde pas geçersin ama yüzü güzel olsa onu pas geçmezsin

    0
    5 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      geçenler de var ama

      Yorumla
    • tatanqaa
      tatanqaa
      +1 yıl

      vardır illa ama az :) bu arada senin yüzün güzel boşver böyle şeylere kafa yorma

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      o da öyle düşünse de olmuyo işte :D

      Yorumla
    • tatanqaa
      tatanqaa
      +1 yıl

      olmayınca olmuyor yapacak bişey yok :D

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      evet ne yazık ki :D

      Yorumla
  • ebrugns
    ebrugns Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    valla ben daha dışını beğenmeden içine bakanı görmedim :D

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      hepsi öyle zaten

      Yorumla
  • hatayli-a
    hatayli-a Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Kalb güzeli diyorum :)
    dışı güzel olanın içi güzel değilse ne edeyim o dış güzeli?

    0
    0 Yorumla
  • Sylvesterr
    Sylvesterr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kalbi güzel olanın yüzü hep güzel olmuştur. İnsanruh halini yüzüne yansıtır.

    0
    2 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      gözlerine yansıtır bence

      Yorumla
    • Sylvesterr
      Sylvesterr
      +1 yıl

      Yüzü yüz yapan göz değil midir? Gözleri kör bir insanla sohbet ederken çoğu zaman onu daha iyi duymaya önem verir ve yüzüne dikkat etmeyiz

      Yorumla
  • BenjaminLinus
    BenjaminLinus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    ıkısı de aynı sey aslında

    neden dersen

    kalptekı guzellık resmen yuze vuruyor

    dolayısıyla rahatlıkla soyleyebılırım kı

    senın kalbın cok temız ^.^

    0
    0 Yorumla
  • fashionista86
    fashionista86 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    kalp güzelligi daha önemli... kalbi temiz olmayanin yüzü güzel ne fayda... yüz güzelligi gecicidir ama kalbindeki güzellik veya pislik kalici

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      evet evet öyle bence de

      Yorumla
  • SpecialAgentShaw
    SpecialAgentShaw Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.

    Kalp güzelliği. Yüzü sürekli bakılamayacak kadar kötü durumda olmasın yeter.

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      evet öyle

      Yorumla
  • BFSTMM
    BFSTMM Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Azcik birazcik yuzu ile tumuyle kalbinin guzelligi lazim

    0
    9 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bakınca içim ısınsın gibi :)

      Yorumla
    • BFSTMM
      BFSTMM
      +1 yıl

      Aynen oyle :) ya kizil olsun her turlu sempatisi var :)

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      :D kızıl seven bir seni biliyorum şu an

      Yorumla
    • BFSTMM
      BFSTMM
      +1 yıl

      Ciddi olamassin :) oyle kizil degil ama hani turuncu gibi koyu degisik varya :)

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      :D ıhm onlar nadir oluyo ama

      Yorumla
    • BFSTMM
      BFSTMM
      +1 yıl

      Nasir ve cok guzel oluyoo..

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bulursan Allah mesud etsin :D

      Yorumla
    • BFSTMM
      BFSTMM
      +1 yıl

      Ah insallah amin aminn :D

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • onlychef
    onlychef Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Herzaman en güzelini değilde kendine en yakışanı ararsan sıkıntı yok ama hem güzel hem karakterli hemde yakışanını ararsan evde kaldın gitti

    0
    4 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      hepsinden azar azar olmalı

      Yorumla
    • onlychef
      onlychef
      +1 yıl

      Onu araya araya önrümüz bitti

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      ararsan bulamazsın

      Yorumla
    • onlychef
      onlychef
      +1 yıl

      Beleyince de gelmiyor be sebastian :(

      Yorumla
  • vandergelder
    vandergelder Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    sadece yüz güzelliği yetmez fizik olcak kısa olmayacak iç güzelliği ne yapayım içte akciğer karaciğer bağırsak (içleri bok dolu) vs. var beni ilgilendirmiyor

    0
    0 Yorumla
  • oguzhan1419
    oguzhan1419 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Kalp güzelliği , kalbi güzel olanın yüzüne de yansır illaki

    1
    0 Yorumla
  • leeseulbi
    leeseulbi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    İkisi de gerekli fakat yüz güzelliği daha arkaplanda kalıyor

