Huyu, mesleği, karakteri çok temiz olan birini düşünün ki size çok aşık. Siz de evlilik çağına geldiniz ama uygun kısmet bulamıyorsunuz. Tipini hiç beğenmediğiniz birini, çok iyi eş olacak potansiyeli olduğu için kendinize eş seçer miydiniz?Unutmayın, çocuğunuza anne/baba seçeceksiniz.
Görünüşünü beğenmediğiniz ama huyu çok güzel biriyle evlenir miydiniz?
Bak bayanlar gençken düşünmezler aşık olduğu adamla evlenirler ya da evlenemezler. Geneli gençken ben çok güzelim dünyayı ben yarattım havasında gezip belirli bir yaşa geldiğinde bu seferde mantık evliliği düşünürler. Şİmdi şöyle diyim. Güzellik gelip geçicidir. Sonra kalan kalptir. Sende çok güzel olsanda seninde güzelliğin sona erecek. Tabiki gönül ister herkes kalbinden aklından geçen hayal ettiği insanlarla evlenmek. Ama bayanlar şunu düşünmez. Benim yaşım ilerledikçe alttan gelen nesil daha güzel. Yani onun karşısına gelen adayları reddedip sonra yaşı ilerlediğinde karşısına çıkacak adamların ya evlenmiş boşanmış çoluklu çocuklu ya da beğenmeyeceği adamlar olduğunu. Çünkü hayat seni zorlar. Bak yaşın gidiyor. Evlen yoksa anne olamayacaksın. Çevrende zorlar. Hadi bir erkek için sorun yok. Bizlerin annelik durumu yok. Burdan tüm kızlara öneri kalsın zengin koca aramak yerine aşık olabileceğiniz adamı arayın. Yok bilmem kaç tane evi olsun arabası olsun yok doktor olsun yoksa evlenmem yok mühendis olsun evlenmem. Sonrada istemediğiniz insanlarla evlenmek zorunda kalınca üzülmeyin.
Sonra niye aldatıyon okadar iyi kalpli eşin var arkadaş adamın ilgisini görüntüsü güzel hatunlar çekiyor sonra aldatıyor iiyi kalpte önve ğnsan eşine görsel olarak birşeyler hissetmeli yoksa. Kadın o eve hizmetçi olur adamda çalışan bir köle.. Be dediğin gibi iş ticaret işi olur mk bise eksikemişler 😁 Bunlar be yiyip içiyorlan
hayır sonuçta bir ömür beraber geciriceksiniz yüzüne baktikca seninde yüzün gülmeli yoksa mutlu olamazssin sevmezsinki bikere tip olmasa yani cokta yakisikli olucak bisey yok ama senin sevmen gerekir görünüsünü onun disinda zaten karakterde onemli bence iki özelligi olan birini bulabilirsin
Bence güzellik geçici bir kavramdır sadece bir erkek ya da kadın güzel/yakışıklı diye bırak evlenmeyi ilişki bile yaşamam huyu güzel olması bana çok daha mantıklı ve çekici geliyor... bu arada aşkın insanı güzelleştirdiğine inanıyorum :) zamanla güzelleşecektir olmasada olur no problem :)
Kişilik & Karakter konusunda 36,2b cevap paylaştı.
Gönül ister ki insanlar kalbi için sevilsin diye ama çok nadirdir. Ünlülerin hayatlarına, aşklarına özeniyorlar, dizilerdeki veya filmlerdeki. Neden peki hiçbiri kalbe değil de dış görünüşe aşık oluyor. Bunlar sadece masallarda vardır. Elbette ki bir çift ahu göze aşık olanlar da vardır ama bunların sayısı çok azdır. Kimse tırtılı sevmez, kelebeği sever. Bu kadar basittir aslında olay. Görünenle yetinirsen eğer, sadece tırtılı bilirsin. Çirkindir ya tırtıl, gönlünü çelmez. Görünenin ötesine geçmek istersen eğer. Aradan örtüyü kaldırıpta Gönül gözü ile bakarsan, kelebeği bulursun karşında. Güzeldir ya kelebek, gönlün ona akar. Lakin gönül gözünle görürsen eğer , Kelebeğe değil, tırtıla sevdalanırsın... Kim yüreğe sevdalanır ki? Sevmek için neden çok ama aşık olmak için basit kriterler vardır. Bunlar dış görünüş, iyi bir kariyer, maddiyattır. Filmlerdeki, dizilerdeki aşk aslında insanoğlunun düşündeki yansımadır. Bakınız Kiralık aşk dizisi çok güzel anlatıyor aslında. Güzel-yakışıklı olanlar hep iyi rollerde olduklarından aşık olunası ama çirkin insanlar hep kötü rollere bürünürler. 68.media.tumblr.com/.../...z5CzDg1sk4e5uo1_500.jpg Sence sevdiğinin güzelliğini değil de özüne aşık olmak bu değil de nedir? İşin özeti herkes gördüğünü sever olmuş (istisnalar elbette ki vardır) . Aşk mı kaldı artık... Herkes gördüğünü sever olmuş. Ne olduğuna değil, ne verdiğine bakar olmuş. Kalbi gören yok sadece bedenler görünüyor...
'En basitinden bir kızın göğüslerine baktığında kalbini de gör. Unutma ki hiçbir kalp göğsün altında saklanacak kadar küçük değildir. Dokunman gereken şey her zaman keşfetmen gereken şeydir.'' -Soğuk Kahve / Ahmet Batman
size bir bilgi vereyim ; aslında birisinin güzel algısı herkesden farklı olmasının sebebi beyinin yaşadığı tecrübleerden yola çıkarak kendisine en uygun ve en güzel görünen simetrik cizgilere sahip bir yüzü beğeniyor olması aslında birisini çeşitli matematiksel hesaplamalar yaparak beyin güzel algısını ona göre oluşturuyormuş. yani demek istediğim çirkin ya da güzel algısı kişiden kişiye göre değişiyor o yüzden kimin bana güzel görünüp görünmeyeceğini bilemem :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hayır sakın evlenme. Ben de öyle düşünerek evlendim ve şimdi ise pişmanım. Bir kız vardı. Evlenmeden önce huyu suyu çok iyiydi. Ama dıl görünüşü iyi değildi. Ben de senin gibi düşündüm ve önürlük olan huyu suyu dedim. Dış görünüş değil dedim. Evlendim. Ama kim olursa olsun insan evlendikten sonra farklı oluyor. Benbde eşimin çok iyi olmadığını farkettim. Ama iş iştrn geçmişti. Şimdi hem çirkin ve kötü huyu olan birisi ile evliyim. Keşke güzel birisiyle içime sinen gözümü ondan alamayacağım birisi ile evlenseydim diyorum. Evliliğim çok kötü şu an. Gözüm artık dışarıda. Sana tavsiyem dış görünüşü sakın ihmal etme.
Hayır. Ayrıca bu bahisteki mantıkla evlenecek kişi aslında çok çirkin bir davranış içindedir.
Çocuğuma anne baba seçecekmişim, at pazarından eşek almıyoruz heralde. 'Ay huyu iyi, parası var, çok da temiz (ne demekse bu da artık) iyisi mi kaptırmayalım, piyasası iyi bunun, ikinci eli falan bile havada kapılıyor' yuh yani mk.
Herkes derki önemli olan iç güzellik bu büyük bir yalandır dış görünüşünü beğenmediğin birinle bir ömür geçiremezsin ilk görüşte aşk dedikleri dış görünüşünden etkilenipte bağlanmak değilmidir ilk defa gördüğün birini tanıyabilirmisin ama etkilenip hoşlana bilirsin hatta ve hatta sevebilirsinde.
Valla ben evlenmem Hatas bundan 2hafta once beni cok seven cokta akilli duzgun birisi evlen benimle dedi Sevmiyordum ama tipi gorunusu hostu yani gideri vardi baya Ama ben begenmedim sevmedim sevemedim isinamadim beni cok mutlj edecekto ama ortada ask yoksa cok zor diyorum ve pisman degilim
Bazen hiç tanımadan seversin birini ama ne fiziksel özellikleri nede kişiliği etkilemiştir seni, neden etkilendiğini anlayamazsın, onda gelecekten bir şeyler görmüşsündür sadece... o nedenle tüm bu kriterler ilgilendirmiyor beni. İnsan kime aşık olacağını planlayamaz. Üstelik kendi yarattığı kriterlere değil karşısındakinde var olan kriterlere aşık olur.
