Kimisi yüzü güzel olanı arar kimisi kalbi güzel olanı arar ama tek başına ikisi de bir anlam ifade etmiyo biliyorum sizce nasıl olmalı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Bence en önemlisi tabiki de içindeki güzellik. İçinde merhamet olacak vicdan ve Allah korkusu. Ama insanlar birbirleriyle genelde nasıl tanışır? Mesala birini görürsün beyenirsinde ona gidip konuşursun tanışmak istersen. Ve ondan sonra ic güzelliği belli olur. İyi kalbli mi değil mi. Ama bence dışı ne kadar güzel olsa bile kabı temiz değilse dış güzelliği bişey yaramaz. Bu benim düşüncem. :)
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAşk ve güzellik de olmalı biraz ikisinden de Alımlı ve hoş olmalı Yüzü her ne kadar güzel olsa da iç güzelliğinden yoksun ise erkeğin hayatını çekilmez yapar Yani duygusuz bir kadın soğuk venüs heykelinden farksızdır:))
12 Yorumla- +1 yıl
ne güzel konuştun :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılKalbin güzelse, emin ol yüzünde güzeldir.
Kalbin güzelligini yüzüne yansıtır, bir estetikle, güzel olabilirsin. Ama eger için güzel degilse bunu degiştiremezsin. Bir neşterle...01 Yorumla- +1 yıl
Allah'ın yarattığını değiştirmek kimin haddine zaten
Kalp güzelligi daha önemli, insanin ruhu güzelse bu yüzünede yansir zaten... kalbi güzel olana kimse cirkin diyemez bence :)
01 Yorumla- +1 yıl
bence de insanın içi yufka gibi olur zaten onu görünce
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
74Cevap
+1 yıl--------------
Her ikisinden olması gerektiği kadar ;)
Böyle bir ayrımı yapmam.
Recep İvedik'in de dediği gibi;
Ruhlar aleminde yaşamıyoruz sonuçta... :D
---------------------01 Yorumla- +1 yıl
:D evet doğrudur
+1 yılHerkesin + İç Guzelligi Sizin Tabırınızle ( Huyu ) Ve - İç Güzelligi Vardır Yüzü Güzel Olsun Eksileri Benle Beraber Artı Olur Tabi Benim Eksilerimde :D Ayrıca Güzel Göreceli bir Kavram :)
01 Yorumla- +1 yıl
evet kesinlikle :)
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yüzü güzel biriyle evlenirsen, 40 ından sonra boşarsın. Kimi o zamana kadar bile dayanamaz. Kalbi güzel olanın yüzünü de güzel görürsün. Bakmak ve görmek farkı gibi.
00 Yorumla
+1 yılkalbi güzel olmayanın yüzü güzel olmazmış öyle derler ama ben yüzü güzel olupta kalbinde zerre güzelllik olmayan insanlar gördüm onun için vazgeeeeeç gönlüm diyorum onu sevmekten diyorum ;)
02 Yorumla- +1 yıl
2sinde de sıfır olanları ne yapalım? birisini geçtim Allah vergsi bişey denemez ama diğeri?
- +1 yıl
Allaha havale et senin yapabileceğin tek şey o
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılMaalesef şu anki şekilci dünyanın raconlarından olduğu için yüz güzelliği. Ama şöyle de bişey var lan, tipini sevmediğin kişiyi zaten tanımak istemezsin, o yüzden kalp güzelliği direk çöpe yani. Kötü bişey tabi.
04 Yorumla- +1 yıl
bilmem sanki zamanla tanıdıkça kötü dursa da onu güzel yapan farklı şeyler bulamaz mıyız?
- +1 yıl
Kesinlikle öyle. Zaten şu tip önyargısını bir kenara bırakıp karşımızdakini tanıyınca ne kadar iyi biri güzel biri olduğunu anlıyoruz. Genelleme yapmıyım tabi ama hep öyle oluyo, bir çok insan dış görüşünü yüzünden saçma sapan şeylere maruz kalıyo.