    0
    0 Yorumla
  • BlueAges
    BlueAges Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    yüzüne sıçam kalbi benim için atsın yeter.. mehmet mehmet diye :D

    0
    3 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      ahhaha :D gerçekten seveni bulmakta zor tabi

      Yorumla
    • BlueAges
      BlueAges
      +1 yıl

      evet bir evlilikte en önemli olan sevgi saygı güven bunun üçü olmadıktan sonra gerisi boş

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      tabi yoksa eziyet olur

      Yorumla
  • Dejavu7
    Dejavu7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yuzde onemlide kalp daha onemli guzel olup kalbi kötü olursa ne yapayim ben onu :)

    0
    4 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      soğursun otomatikmen zaten :)

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Aynen güzellik gercekten gelip gecici biz burada rus kizi filan muhabbet yapiyoruz ama ic güzellik önemli 7sinde insanin huyu neyse 70sindede odur derler ya o misal :)

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      biz kızlarda da öyle şahsen çok yakışıklı biri olsun tek hareketiyle ıyy deyip kaçıyorum sonuçta gözlerinin içine baktığımda onun yüreğinde ki beni bana hissettirmeli buda kalbi güzel olanla olabilecek bir şey :)

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Katılıyorum haklısın :)

      Yorumla
  • hazirangecesi
    hazirangecesi Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    uzakken yüz güzelliği yakınken kalp güzelliği kardiş :)

    0
    4 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      ters oldu sanki :)

      Yorumla
    • hazirangecesi
      hazirangecesi
      +1 yıl

      nasıl yani kardiş :) ilk baş yüz güzelliğine bakılmazmı.

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bende yanyana olmayı kastettin sandım bir an O. o

      Yorumla
    • hazirangecesi
      hazirangecesi
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • GizliKullanım
    GizliKullanım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.

    Kalp kalp kalp kalp atacak aga güzeliyle oldukta noldu ihanet

    0
    7 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      erkekler içinde geçerli aynısı yakışıklılık derecesi ne kadar yüksekse ilişkinin ömrü o kadar kısa oluyo çoğunda :D

      Yorumla
    • GizliKullanım
      GizliKullanım
      +1 yıl

      Orasını bilemem ama hem yüzü hem kalbi güzel olan varsa gelsin beni beğenirse evlencem :D

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      seni beğeneni sen beğenmezsin öyle oluyo genelde :D

      Yorumla
    • GizliKullanım
      GizliKullanım
      +1 yıl

      O beğenmeli önce sonra ben bakarım beni beğenmek zor iş :D

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      deme öyle :D

      Yorumla
    • GizliKullanım
      GizliKullanım
      +1 yıl

      Hayırlısı bu işler allah herkesin gönlüne göre versin :D

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      amin :)

      Yorumla
  • HerkesİşineBaksın
    HerkesİşineBaksın Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı.

    ben kalp güzelliğine baktım güzelle işim olmaz
    yüzüne bakılacak kadar olsun yeter

    0
    0 Yorumla
  • ays93
    ays93 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    kalp güzelliği ama yinede azıcık yüzdede olması gerek :p

    0
    0 Yorumla
  • I_lOvE_EaT
    I_lOvE_EaT Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence ikisi olmali yuzu guzel olmassa bakmassin ici guzel olmassa sogursun

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      evet öyle

      Yorumla
  • espors
    espors Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    şampuan ve saç kremi bir arada olamaz mı illaki sadece biri olacaksa kalp güzelliği :)
    içinin güzelliği dışına yansıyacaktır çünkü...

    0
    0 Yorumla
  • highlbd
    highlbd Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Şöyle ki yüzü güzel olmayınca kalbinin nasıl olduğunu bilemeyiz.

