Hoşlandığım çocuk neden böyle birşey yaptı? Amacı ne bunun?

Arkadaşlar hoşlandığım bir çocuk var arkadaşlarım gidip çocuğa söylediler işte böyle böyle bu kız senden hoşlanıyor diye. Çocuk da tamam konuşalım neden olmasın falan dedi ve biz mesajlaşmaya başladık. Okulda falan hiç konuşmuyorduk bu arada. İlerleyen zamanlarda ise konuşmayı hep ben başlatır oldum ben yazmazsam o hiç yazmaz oldu. Neyse sonra ben çocuğa böyle nereye kadar konuşacağız bir açıklığa kavuşturalım şu konuyu dedim ve çocuk üzülmüceksen arkadaş kalalım ben seni kırmak istemediğim için söyleyemedim dedi. Meğerse ondan hoşlandığımı bildiği halde beni arkadaşı olarak görmüş. O günden beri ne okulda ne de mesajla konuşmuyoruz. Neyse biz Instagram'dan takipleşiyorduk fotoğraflarımızı karşılıklı olarak beğeniyorduk. Ama bu çarşamba günü beni takipten çıkardı, sonra perşembe günü tekrar takip isteği attı. Kabul ettim ama bugün akşam baktım yine takipten çıkarmış. Arkadaşlarıma sordum ya ilgini çekmeye çalışıyordur ya da hesabına başka biri girmiştir dediler ama hesabına başka biri girmiş olamaz çünkü takip ettiği kişiler aynı sadece beni çıkarmış. Sizce neden böyle yapıyor?
Hoşlandığım çocuk neden böyle birşey yaptı? Amacı ne bunun?
Cevapla