- +1 yıl
ben tek kelimesiyle büyülendiğğiim çok erkek bilirim mesela tipi olmayan
- +1 yıl
İşte ne güzel, herkes öyle olaydı daha iyi olurdu tabi.
+1 yılinsan gül gibidir zamanla solar, kimisi gülün dış görünüşüne aşık olur. kimisi kokusuna. gülün yaprağı dökülsede, kokusundan bişey kaybetmez. bu cümleden ne anlıyorsan seçimini yap.
03 Yorumla- +1 yıl
ben seçim yapmak için sormadım şahsi görüşüm şudur hoşlandığım biriyle konuşmak isterim ama tanıdıkça iç güzelliğini farkedersem aşık olurum sadece dış malzeme kaliteliyse uzak dururum
- +1 yıl
zaten cevabı yazdım ben oraya görmek var görmek var arada fark var canım benim.
- +1 yıl
peki :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani dışı seni içi Beni yaktıktan sonar güzel olsa ne fayda Yüzüne bakılsın Yeter manken Gibi biri olsun demiyorum 90 60 90 olsunda demiyorum Saf ve temiz bir kalbe Sahip olsun Vede En ÖNEMLİSİ BİR KİŞİYE AİT BİR KİŞİYE SAHİP OLMASINI Bilicek ! hiç düşünmeden o insana Canımı Feda ederim.
00 YorumlaGüzellik göreceli bir kavramdır arkadaşların baksana şu hatuna çok tatlı dedikleri bana tırt gelmiştir dedigim gibi zevkler ve renkler kalp ise zaten tekdir dogru gibi yani dogru birtane yanlış bintane misali
02 Yorumla- +1 yıl
haklısın :)
+1 yılİkiside zaten kalbi güzel olan yüzü de güzel olur yani nur olur ama bazı kendilerini iyi sananlar var yüzüne bakılmıyor işte kibir kendini beğenmişlikten.
07 Yorumla- +1 yıl
hah tam da öyle onları bir kaşık suda boğasım var sen üstünde emeğinin olmadığı bir şeye nasıl övünürsün?
- +1 yıl
bu üstünde emeğin olmadığı konuda övünmek o tip kızların ihtisas alanı
- +1 yıl
sinnir bozucu şeyler
- +1 yıl
böyle konuşup da aslında öyle olanlar da var kadınlardan korkulur
- +1 yıl
sen bana laf mı soktun şimdi :D
- +1 yıl
yoo sana laf sokmak değil amacım ama genelde kızlar böyle konuşur diye hatırlatmak istedim :-)
- +1 yıl
kendim için yorum yapmıyorum ne dersen bişey diyemem o yüzden :)
Şimdi kalp güzelliği dicemde kalbi güzel bıyıklı hatunlar var onları görünce ctrl+z diyom onun için çok güzel olmasına gerek yok bakımlı olsun zaten avon gerisini halleder :)
03 Yorumla- +1 yıl
ahah :D makyaj yeni baştan yapmıyo ki yüzü kendinde güzellik yoksa makyajla olmazo iş
- +1 yıl
kullanıma bağlı o biraz ya ama katılıyorum cilde iyi bakılmalı
+1 yılyüz güzelliği kendine çeker karşı cinsi. bu olmadan bir kızı tanımak istemez bir çok erkek bu yüzden yüzün bir alımlılığı olmalı. zaten karakteri içi düzgün olmadıkça yürümez
04 Yorumla- +1 yıl
ne erkekler var daha güzelleri dururken kendilerine yakışmayanların peşinde dolanıyolar onlara ne demeli?
- +1 yıl
Güzelse bana bakmaz mantığı yüzünden. Gerçektende çoğu zaman güzel Türk kızları yanlarına yaklaştırmak istemiyorlar
- +1 yıl
bazıları havalı oluyo çok fazla ondan
- +1 yıl
e yani :) kendine güvensende bazı kızlara baktığında bu bana hayatta bakmaz dediğin kişiler oluyor. Konuşsak tanışsak belki de öyle değil ama kızlar içinde bu kadar düşmeye gerek yok
+1 yılKalbi güzel olsun yeter o yuzunun güzelliğine yansır zaten :)
014 Yorumla- +1 yıl
%85 iyle aynı cevabı verdin :)
- +1 yıl
Öyle ama dış güzellik geçici bir kavram sonuçta kimse evlenince tabakta eşinin yuzunu yemicek :)
- +1 yıl
:D ahaha evet marifetli de olsun diyosun yani
- +1 yıl
Yok hayır yine kalp güzelliğine bağlıcaktım ben onu kalbi güzel olursa güzel yemekler yapar :D
- +1 yıl
:D bunu da ilk senden duydum :D
- +1 yıl
Değişiğimdir biraz :))
- +1 yıl
fark yaratmak iyidir :D
- +1 yıl
Dimi bazen elmasların arasında parlayan zumrut başkadır :D
- +1 yıl
tabi her zaman :D
- +1 yıl
Yinede kalp bence o tek başına olur ama yuzle fizik olmaz :)
- +1 yıl
yani hepsinden birer tutam olsa fena olmaz hani
- +1 yıl
Karışık bir çoban yapalım diyorsun tamam salata domates sende marul bende :))
- +1 yıl
olur peki :)
- +1 yıl
Limonda bende gece gece otlanalım değil mi :)
İkisi de olmak zorunda. Fiziksel olarak iyi olmazsa beğenilmezse nasıl tanışılsın ki.
03 Yorumla- +1 yıl
fizik mi yüz güzelliği mi desem ne dersin peki
- +1 yıl
sende haklısın tabi
şimdi yüz güzelliği bence önde sen yüzünün güzel olmadığı bir kızın kalbi güzelse bile onu yüzü güzel değil diye ön yargılı bir şekilde pas geçersin ama yüzü güzel olsa onu pas geçmezsin
05 Yorumla- +1 yıl
geçenler de var ama
- +1 yıl
o da öyle düşünse de olmuyo işte :D
- +1 yıl
evet ne yazık ki :D
valla ben daha dışını beğenmeden içine bakanı görmedim :D
01 Yorumla- +1 yıl
hepsi öyle zaten
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kalb güzeli diyorum :)
dışı güzel olanın içi güzel değilse ne edeyim o dış güzeli?00 Yorumla
+1 yılKalbi güzel olanın yüzü hep güzel olmuştur. İnsanruh halini yüzüne yansıtır.
02 Yorumla- +1 yıl
gözlerine yansıtır bence
- +1 yıl
Yüzü yüz yapan göz değil midir? Gözleri kör bir insanla sohbet ederken çoğu zaman onu daha iyi duymaya önem verir ve yüzüne dikkat etmeyiz
+1 yılıkısı de aynı sey aslında
neden dersen
kalptekı guzellık resmen yuze vuruyor
dolayısıyla rahatlıkla soyleyebılırım kı
senın kalbın cok temız ^.^00 Yorumla
+1 yılkalp güzelligi daha önemli... kalbi temiz olmayanin yüzü güzel ne fayda... yüz güzelligi gecicidir ama kalbindeki güzellik veya pislik kalici
01 Yorumla- +1 yıl
evet evet öyle bence de
- Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yılKalp güzelliği. Yüzü sürekli bakılamayacak kadar kötü durumda olmasın yeter.
01 Yorumla- +1 yıl
evet öyle
Azcik birazcik yuzu ile tumuyle kalbinin guzelligi lazim
09 Yorumla- +1 yıl
bakınca içim ısınsın gibi :)
- +1 yıl
:D kızıl seven bir seni biliyorum şu an
- +1 yıl
:D ıhm onlar nadir oluyo ama
- +1 yıl
bulursan Allah mesud etsin :D
- +1 yıl
:D :D
Herzaman en güzelini değilde kendine en yakışanı ararsan sıkıntı yok ama hem güzel hem karakterli hemde yakışanını ararsan evde kaldın gitti
04 Yorumla- +1 yıl
hepsinden azar azar olmalı
- +1 yıl
ararsan bulamazsın
+1 yılsadece yüz güzelliği yetmez fizik olcak kısa olmayacak iç güzelliği ne yapayım içte akciğer karaciğer bağırsak (içleri bok dolu) vs. var beni ilgilendirmiyor
00 Yorumla
+1 yılKalp güzelliği , kalbi güzel olanın yüzüne de yansır illaki
10 Yorumlaİkisi de gerekli fakat yüz güzelliği daha arkaplanda kalıyor
00 Yorumlayüzüne sıçam kalbi benim için atsın yeter.. mehmet mehmet diye :D
03 Yorumla- +1 yıl
ahhaha :D gerçekten seveni bulmakta zor tabi
- +1 yıl
tabi yoksa eziyet olur
Yuzde onemlide kalp daha onemli guzel olup kalbi kötü olursa ne yapayim ben onu :)
04 Yorumla- +1 yıl
soğursun otomatikmen zaten :)
- +1 yıl
biz kızlarda da öyle şahsen çok yakışıklı biri olsun tek hareketiyle ıyy deyip kaçıyorum sonuçta gözlerinin içine baktığımda onun yüreğinde ki beni bana hissettirmeli buda kalbi güzel olanla olabilecek bir şey :)
+1 yıluzakken yüz güzelliği yakınken kalp güzelliği kardiş :)
04 Yorumla- +1 yıl
ters oldu sanki :)
- +1 yıl
nasıl yani kardiş :) ilk baş yüz güzelliğine bakılmazmı.
- +1 yıl
bende yanyana olmayı kastettin sandım bir an O. o
- +1 yıl
:)))
- Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılKalp kalp kalp kalp atacak aga güzeliyle oldukta noldu ihanet
07 Yorumla- +1 yıl
erkekler içinde geçerli aynısı yakışıklılık derecesi ne kadar yüksekse ilişkinin ömrü o kadar kısa oluyo çoğunda :D
- +1 yıl
Orasını bilemem ama hem yüzü hem kalbi güzel olan varsa gelsin beni beğenirse evlencem :D
- +1 yıl
seni beğeneni sen beğenmezsin öyle oluyo genelde :D
- +1 yıl
O beğenmeli önce sonra ben bakarım beni beğenmek zor iş :D
- +1 yıl
deme öyle :D
- +1 yıl
Hayırlısı bu işler allah herkesin gönlüne göre versin :D
- +1 yıl
amin :)
- Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılben kalp güzelliğine baktım güzelle işim olmaz
yüzüne bakılacak kadar olsun yeter00 Yorumla kalp güzelliği ama yinede azıcık yüzdede olması gerek :p
00 Yorumla
+1 yılBence ikisi olmali yuzu guzel olmassa bakmassin ici guzel olmassa sogursun
01 Yorumla- +1 yıl
evet öyle
şampuan ve saç kremi bir arada olamaz mı illaki sadece biri olacaksa kalp güzelliği :)
içinin güzelliği dışına yansıyacaktır çünkü...00 YorumlaŞöyle ki yüzü güzel olmayınca kalbinin nasıl olduğunu bilemeyiz.
01 Yorumla- +1 yıl
gibi gibi :) yüzü güzel olmayanın kalbini bilmek istemeyiz
+1 yılilk etapda yüz sonrasında kalp:D yüzü güzel olmayanın kalbıne ınmıo ınsanogluuD::D
06 Yorumla- +1 yıl
inemiyo :D
- +1 yıl
bence inmio bilee:d bı ınsan begenmedıgı bırıyle ılgılenmez bilee:D
- +1 yıl
tabi orası öyle :)
- +1 yıl
sen rahat olabılrısınn bu konuda:d
- +1 yıl
kişiden kişiye değişir kendimi beğenmem kibire girer kim ne derse desin :)
- +1 yıl
en güzelii:D
+1 yılKalp güzelliğinin hissedildiği bir yüz güzelliği 😊
02 Yorumla- +1 yıl
bakınca içi ısınmalı insanın
- +1 yıl
Aynen insana güven vermeli
ilk başta dış görünüşe bakılır onu tanımaya başlayınca iç güzelliğini keşfetmeye çalışır insan :)
01 Yorumla- +1 yıl
erkekler genelde güzel olanlara yavşayıp diğerleriyle kalıcı ilişki tercih ediyolar nedendir anlamam
kalp ya... çünkü kalbi güzel insanın yüzünde de bir güzellik olmaz mı zaten:)
03 Yorumla- +1 yıl
kızlar genelde kalbe bakıyo erkekler pekte öyle değil
- +1 yıl
Alakası yok
- +1 yıl
gördüğüm kadarıyla :)
kalbi güzel olsa ne yazar açıpta bakcam mı sankı yuzu güzel olsunda bali işe yarasın :DDDD
02 Yorumla- +1 yıl
:D evet aslında öyle amabide şöyle düşün yüzü çok güzel ama huyu suyu beş para etmez?
