Neden "Gözünün yağını/çapağını yiyeyim" diye iğrenç deyimler vardır? Bunları hakikaten yiyen olmuş mudur 🙄?

Düşüncesi bile fazlasıyla itici değilmiii :/ Bu nasıl bir iğrençlikk böğğğhhh yaniii
Neden "Gözünün yağını/çapağını yiyeyim" diye iğrenç deyimler vardır? Bunları hakikaten yiyen olmuş mudur 🙄?
Cevapla