Bir erkek neden yiz yüze konuşmak istemez? Utanırmı? Yoksa sıkıldığındanmı?

Arkadaşı olarak görüyor benimle yüz yüze konuşmuyor sürekli kaçıyor mesajlardanda ulaşmak istemiyor karsısına çıkmak istiyorum unutamıyorum baya oldu onunla görüşmeyeli gelmiyor ortak arkadaşımız var onun yardımıyla haberi yok karsısına çıkmak istiyorum mesajlardan sürekli konuştuğumda anlamıştı hoşlandığımı sevgilim var dedi falan kaçıyor birde sınıf arkadaşımdı eskiden bana yakın davranıyordu aradan zaman geçince birde hoşlandığımı söyleyince hiç beklemiyormuş bunları bir anda olduğunu söyledi. En son onun en yakın arkadaşını ekleyince tartıştık ve konuşmuyoruz derdini öğrenmek istiyorum birde ben mesaj atmasam oda atmıyor şimdi siz diyeceksimiz uzak dur ondan ama duramıyorum sizce ne yapmalıyım taktik verin özelden konuşuruz🙁
Bir erkek neden yiz yüze konuşmak istemez? Utanırmı? Yoksa sıkıldığındanmı?
Cevapla