Sevgilimden ayrıldım ve eski sevgilimle yattım. Onu yeniden sevdiğimi düşünüyorum. Ne yapmalıyım?

Ben eski sevgilimden 3 ay önce ayrılmıştım. Bu ayrılığın nedeni yeni sevgilimle tanışmamdı. Geçen akşam sevgilimle büyük kavga ettik ve ayrıldık. Be öok kötü durumdaydım ve eski sevgilimi aradım. O yanıma geldi ve sadece birlikte yattık yani başka birşey olmadı. Şimdi onu yeniden seviyorum ama ona bunu nasıl açıklarım bilmiyorum
Sevgilimden ayrıldım ve eski sevgilimle yattım. Onu yeniden sevdiğimi düşünüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla