Çok sevmem lazım demeyin. Sevgi ilk şart herkes için. Ama düşünün ki, her gün yemeğini pişireceksin, onunla yaşayacağın hayat için on saat mesai yapacaksın, eve girer girmez terliklerini ayağına getireceksin... Ve bunlardan bir gün bile gocunmadan, mutlulukla yapacaksın. Rüştü'nün eşi Işıl Hanım, ''eşimin terliklerini bile ayağına getiririm'' demiş. Uzun bir evlilikte hala bu özeni ve güzel aileyi koruyabilmenin şartları nelerdir?
Eşiniz nasıl biri olmalı ki, her gün terliklerini ayağına getirmek sizi mutlu etsin?
karşılıklı saygılı ve sevgili bir ilişkide bu çok normal bence.
yorumları okumadım ama eminim erkeklerin arasında "zaten böyle olmalı " idiyenlerin çoğu aslında "böyle kadınlar kalmadıi evet kadın dediğin eşinin ayağını bile yıkamalı" cinsinden erkekler.. ha burada ne yanlış var? şu, bunu sadece kadının yapması gerektiğini düşünürler... bu çift taraflı bir durumdur.. bunun sağlığı olduğu gibi hastalığı da var çünkü... keyfeten geviş getirdiği yerde adamın ayağına kimse terliğini getirmez.
Kadın işte çalışsin cocuklara baksın yemek temizlik yapsın kocasına hizmet etsin hadi boş vakit bulursa bakım yapsın ! üstüne bir de kocasından kendine hic dikkat etmiyorsun diye hakaretler alsın ve aldatılsın. Kadınların köleleştirilmesine karşıyım Eğer bir gün bir adam karşıma çıkar da beni kandırırsa evlenirsem temizligi yemegi beraber yapmazsak benimle ilgilenmezse 1 gün bile beklemez ayrılırım
Yorumlara baktım da mesleye hep at gözlükleri ve egoist bir bakış açısı ile basılmış. Mesele terlikleri ayağa getirmek ya da getirmemek değil. Sevgiyi saygıyı korumak ve taze tutmak için eşler birbirine, birbirlerine değer verdikleri ve önemsediklerini göstermek için bu ve buna benzer davranışlar yapmalıdır her daim. Örneğin o benim terliğimi çevirir güzel bir tebessüm eder bir öpücük koydurdur bende ona akşam yemeğinde yardım eder omuzlarına masaj yapar veya güzel sözlere boğarak mutlu olması için elimden gelen herşeyi yaparım
Herşey Vefa Saygı Sadakattir Birbirini kırmamak için capa göstermek dir.. .. bazı grzkl kadınlar ben hizmetcimiyim diyor bir ayağına terlik vermişsin cokmu eşinya yanında yaşlancagın kişi neden hizmetcimiyim diyorsunuz Evet herşey sadakattir yeri geldiğinde ayaklarına bile masaj yapcaksın.. Kısacası herşey yapacaksın eşine bunuda mutlukla yapcaksın.. Ancak erkek de eşine aynını yapcak Kimse bana hizmetci bilmem ne masalları anlatmasın... Ne ya modern grzklı insanlar evlense nolcak
oyle yorumlar yapılıyoki yeni evlenecek olanların şevkını yok edynz be kölelk degl tamam sende evde otrmuyon calsyn edyn evn işini gücünü yapyn ama o koca evının direği o calsmaya gtmezse ne yemek pişer o evde nede yapacak bir sürü iş güc olur her ıkı tarafn kendne göre sorumlulukları var neden ben yapmam o yapsın dyonz ya babam emekli olalı 5 yıl oldu son 10 yıldr yapmıyo o dedgnzi botunu cıkarırdı babam emnyettendi eve 3 gnde 2 saatliğine geldgnı bilirim o botunu annm cıkarırdı ya da ben adam yorlms zaten hı babamda aksne hor görmezdi o onu yapıyo dye hakeden erkeklere bazı seyleri cok görmeyn derm
Kadın kadınlığını , erkekte erkeliğini yapmalı. Kadnı korumak. sevgisiyle ısıtmak. devamlı güvende olduğunu hissettirmek önemli. Erkeğin rolü daha büyüktür. ama kadında bir obje olarak görülmemeli. Kadın evin yöneticisi, erkekte hayat ile mücadelede kadının tek sahibidir. zor günlerde beraber olmak el ele vererek zorlukların üstesinden gelmek evlilik görevidir. Ev ortamı dış dünya ile bağlantıyı kesmek ve mutlu olabilmek için güzel şeyler yaşamaktır. sen bakma hayat zorluğu insanların evinden yatak odasına kadar giriyor. insanlar mutsuz. yoksa evlilik ele geçmez müthiş bir duygudur.
Ben öyle eşi istemem, cahilin tekidir o kişi. Hizmet etmeye mi evlendik biz? İkimiz de birer ayrı bireyleriz. Kendim o'na yemekte yardım da ederim, sofrayı toplamada da. Bulaşık da yıkarız birlikte. Ayağımı yıkatmam da, terlik de istemem. Ben alırım kendim, o'nu yoramam her işe de.
Hizmet etmekle mutlu bir evlilik asla sağlanamaz. Sevgi lazım, anlayış lazım, uyum lazım, hoşgörü ve güleryüz lazım. Hizmet etmek için değil mutlu etmek ve mutlu olmak için bu söylenenler yapılabilir. Tabi yine tek taraflı da değil, Erkek kadınına; kadın da erkeğine.
