Siz, beraber çekindiğiniz fotoğrafları paylaşmanıza rağmen, sevgiliniz sosyal hesaplarında tek bir fotoğrafınızı bile paylaşmıyorsa ondan şüphelenir misiniz?
Sevgiliniz, sosyal medyada fotoğraflarınızı paylaşmazsa ondan şüphelenir misiniz?
Ciddi değilsek kendim de istemem zaten. Sanki evleneceklermiş gibi sevgilisini herşeye kısıtlamaya çalışan, sosyal medya şifrelerini alanlar vs. Sırf 'sahibi var' denilmesi için koyulan kalpli, tarihli resimler. Hepsi boşa çaba 😄 Erkek/kadın başkasını severse ona kaçar. Nankördür
ben mutlu anlarımızı paylaşıp mutluluğumu göstermek isterken o aksini yapıp resim paylaşmazsa sadece benim değil herkesin aklında soru işareti oluşur tabii ki
Suphelenmem ben, mutlaka bir sebebi vardir. Ya da cani paylasmak istemiyor olabilir. En yakin arkadasimla hicbir fotograf paylasmadim ama o paylasir mesela, bu demek degil ki ben onu gizliyorum. Sadece paylasim yapmak istemiyorum bazen
birlikte oldum kisi beraber goto paylasmiyo kendi fotosunuda paylasmiyo ama cevresinde herkesi taniyorum onlarda bei taniyo bir facesi var zaten ben ondan daha cok kullanıyorum onun icin aklimda şüphe yok güven tam
Ya seni beğenmiyodur. Ya seni çevresi beğenmiyodur, ya yakıştıramıyorum kendine, ya sen ondan üstünsündür egosu yüzünden paylaşmaz, ya seviyordur kıskanıyodur paylaşmaz, ya da herşeye ragmen güveniyorsur paylaşır.
ben akraba vs dolayı paylasmiyorum o da instagram da bile 1 tane fotosu var. neden bizim fotomuzu paylaşmadığını sorduğum da bu tür şeylerden hoşlanmadığını söyledi. benim bile içimde bir şüphe olmadı değil
Fotoğraflarımızı paylaşırsa şüphelenirim asıl. Biz ortalık malı mıyız? Bizi bilen bilmiyor mu? Garip garip pozlar verip millete gel bana yapmaya hiç gerek yok. Sevmem öyle çiftleri. Özeliniz özel olsun azıcık.
Nedenine bağlı. Yeni bir ilişkiyse zaten paylaşırsa kızarım ama 1seneye yakın ve daha uzun bir ilişkiyse Bunu diğer kızlardan gizlemek için yaptığını sezersem can sıkıcı olaylar olur.
Bu sevgili işleri bütün bir insanlık çağının yüz karasıdır. Biz sevgilimizin tadına sahip olunması en yüksek duygularla varmışız. Doğrudan doğruya öte bir şeyin içinde
sosyal medya internet faydalı ve güzel tarafları var çok doğru fakat hayatımızın anlamı olmazsa olmaz yapmamak gerekiyor dolayisiyla paslasmamak bence çok normal birşey...
orasını bilemeyeceğim tabi. Her ilişki kendine hastır. Ama sürekli her söylediği kelimeden karşısındaki bir anlam çıkaran, hiçbir hareketiyle karşısındakine yaranamayan bir erkek bir süre sonra dominasyonu sağlamak için ve de fıttırdığı için kavga çıkarabilir.
evet iliskisi var yapamadi; babam facebookta dedi; s*carim babanin agzina diyemedik tabi; sonra aradan seneler gecti baba yine facebook ta iliskisi var yapti (baskasiyla) yok ya; kadinlardan nefret ediyorum 😡
Ya hayır gerçekten benim erkeğim dediğim adamın benim fotoğrafımı boy boy paylaştığında başka erkeklerin gözünde benim yüzüm vücudum canlansın istemem. Eğer sevgilim dediğim bir adamsa şu fotoğrafı kaldırır mısın dikkat çekiyor ve ben seni paylaşamam demesini tercih ederim
En İyi Cevaplar