Hmm bazen görünüşünü beğenmediğimiz birinin zamanla yanında vakit geçirdikçe kişiliğine hayranlık duyup onu sevebiliyoruz. Karşı tarafın davranışları oturuşu duruşu bizim ona sevgi beslenmemizi sağlıyor. Bazılarıda var ki tipi süper yanına gidiyorsun muhabbet ediyorsun kendinden soğutuyor. Bu yüzden tipini beğenmediğim biri kendini sevdirirse evlenebilirim neden olmasın
hayir evlenmezdim sonucta tabiki huyu önemli ama simdi ben sevmedigim bir insani nasil sevebilirimki sif huyu isi iyi diye bu sefer onu sevmis degil parasini sevmis olurum sonucta o benim dis gorunusume asiksa o da zaten tipe bakmistir simdi o bakiyor ben bakmicam sadece huyu icin evlenemezdim risk yani
Detaydaki meslek kelimesini elimle kapatarak soruyu okudum ve bir düşüneyim.. yok hayır istemem. Ama bu zamanda iffetli birini buldun mu hiç kaçırmadan almak lazım. Malum son zamanlarda iffetsizler bayağı bir arttı, kör değiliz. Şimdi eksileyen elit kşrlar da olur, acıyorum onlara :(
huyuu güzel olsun bnmle yeri geldiğinde her çocukluğu yaşasın yeri geldiği zman adam gbi adam olsun ama tipi çirkin olsa yine evlenirdim artık tipe önem vermiyorum tipi güzel olmasada adam gbi adam olsun benim olsun bn tipe önem vererek hayatımı mahvettim şimdi keşkeler içindeyim hani ilerde bşka evlilik yapsam tipe değil adam gbi adam olanı seçerim bn 17 yşmda evlendim şimdi 19 yaşmdyım 9 aylık kızım var kızım için hayatta klmaya çabalıycam
İçini beğendiğim birine aşık olabilme potansiyeline sahibim. Karşımdaki çirkin ve kaba olsa bile ben onu tanıdıkça ona aşık olurum sahiplenirim o benim gözüme mükemmel görünür. Bana aşık biriyle kesinlikle denerdim olmazsa ona denediğini ama onunla yapamayacağımı kibar bir dille ifade ederdim 🙂
Güzellik gelip geçici birşey. Bugün sana inanılmaz yakışıklı gelen biri yarın gelmeyebilir. ya da yaş ilerledikce yüzümüz illaki değişecek. Ama eğer huyunu beğeniyorsak, iyi anlaşıyorsak aranızda saygı varsa hep sürecektir. Bunları düşünmeme rağmen dış görünüş olarak beğenmediğim birinin içini tanımak istemem. İlk gözüme hitap edecek, ettikten sonra huyuda güzelse evlenebilirim.
@civciv hanım, yaşıyan en ünlü astrofizikçi, kozmolog, senarist, bilimyazarı, teorik fizikçi, matematikçi, aynı zamanda yaşamı sinamaya dökülmüş bir oyuncu olan profesör 'stephan hawking'çirkin olarak lanse etmeye hakkın oldugunumu düşünüyorsunda fotosunu buraya koyuyorsun.
Yüz güzelliği zaafim var maalesef. Miranda Kerr Adriana Lima olsun demiyorum tabiki. Ama yine de Jessica May'in yüzü gibi tatlış olsun isterim kadınım... Her insanin bir zaafı var işte. Benimki de gözümü doyuracak kadar bir yüz güzelliği olmasi...
Tabi bu fiziki görünüm. Asıl olan; inanç/fikir/kültür uyumu. Bu uyumdan sonra diğeri...
Çocuğa anne/baba seçiyoruz da bizim de bir hayatımız var sonuçta. Bu dünyaya kendim için geldim, çocuğum için değil. Dışını beğenmediğimin iç dünyasına da derinden girmem zaten. Hayatı ileriye dönük planlar kura kura kendinize zehir etmeyin. Hitler gibi 500 sene sonrasını düşünüyor herkes. Anı yaşayın
Tipini beğenmemek, ne haddime? Herkes güzeldir, hoş gelir bana. Kimseyi beğenmemezlik etmem, edemem. Dış görünüşü geçiyoruz bu yüzden. Ben anlaşabileceğim, iyi anne olacak birisini isterim. Vicdanlı, merhametli olsun.