güvenme güzelligine bir sivilce yeter güvenme zenginligine bir kıvılcım yeter bilmem mesaj yerine ulaşdımı ;)
02 Yorumla- +1 yıl
kim güvenirse aptallık eder :) insan önce aklına zekasına güvenmeli
+1 yılBence ikiside gerek. Ama devir değişiyo tamamen dış görünüşe yönelmeye başladılar
01 Yorumla- +1 yıl
adam kalmadı ki
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılTipi orta da olsa yeter kıyaslanamaz kalp güzelliği çok önemli
00 Yorumla
+1 yılİkisi de olmalı ama yüzü güzel olup ici b*k gibi olanlarıda s*kt*r et
01 Yorumla- +1 yıl
öyle oluyo zaten
İlk bakışta genelde yüz güzelliği. Fakat insanları tanıdıkça kalbinin temizliği ağır basar.
010 Yorumla- +1 yıl
kalıcılığı artar :)
- +1 yıl
bulursun inşallah :)
- +1 yıl
sabır önemlidir :)
- +1 yıl
sevmekle değil sevilmekle oluyo
- +1 yıl
off çok köü bir şey ya
Gizli Üye(30-35)+1 yılIkisini bir arada bulabilene helal olsun. Çok yakışıklı sevgilim var ama odunun önde gideni.
01 Yorumla- +1 yıl
yani biraz öyle oluyo ama türk erkekleri normalde odun gibi :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızlar aşkı tipte aradığı sürece erkeklerde iki bacak arasında arar aşkı :)
01 Yorumla- +1 yıl
bunun kızlarla değil erkeğin edebiyle alakası var
Kalp güzelliği > yüz güzelliği, tip ortalama olmak kaydıyla :)
00 Yorumla
+1 yılvallahi böyle sorular sormasın takmasın böyle şeyleri yeter
00 Yorumlaİkisi birden oldu mu tammdr :)
03 Yorumla- +1 yıl
bulursan tamamdır :D
- +1 yıl
evet aynen :D
İçi önemli tabiki. Insanı huy sevdirir.
00 Yorumla
+1 yılYuz guzelliginin kalbine vurmus olani makbuldur
11 Yorumla- +1 yıl
evet öyle :)
kalp damar yolları açıksa kalp iyidir.
23 Yorumla- +1 yıl
bilimsel oldu biraz :)
+1 yılkalbi güzel olsun. makyaj diye birşey var :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılÜçü bir arada olmalı kalp yüz fizik
06 Yorumla- +1 yıl
o biraz zor
- +1 yıl
Yuz ve fizik olurda kalp olmayabilir dedigin gibi
- +1 yıl
güzel olanların zaten genelde kalbi pek bir işe yaramıyo sanırsam
- +1 yıl
Basıp gecicen oylelerine ;)
- +1 yıl
öyle yapmak lazım
- +1 yıl
Yapalım deyilmi 😎
%50 ikisinnde önemi var
01 Yorumla- +1 yıl
yani :)
+1 yıliç güzelligi yoksa dısın anlamı yok
00 Yorumla
+1 yılikiside ama kalp daha onemmlıı
00 Yorumla
+1 yılgüzellik gelip geçicidir insanın içi güzel olsun
02 Yorumla- +1 yıl
kedi çok şekermiş :)
- +1 yıl
evet :))
ilk zamanlar yüz ama ileride kalp güzelliği
00 Yorumlainsan olsun yeter güzellik geçici
00 Yorumla- Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar