
24 saat onunla olmak her şeyi onunla göğüsleyebilmek
Bu zamanda bir ömür birlikte yaşayacak birisi bulmak oldukça zor iken
Siz hayatınızda ömrünüzü feda edecek birileri barındırıyor musunuz?
Peki siz kime ömrünüzü hiç düşünmeden harcarsınız?

Feda etmemek gerek yani harcanılmiş hissi güzel olmaz. Cocuklar icinde bile düşüncem yillarımı verdım ucup gitti şimdik ne yapim denilmemeli gec kalmadan başka meşguliyet bulmak gerek.
Feda yerine bir ömür gecirmek olsa sevdiklerimle derim
Anne candır ❤️
Evlat bile birgün aşık olur kör olur anneyi saymaz ama sen istediğin hataları yap anne yine bırakmaz evladını
Bu arada Erkal'ın şarkılarını çok severim sağol paylaşım için 👍🏼
yeni albümden bu :)
Farkettim 😉
Aney vardi oda rahmetli oldu sonra baba var oda yurt disina kaçti evde tek başına filminin 2. Bölümünü çekiyorum biletler bedava herkese
Ömür feda edenler.. Gönülleri başkasın da gittiler..
Cevap
5Cevap
Saçma bir haykırış, ne o? Ömrümü feda edeceğim kişi milyon dolarlık mirasa falan mı sahip..
Realist olmak gerek, kimse için feda edemem ne ömrümü nede herhangi birşeyimi..
Barındırıyoruz fakat mecburiyetten katiyyen hak etmiyor
Ben evlatlarıma düşünmeden harcarım.
Yegenlerime anneme ve ablama diyelim.
Hacı düğün yapta düğününe gelelim : ))
Cocuklarima
çocuklarım...
Eşim ve aileme
Aileme derim
Annem ve kızım
Olmaz mı...
henüz yok :)
eşime
Kimseye.
Olmaz mı
Vardı bir zamanlar
var...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar