Iliskimde mutsuzum. Yalniz kalicam diye ayrilmaya cesaretim yok. Ne yapmaliyim?

4 yillik ilişki. Aşk yok. Tutku yok. Kankaya bagladik. Ama durumlari ayarlayinca evlenicez diye planlar yapiyo. Ben istemiyorum mutlu degilim daha yaşım 22 heyecansiz bir ilişki istemiyorum cok sıkıldım. Hani şu midede kelebekler uçuşmasi yüzüne baktığında içinin titremesi falan ben de bunlari yasamak istiyorum yaşım gereği de bunu hakediyorum. Ama ben yalniz bir insanim. Ayrilirsam hepten yalniz kalicam diye cesaret edemiyorum. Mutsuz bir iliskiyi sürdürüyorum. Ne yapicam
Iliskimde mutsuzum. Yalniz kalicam diye ayrilmaya cesaretim yok. Ne yapmaliyim?
Cevapla