Aşkı, sevgiyi bulmak için aramak mı gerek yoksa beklemek mi?


Gerçek aşkı, sevgiyi bulmak için aramak mı gerek yoksa doğru zamanı beklemek mi? Beklersek neye göre nasıl anlaşılır doğru aşk ya da sevgi olduğu?

Ya da herkes gibi aramak mı? Nasıl aramalı peki? Her etkilendiği hoslandigi kişiye yazarak mı aşk bulunur, ona yaz olmadı buna yaz olmadı sonra başkası bilmem ne nereye kadar. ? Böyle mi aranmalıdır aşk. .. Nerde kaldı masumlyet? Bence bu şekilde çok yanlış ve günümüzde ki boşanmalarin sebebi de hoşlantiyi arzuyu aşk zannedip evlenmeleridir?

Sizce gerçek sevgiyi bulmak için ne yapmak gerekir?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellendi
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşkı, sevgiyi bulmak için aramak mı gerek yoksa beklemek mi?
Cevapla