AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
207Cevap
Aşk evliliği isterim ama bulamazsam. huyunu suyunu beğendiğim sevdiğim adamla evlenirdim. tip değil önemli olan sevgi saygı
Görünüş ve tip değişir bir şekilde ama karakter değişmez. Ben olsam görünüşe aldanmam. Benim için her zaman karakterli bir eş daha mantıklıdır.
bana öyleleri tehdit zoruyla ya da para yoluyla gibi geliyor tipsizliğide abartmamak lazım kendine biraz düzgün bakınca kimler ne oluyor ya
Birkaç konuda fikir ayrılıkları olabilir de baştan aşağı zıt düşünen birisiyle evlenmek intihar gibi birsey olur.
Pardon ; dış görünüş önemlidir ama karakter olmadan içi boş cüzdan gibi.
Yani o kişiden kişiye değişir buna o kişiyle ilişkiye başlamadan karar veremezsin oladabilir olmayada bilir. Ama ben yapamam davulda dengi dengine
eddie redmayneye çirkin diyenle oyun hamuru gibi oynarım😒 huyu gerçekten güzelse olur tabi. nice güzeller yakışıklılar var ciğerleri beş para etmez.
evlenemem neden cunku once gorunuse asik olmam lazim sonra tanidikca da huyuna suyuna her biseyine :) ;)
tip onemli yani en azindan cok yakisikli olmasada asik oldumsa tipe bakmam zaten ama tipsiz birinede asik olabilecegimi sanmiyorum
Herkes dengine göre evlenmeli. Aklında soru işareti varsa evlenmek karşındakine haksızlıktır. Aksi sorumsuzluktur
Evlenmezdim çünkü bir insana bakdikca sevesim gelmesini isterdim ayrıca dışarıda gördüğüm kişilere gözüm kaymasını istemiyorum.
Evet neden mi?
Çünkü başta asla olmaz dersin ama zamanla huyu suyu karakteri kendisi bilgisi zekası snei ona bağlar bir bakarsın ki aşık olmusun
Hayır evlenmem benim de bişeyler hissetmem lazım hem tek taraflı aşk belli bir süre sonra insanı yorar :)
kime gore guzel kime gore cirkin sevdiysen ondan yakisiklisi yoktur kalbin icin
İnsan sevdiğini güzel görür. İlk sevgilimi gören arkadaşlarım kötüleyip duruyordu 😂 Demem o ki önemli olay karakteri
Güzellerden ne gördük, iyi bir eş olacağını düşünüyorsam tabiki eş olarak tercihim o insan olurdu.
60-70 yasinda burus burus oldugunda yakisikli/guzel olmus olsa dahi bundan eser kalmayacak. Onemli olan hayati dolu dolu yasayabilecegin birisinin olmasi.
'Bu güzellik sende de kalmaz annene bak gör halini ' diye bir dize var ordan anla işte
görünüşünü beğenmediğim birinin huyunu merak etmem ki :/
Evlenirdim ama çocuk sahibi olmak için değil. Çocuk sahibi olmak demode. 😆
Gorunusu etkilememisse huyunu ogrenme sansim yoktur. Mutlaka bir sey dikkatimi cekmeli. Yakisiklilik anlaminda soylemiyorum.
evlenirdim evet dış görünüş önemli bunu inkar edemem ama üçüncü dördüncü planda kalıyor.
dışını begenmediginiz birinin içini merak edip te tanıma gereği duyacaginizi sanmiyorum
kömürde kara ama zamanla elmasa dönüşür 😀😊
Yani oyle de insanlar görüntüsünü beğenmediği şeylere karşı pek ilgi duymazlar
Biz buna önyargı diyoruz. onyargilari yok etmek atom çekirdeğini parcalamaktan daha zordur demiş Einstein :) önyargı kötüdür insanın kalp gözünü kapatır
Ya ben kızlar tarafından genel olarak tip siz bulunan biri olduğum için sorun haline getirdim bunu sanırım
Anladım o ozguvensizlik bende de var
Azıcık bir sevgi varsa içimde hiç düşünmem evlenirim
kafa yapısı önemli. gerisi hikaye. brad pitt olup çomar olacaksa. çirkin ama beyni olan biri olsun.
Çirkin değil, o da diğerler gibi, kimse birbirinden daha güzel değil. Sen nasıl bakarsan, çirkin olsun katlanırım kafasında olma. O da yakışıklı.
Evlenirim!! Sevdigim adam dünya cirkini bile olsa benim gözümde dünyanin en güzel insanidir kendisi.
Gözüme güzel gelmeyenin huylarıyla ilgilenmem benim için önce dış güzellik gelir sonra huylarına bakarım uymuyorsa o sağ ben selamet
Sırtlanla mı evleniyoruz :D
Ayrıca bugünkü insanlar yüzüne bakmayacakları insanın huyunu mesleğini karakterinin temizliğini öğrenecek kadar dinlemez bile.
Görünüş dediğin bir hastalığa, kazaya bakar (Allah korusun) huyu ahlakı daha önemli onlar için sevebiliyorsan neden olmasın. Ama hiç ısınmıyorsa için evlenmek doğru değil hem kendine hem o insana haksızlık olur.
Bu biraz mantık evliliği. Aslında böyle düşünenler daha mutlu.
Hayalim öyle zaten. Tip geçici öyle biriyse huyu güzelse neden olmasın
Belki evet belki hayır. Önce tanımam lazım. Ama zor ya
Evlenmem. Kilo mühim değil ama yüzüne bakılacak kadar olsun yeter.
Zaten insan evlendiğinde birseyi mutlaka cok begenmisdir
Güzele kırk günde doyulur, güzel huyluya kırk yılda doyulmaz.
Sempatiklik bazen çok şeyi atlatıyor insana ve insan gerçekten çok seviyor. Neden olmasın? Olabilir kendi adıma.
görünüşünü bilmediğin insani taniuamazsin da ztn o yüzden hayir evlenmem
dış görünüşün önemi yok iyi insansa zaten güzeldir birde sevmek önemli olan
ben bencil bakıyorum. kendime eş secerim cocuguma nneden ziyade
Seviyosam zaten en güzel odur. Sevmiyosam çirkin gelir, evlenmem bu kadar basit.
böyle bir düşünce oluşturabilen bir insansa, gerçekleştirirde 👌
Bazen karakter benim icin bir adami dunya yakisiklisi yapar. onda kimsenin goremedigini gorurum. severim eee. evlenmek mi. ayni yastiga bas koymaya nasil hayir diyeblirim. yine de kismet bu isler..
Gorunusun bizim icin bir onemi yoktur. Huyu guzel olsun.
ruh güzelliği önemli tabi de gel gelelim ruhlar alemindede yaşamıyoruz :D
Sevmediğim biriyle kim olursa olsun evlenmem.
-Gecen bol olsun.-
Yüz güzelliğine doyulurda gönül güzelliğine doyulmaz...
Hayır istemiyorum bu fedakarlık olur hiç gerek yok bence
Evlenirdim görünüş dediğin şeyi illa ki bir şekilde değiştirirsin de huyu değiştiremezsin
sanmam evlenebilieceğimi kaldı ki bunlar göreceli mevzular
kesinlikle evlenirim.. nitekim yirmi yıl sonra bende büzüş büzüş olacağım. Bunlar geçici meseleler
O kadar iyi saydığın özellik o kişiyi görünüş olarak beğenmemi sağlayabilir. Olmuşluğu vardır
Evlilik dış gorunuse gore oluyorsa bosanma mahkemesinden onceden randevunuzu aliniz...
hayir her ikisi ve daha fazlasida onemli benim icin
hepsi hikaye huyu guzel. flan kizlar yakisikli olsunda en pis en kotu adam olsun raziyim. derler
Şu an oyle biri ile evliyim evliligin bitmiyor ama gozun disarlarda berbat bir durum 😐😑
önemli olan huyu işte... o kadar yakışıklı olupta her naneyi yiyen, karakteri olmayan insan düşün bide?
Ahlâk ve karakter benim için birkaç adım daha önde. Tercih ederdim elbette.
mantklı olanda bu değilmi tabiki seçerdim insanların dış görünüşüne değil içine aşık olunmalı
Bir omir boyu her sabah gozunu actiginda ilk onu goreceksin. O yuz gormek istedigin yuz mu?
Görünüşü önemli tabi beni çeken bir şey olması lazım. Tamamen itici geliyorsa olmaz :/
Ya azda olsa görünüşünü beğenmek gerekir manken aramıyoruz sonuçta ama hoşlanmakta gerekir
Mankenlere de cirkin dersiniz sizz illa renkli gozlu hokka burunlu olacak
Sevdiğim bir abimin de dediği gibi sanırım küçük testler yapıcam. Mesela "carter bays ve craig thomas'ın yaptığı how i met your mother'ı seviyo musun?" gibi.