Resimdeki adam ne birisiydi. Adam hasta olduğu için ölecekti o yüzden resimdeki kadın da öleceği için adamla evlendi ama aradan yıllar geçtiği halde adam ölmedi karısı da onu hiçbir zaman sevmemişti ve ondan boşandı. Başka bir adamla evlendi. Karısı giden adam şimdi çok büyük bir yerde ün sahibi. Ne bişeyi icat etti ve ünlü oldu. O adamın filmi vardı ondan bilgi sahibi oldum
Insan evlilikde sadece cocuguna anne baba secmez kendisine de aşk ortagi secer Tutupda bir insani bastan asagi begenmeyebilirsin ama dis gorunusunde seni ceken bir sey olmali mesela gulusu saci gozu en azindan birini begenmen gerekir Huyunun coook guzel olmasi degil beni tamamlamasini isterim ben cunku bende mukemmel degilim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Güzel olmakla da olmuyor bir insan sana bir şeyler hissettirmiyorsa ister ne kadar yakışıklı ya da ister iç görünüşü güzel olsa ne yazar. O duyguyu yaşatması lazım. Bu ticaretten farkı yok birini sırf bir şey dolayı sevmek. Ben birini karakterine aşık oldum dış görünüşü umurumda olmamıştı ama bana bir şeyler hissettirdi. Bu duyguyu yaşamasaydım sevmezdim. Bir şeyler hissetmeseydim karakterini ve dış görünüşü umurumda olmazdı.
biraz cekim gucu olmali insanin ya birbirini tamamlamali kadin erkek yoksa anlamsiz olur
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
evet ben sevgilimi ilk gördüğümde pek begenmedim müthis yakısıklı değiel ama karakteri güzel bu yuzden kendime es, cocuklarıma da baba olaccak insallah :) her sey dıs görünüs degil! önemli olan ic güzellik klise olabilir ama ben boyle düüsnüyordum boyle yaptım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aslinda tip cok önemli degil. İlk goruste bazi dusuncelerimiz oluşuyor ve begendigimiz kisiyi çok iyi saniyoruz begenmedigimiz kisiyi ise kotudur bu diyoruz. Ama tanima firsati vermeyince anlamiyoruz kimin nasil olduğunu. Cok iyi eş olacak potansiyeli varsa bu bence daha önemli. Ben begeniyorsam onu ve mutluysam kimsenin dedigi umrumda olmaz diyr dusunuyorum.
bu yazim herkezin kulagina kupe olsun dis gorunus grlip gecicidir yuzu yanar felc olur oyle kalir guzel olur huyu suyu kotu olur kalbi rahat olmaz mutluluk hzur olmaz ici guzel olsun icine doyamazsin zaten.
Ben onu seviyorsam eğer ki öyle biriyle evliyim görünüşüde herkesden yakışıklı benim kocam diyorum sadece huylarını çok seviyorum kendisini de sadece etrafımdakiler yakıştırmaz bizi onun için öyle dedim neyse sonuç olarak evlenirim <3
gözümüze hoş gelenleri de gördük genellikle yakışıklılık durumundan orta standartta erkekler evleniyor zaten herkes tarafından beğenilen yakışıklı karizmatik tipler evlenmiyor genellikle
Resimdeki adam kim biliyor mısın? O adam senden benden bu tüm dünyadaki adamlardan daha zeki biri. O seni seçecek sen tip diyeceksin 😂😂 işler acısı durum vallahi ön yargılarınız çok komik
Tabi ki de evet ne insanlar tanıyorum kalpleri o kadar güzel ki dış görünüşlerine yansıyor :) Her şey tip değil bir insanın görünüşü size ne kazandırabilir ki? kalbinizi tekletmediği müddetçe o kişi bir işinize yaramaz
Beğendiğim kızlardan zarar görünce bir kez denedim bu durumu. Kızın babası karşı çıktı da olnadı. Kıza aşık olamadım 1 yıldan fazla zaman geçirmemize rağmen. Başlıktaki gibi olabilirlikte olduğu için devam etmiştim.
Görüntüsünün değişimine yardımcı olursun, kılık kıyafet seçimlerine sende katılırsın, içinden tamam dır diyorsan olur, gerçekten yüzüne bakınca bu ne ya dediğin birisiyle evlilik olmaz. Evlilik 1 gün değil unutma..
evet evlenirdim. ben öncelikle karşımdakinin zekasına bilgi kalitesine bakan bir insanım. evleneceğim insan da bunlarla dolu olmalı varsın çirkin olsun.
Evlenmezdim diyen vayan arkadaşları doğru konuştuğu için tebrik ediyorum. Yok evlenirdim diyenlere de bir sözüm var güzel işi veya karşılığında iyi bir parası olmasa sizin o evlenirdim laflarınız hep havada kalır.
Bu işin güzelliği çirkinliği yok bence. En güzelini de getirsen kalbimde o heyecanı hissetmediğim sürece olmaz. O heyecanı hissetmediğim hiç kimseyle de evlenmek istemem
merhametli, anlayışlı, kültürlü ve karakterinin iyi olması yeterli bence herşey yakışıklılıkla, güzellikle bitmiyor ayrıca gönül işleri bu belli de olmuyor insanın neye , kime ne zaman aşık olacağı :)
Tabiki hiç düşünmeden evlenebilirdim. Dış görünüşü bir şekilde düzeltebilirsin ama âhlakını, kalbini hiç bir şekilde düzeltemezsin. Çocuğuma iyi bir baba dış görünüşüne bakmadan seçebilirim.
Valla ben buna inanmıyorum. Eğer öyle bir şey olsaydı ben şimdi evli olurdum. Ama böyle bir şeyin olması imkansız gibi bir şey. Benim yüzüme kimse bakmıyor zaten. Çünkü ben çirkinim. Beni gören kızlar yüzlerini buruşturuyorlar.
Valla ne huyu ne fiziği... Kafam uyuşursa, eğlenceli, komik, sakin, gizemli, gururlu, saygılı ve otoriter bir beyse evlenirdim. Zaten aşık oluyorum öylelerine :D
Hayır kesinlikle seçemem seçerim diyenlere söylemek istediğim karpuzu bile benekli diye almıyoruz her sabah gözlerimizi açtığımız da huyunu değil yüzünü göreceğiz
ben evlenmem. mesela sadece anne baba olmak değil bana da ömür boyu eş olacak onunla aynı yastıkla yatıp, her sabah onunla uyanacagım. ya da biz ne dersek diyelim nasipte olanla evleneceğiz.. alın yazımızla
Bir insanın görünüşüyle ilgili iyidir veya kötüdür demek benim haddim değil, bu sadece onu ilgilendiren bir husustur, beni ilgilendiren fikirleri, hisleri ve davranışlarıdır.
Milletçe "görüşe önem vermiyorum" diyoruz ama bence önemli yani sonucta bir insan ilk baktığında tipine bakıyosun bir süzüyosun içine bakamıyosun ki Ben evlenmezdim kısacası
Tabii ki. Sonuçta ben aciz bir kurum. Onun o begenilmeyen kılını bile icat edecek ne beynim olabilir ne de gücüm. Demem o ki bu kadar acizken begenmemek gibi bir luxum yok.
resimdeki adam cok zeki bir bilim adamı rolünde bu ilk karısı ve zaman geçtikçe sakatlığı ilerliyor tekerlekli sandalye bağlı yaşıyor o halde bile 2. kadınla evleniyor
Kavunda çok güzel görüşünde ama içi boş çıkıyor.. Elma cok cirkin gözüküyor ama içi cok güzel.. .. güzellik edalarına bakarsak Akar sular da birgün kurak oluyor
Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
tip olarak beğenmediğim biisiyle birlikte olmam imkansız ama benim gözümde güzel olan bir kızla ileride evlenip yuva kurabilirim ve bana güzel gelen bir başkasına cirkn gözükeblr bu hep böyledir huyuda güzelse zaten bu iş ldu demektr
En İyi Cevaplar