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      gibi gibi :) yüzü güzel olmayanın kalbini bilmek istemeyiz

      Yorumla
  • ceyhunalper
    ceyhunalper Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    ilk etapda yüz sonrasında kalp:D yüzü güzel olmayanın kalbıne ınmıo ınsanogluuD::D

    0
    6 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      inemiyo :D

      Yorumla
    • ceyhunalper
      ceyhunalper
      +1 yıl

      bence inmio bilee:d bı ınsan begenmedıgı bırıyle ılgılenmez bilee:D

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      tabi orası öyle :)

      Yorumla
    • ceyhunalper
      ceyhunalper
      +1 yıl

      sen rahat olabılrısınn bu konuda:d

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      kişiden kişiye değişir kendimi beğenmem kibire girer kim ne derse desin :)

      Yorumla
    • ceyhunalper
      ceyhunalper
      +1 yıl

      en güzelii:D

      Yorumla
  • hopalı0808
    hopalı0808 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kalp güzelliğinin hissedildiği bir yüz güzelliği 😊

    0
    2 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bakınca içi ısınmalı insanın

      Yorumla
    • hopalı0808
      hopalı0808
      +1 yıl

      Aynen insana güven vermeli

      Yorumla
  • YakupEfe
    YakupEfe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    ilk başta dış görünüşe bakılır onu tanımaya başlayınca iç güzelliğini keşfetmeye çalışır insan :)

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      erkekler genelde güzel olanlara yavşayıp diğerleriyle kalıcı ilişki tercih ediyolar nedendir anlamam

      Yorumla
  • sorall
    sorall Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48
    +1 yıl

    kalp ya... çünkü kalbi güzel insanın yüzünde de bir güzellik olmaz mı zaten:)

    0
    3 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      kızlar genelde kalbe bakıyo erkekler pekte öyle değil

      Yorumla
    • wRitENigHt
      wRitENigHt
      +1 yıl

      Alakası yok

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      gördüğüm kadarıyla :)

      Yorumla
  • jeyhunnn
    jeyhunnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    kalbi güzel olsa ne yazar açıpta bakcam mı sankı yuzu güzel olsunda bali işe yarasın :DDDD

    0
    2 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      :D evet aslında öyle amabide şöyle düşün yüzü çok güzel ama huyu suyu beş para etmez?

      Yorumla
    • jeyhunnn
      jeyhunnn
      +1 yıl

      o zaman ona yol vercen baştan ne sey oldugunu anlarsın zaten :)

      Yorumla
  • sehrizade
    sehrizade Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    güvenme güzelligine bir sivilce yeter güvenme zenginligine bir kıvılcım yeter bilmem mesaj yerine ulaşdımı ;)

    0
    2 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      kim güvenirse aptallık eder :) insan önce aklına zekasına güvenmeli

      Yorumla
    • sehrizade
      sehrizade
      +1 yıl

      yani iç güzelligi önemli :)

      Yorumla
  • __Paradaisu__
    __Paradaisu__ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bence ikiside gerek. Ama devir değişiyo tamamen dış görünüşe yönelmeye başladılar

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      adam kalmadı ki

      Yorumla
  • İnspector06
    İnspector06 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Tipi orta da olsa yeter kıyaslanamaz kalp güzelliği çok önemli

    0
    0 Yorumla
  • rangarlogn
    rangarlogn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    İkisi de olmalı ama yüzü güzel olup ici b*k gibi olanlarıda s*kt*r et

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      öyle oluyo zaten

      Yorumla
  • U-M-U-T
    U-M-U-T Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    İlk bakışta genelde yüz güzelliği. Fakat insanları tanıdıkça kalbinin temizliği ağır basar.

    0
    10 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      kalıcılığı artar :)

      Yorumla
    • U-M-U-T
      U-M-U-T
      +1 yıl

      Evet temiz kalpli biri ömür boyu kalbimin baş köşesinde olur.

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bulursun inşallah :)

      Yorumla
    • U-M-U-T
      U-M-U-T
      +1 yıl

      Aramıyorum ki o beni bulur.

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      sabır önemlidir :)

      Yorumla
    • U-M-U-T
      U-M-U-T
      +1 yıl

      Aşk konusunda yorgunum. Çok güzel kızları sevdim. Ama benim aradığım güzellik değilmiş. Ruh ikizimi bulmalıyım.

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      sevmekle değil sevilmekle oluyo

      Yorumla
    • U-M-U-T
      U-M-U-T
      +1 yıl

      Ben sevildim de ama yıllar onu benden ayırdı. Birgün karşımda durdu ve ben bir başkasını seviyorum umut diyebildi kocaman aşk dolu 6 yıldan sonra.