Kendi terliklerini giymek bu kadar zor olmasa gerek. Bunun bir incelik olduğunu ve evliliğin buna bağlı olacağını sanmıyorum. Sevgi, saygı, sadakat, uyum, bağlılık, anlayış sizi bir arada tutar. Onu düşündüğünü göstermenin farklı yolları var. Terlik getirmesem bile zaten onu önemsediğimi evlendiğime göre benim için değerli olduğunu biliyor olmalı.
O adam ki bana saygıda kusur etmez, her zaman arkamda olur, doğrularını bana empoze etmek yerine beni kırmadan incitmeden önemseyerek anlatırsa, beni her zaman düşünürse, merhametli , sevecen, olgun biriyse o ayaklara masaj yapılır ;))
@senasayd Bak işte, ben konuşanın seçtiği kelimeler ve kalıplardan ne mal olduğunu anlarım, 'Adamsın' kalıbını kullanan insan ile benim ortak paydada buluşmam zordur.
Slogan insanı genelde slogan olacak laflara tav olur, ama biraz ters tepti mi 'Tamam sus, uzatma'.
Hayır yani, konuşacak isem, senin ne düşündüğünü pek göz önünde bulunduracağım sonucuna nerden varıyorsun? Sen sus, uzatma. Zaten pek birşey söyleyeceğin yok.
kesinlikle karşılıklı saygı ve sevgiden başka bir şey değil. adam eve ilk geldiğinde sana şöyle bir sarılıp seni öpüp kokluyorsa her anında seni yanında istiyorsa ve en önemlisi hayatı seninle gerçekten paylaşıyorsa ki bu her yönüyle olmalı mutluluktan tut da ev işlerine kadar. Böyle olunca kim terliklerini vermez ki eşinin ayağına
uzun evlılıkte bır takım şeylerı canlı tutmak oldukca zor karsılıklı fedakarlık lazım tek taraflı fedakarlık varsa bır sure sonra sogumalar oluyor saygı azalırsa sevgı de bıtıyor zaten once saygı duymak sart
Yok eşim bana öyle bir saygıda bulunursa tabi bu beni Mutlu eder fakat elim ayağım tutuyorken eşimin yorulmasını istemem hayat zaten yıpratıyor bizleri
Saygı olmalı, bireyler kompleksli olmamalı, fedakar olmalı. "Ben niye yapıyorum o yapsın" zihniyetini bir birey ömür boyu mutlu olamaz. İlişkinin bir üstünlük yarışı olmadığının farkında olan insanlar mutlu yuvalar kurarlar.
ayağına terliği getirmem... ayağıma terlik getirmesini de istemem... bu aşk değil bence sen ona hizmet edersin o da sana sevgi veriri... kim kendisine böyle davranan bir kadını istemez ki... aşk değil bu ama evet uzun süren ilişkilerin sırrı bu
Bile kelimesi bence orda çok yanlış eş bu hayat müşterek benim eşim ayaklarımın altını da öper bundan doğal bişey yok yapılması gerekli olan şeyler bunlar
Çok sevsemde terliklerini ayağına götürmem herkes kendi yapması gerekeni yapmalı yemek konusuna gelince de ikimizde çalışıyoruz yoruluyoruz yemeği dahi birlikte yapmak beraber bir şeyler için uğraşmak evliliği güçlendirir
Aralarında ki saygı ve sevgi bitmemişse, bunu yapmaktan gocunmamalı insan. Ayrıca eşi ve çocuklarının babası, eline yapışmaz herhalde. 😏
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
verdiğim ilgi alaka sevgiyi ondan almam yetrli... yoksa zamanla tek tarflı olunca tükeniyor insan. tükenince de değil terliğini yapmak yemeğini yapmak bile zor geliyor insana... tecrübelerimle sabttir...
önce bir ölümcül hastalığa yakalanmalıyım. bir kaç sene ölümümü bekleyerek benim yanıma olmalı. beni son ana kadar sevmeli ve bırakmamalı. sonra iyileşirsem her gün değil ayaklarına terlik getirmek. ayak parmak arasını bile ben temizlerim :D
Terlik getirmek ya da hizmet etmek evliliği ayakta tutmaya yeterli sebep değildir. Karşılıklı anlayış olacak, saygı olacak, sinirliyken hakaret etmeyeceksin, ... Vs. Farklı iki kültürün bir evi sevgi içinde paylaşmak hiç kolay değil
Terlik getirmek ne ya kopek misin ne erkek ne kadın bunu yapmamalı ha hasta olur bisey olur o zaman zaten yaparsın sevdiğin icin ama herkesin eli ayağı tutarken de bu cok sacma
Feminist kızlar bisiktrolunda konuyu çarpıtmayın seven kadın erkeğine bakar bence erkeğide ona karşılıklı misafirlerinize bile terlik getiricrksiniz bazen eşinizemi getirmiceksiniz?
her akşam bana poşet poşet çikolata getirirse, beni kirmamaya özen gösterirse, benimle cok ilgilenirse, bana çok şefkatli davranirsa ayagina terlik giydirmem icin başka sebep aramam.
Çok sevmem lazim Beni anlamasi bana yardimci olmasi lazim herseyi benden beklememeli arada suprizler yaparak beni mutlu etmeli ikimizde birbirimiz icin cabalamaliyiz 😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kendisine terlik getirecek birini arayan erkek varsa kopek alsin. O da getirir.😑
Sadakat sadece sadakat. Başka ne olabilir ki? Sevgi saygı zaten var ki, karşısındaki böyle onure edebiliyor. Oysaki sadakat hepsini kapsıyor. Hürmet ediyor ki eşine o da eşinden hürmet görüyor karşılıklı her şey
En İyi Cevaplar