Kendimden nefret ediyorum onu halen sevdiğim için bu zayıflık için haksızmıyım?

Kendime söz geçiremediğim için hayatıma devam edemediğim için halen onu sevdiğim için bu kadar aciz zayıf hale geldiğim gururumu ayaklar altına aldığım için bu ben olmamazdım ama şu an bu durumdayım kendimden nefret ediyorum
Kendimden nefret ediyorum onu halen sevdiğim için bu zayıflık için haksızmıyım?
Cevapla