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      off çok köü bir şey ya

      Yorumla
    • U-M-U-T
      U-M-U-T
      +1 yıl

      Evet hala toparlayamadım kendimi. Güzellik falan bunlar hikaye.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ikisini bir arada bulabilene helal olsun. Çok yakışıklı sevgilim var ama odunun önde gideni.

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      yani biraz öyle oluyo ama türk erkekleri normalde odun gibi :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kızlar aşkı tipte aradığı sürece erkeklerde iki bacak arasında arar aşkı :)

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bunun kızlarla değil erkeğin edebiyle alakası var

      Yorumla
  • Moonlapse
    Moonlapse Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kalp güzelliği > yüz güzelliği, tip ortalama olmak kaydıyla :)

    0
    0 Yorumla
  • kıvırcıkmuzo
    kıvırcıkmuzo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    vallahi böyle sorular sormasın takmasın böyle şeyleri yeter

    0
    0 Yorumla
  • EminRes
    EminRes Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    İkisi birden oldu mu tammdr :)

    0
    3 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bulursan tamamdır :D

      Yorumla
    • EminRes
      EminRes
      +1 yıl

      Hayırlısı be :)

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      evet aynen :D

      Yorumla
  • Semakara1
    Semakara1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    İçi önemli tabiki. Insanı huy sevdirir.

    0
    0 Yorumla
  • adınısenkoy91
    adınısenkoy91 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yuz guzelliginin kalbine vurmus olani makbuldur

    1
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      evet öyle :)

      Yorumla
  • Deadra
    Deadra Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    kalp damar yolları açıksa kalp iyidir.

    2
    3 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      bilimsel oldu biraz :)

      Yorumla
    • Deadra
      Deadra
      +1 yıl

      kalp önemli.

      Yorumla
    • Quax_
      Quax_
      +1 yıl

      +1 çok haklı

      Yorumla
  • Rüzgar-Ulubey
    Rüzgar-Ulubey Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    kalbi güzel olsun. makyaj diye birşey var :)

    0
    0 Yorumla
  • Mankenimsi
    Mankenimsi Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Üçü bir arada olmalı kalp yüz fizik

    0
    6 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      o biraz zor

      Yorumla
    • Mankenimsi
      Mankenimsi
      +1 yıl

      Yuz ve fizik olurda kalp olmayabilir dedigin gibi

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      güzel olanların zaten genelde kalbi pek bir işe yaramıyo sanırsam

      Yorumla
    • Mankenimsi
      Mankenimsi
      +1 yıl

      Basıp gecicen oylelerine ;)

      Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      öyle yapmak lazım

      Yorumla
    • Mankenimsi
      Mankenimsi
      +1 yıl

      Yapalım deyilmi 😎

      Yorumla
  • Dexter-IV
    Dexter-IV Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    %50 ikisinnde önemi var

    0
    1 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      yani :)

      Yorumla
  • sevgifırtınası
    sevgifırtınası Takip Et
    Master Yaş: 48
    +1 yıl

    iç güzelligi yoksa dısın anlamı yok

    0
    0 Yorumla
  • sanane123beyza
    sanane123beyza Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    ikiside ama kalp daha onemmlıı

    0
    0 Yorumla
  • üçdeyncegülüyoruz124
    üçdeyncegülüyoruz124 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    güzellik gelip geçicidir insanın içi güzel olsun

    0
    2 Yorumla
    • satenprenses
      satenprenses
      +1 yıl

      kedi çok şekermiş :)

      Yorumla
    • üçdeyncegülüyoruz124
      üçdeyncegülüyoruz124
      +1 yıl

      evet :))

      Yorumla
  • 06fatih06
    06fatih06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    ilk zamanlar yüz ama ileride kalp güzelliği

    0
    0 Yorumla
  • kaman
    kaman Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    insan olsun yeter güzellik geçici

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yüz güzelliği mi kalp güzelliği mi sizce hangisi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yüz güzelliği mi kalp güzelliği mi? 31 cevap verildi
Kalp güzelliği mi yüz güzelliği mi? 7 cevap verildi
Kalp güzelliği mi yüz güzelliği mi? 77 cevap verildi
Yüz güzelliği mi, yoksa kalp güzelliği mi? 19 cevap verildi
Yüz güzelliği mi, yoksa kalp güzelliği mi? 93 cevap verildi
Kalp güzelliği mi yüz güzelliği mi önemli sizin için? 49 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