+1 yılBunun birçok nedeni olabilir: mesela onu kaybetmek korkar, ters bir şey söylemekten, tartışmayı sevmiyordur, bununla ilgili kötü anı/anıları vardır, üşeniyordur konuşmaya...
Ben böyle örnekleri sabaha kadar bulabilirim. En iyisi git böyle birine sor. Üşenmeyip okuyanlar çok teşekkür ederim.13 Yorumla- +1 yıl
Yorumunuz için tskler..
- +1 yıl
Bende üşenmeyip okuduğun için teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim 😊her zaman
En İyi Cevaplar
Sonunda kaybedip Özür dileyen biz oluyoruz. Onca beynimizi kemiren çene de yanımıza kâr kalıyo ;)
29 Yorumla- +1 yıl
😅😅
- +1 yıl
İyiymiş 😄
- +1 yıl
Hayırlı olsun 😊
- +1 yıl
Peki tskler ederim 😊
+1 yılKaybetmekten korktuğu için tartışmak istemez,
şimdi bunun dırdırını mı çekicem diye düşünür istemez,
kırmak istemez...31 Yorumla- +1 yıl
Haklısın :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Cok uzatirlar olayi farkli sacmaliklara gelir kisa kesmezler ceneleri cok dusuktur bazilarinin acilinca susmaz hak versen bu seferde hakliyim diye tepene biner haksizsin desen nasil haksizim die biner yazarken bile skldm valla allah karsilastirmasin amin
22 Yorumla- +1 yıl
Amin amin 😅
+1 yılSevdiğim kişinin dengesiz halinden dolayı gereksiz sorun çıkarmak için konuştuğunu anladığım anda bunu yapabilirim de tam tersine ona ne yapmaya çalıştığını sorabilirim de. Bazen alttan alsam da bazen de sabrımı zorluyor.
39 Yorumla- +1 yıl
Sizde kendinizce haklısınız ama bana bir erkeğin tartışmadan kaçması en doğrusu çünkü insan sinirlendiğinde ağzından çıkanları duymuyor ve bu karşı tarafı çok kırıyor. Tabi ben tartışmadan kacmamasini isterim. konuşarak halledebilir insan
- +1 yıl
O kadar sakin olmama rağmen sinirlendiğimde bazen kötü şeyler diyebiliyorum. O beni kırıyorsa ben de kırarım gibi düşüncesinde olabiliyorum ister istemez. Tartışma bir de bir inat uğruna oluyorsa o zaman daha sinirleniyorum.
Genel açıdan bakarsak ben de iletişimden yanayım. Ama benim iyi niyetim suistimal edilebiliyor. Mesela A: bana sert bakma B:tamam bakmıyorum zaten A: Niye gülüyorsun B: Demin sert bakma diyorsun şimdi gülme diyorsun. Neyin kafası bu? gibi durum yaşanırsa kaşıntısı var demektir. - +1 yıl
O konuda haklısınız bir de bu yönden düşünün belki bu sözleri söylerken ortamın yumusamasini istiyordur :)
- +1 yıl
Anlattığımda bildiğin dengesizlik yapılıyor ne yumuşaması. :)
- +1 yıl
İşte o dengesiz hareketiyle ortamın yumusamasini istiyordur tartışmanın fazla uzamamasini istiyordur 😊
- +1 yıl
Değişik bir bakış açısı.
- +1 yıl
Değişik ama doğruluk payı var...
- +1 yıl
Ben doğru olduğunu düşünmüyorum. Böyle yapanlara ömür törpüsü diyorum. Bir insanın çizgisi belli olmalıdır. Bir gün yaklaşımı ılımlıyken, ertesi gün tam tersini yapmamalıdır.
- +1 yıl
Sizde haklısınız :) yorumunuz için teşekkürler
Bana sorarsan kacmazlar sadece fazla değer vermediklerini göstergesidir bu ona zaman harcamak istemez ya da aşırı sevmesindendir kaybetmekten çok korkuyordur
41 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum
+1 yılsevmediği içindir, seven insan kaçmaz ya da salaklık yapıp kaçan kovalanır hesabına yatıyordur ama ben sevdiğim insanı kaybetme riskini alıp kaçmazdım!
315 Yorumla- +1 yıl
Guzellll
- +1 yıl
sen olayı bir tam anlat istersen özelden :) ama bir defa kaçıp giden her zaman tekrar tekrar gider, gideni beklemem, gelsede affetmem!
- +1 yıl
Özele gerek yok 😉örneğin sen ve sevgilinin arasında tartışma oluyo ve sen tartışmalar için kaçıyorsun bu doğru birşey mi? ya da neden kaçarsın?
- +1 yıl
Tartismalar degil Tartismamak için yazacaktım yanlış olmuş :)
- +1 yıl
Sitede biraz gezince anladım ki özel'e kimseyi çağırmayım :D yeni üye oldum da, ego vardır ya ben çok sinirlendim sana ya da kendime bir şey yapmamak için gidiyorum ayağına girer ama benim en sevmediğim huydur.
- +1 yıl
Bana niye sinirleniyorsunuz 😒:)
- +1 yıl
Bana niye sinirleniyorsunuz 😒;:)
- +1 yıl
Kaçıp giden sen misin :D :D hehe
- +1 yıl
Kaçmam ben 😏
- +1 yıl
Sevdim mi tam severim mi diyorsun
- +1 yıl
Zaten bir insanla bir yola gireceksen sonsuza dek olmalı :)
- +1 yıl
ya sen gel özele bak sıkı dost oluruz :D :D merak ettim neden sorduğunu hemm
- +1 yıl
İçimden geldi sordum ☺ özele de gelemem kusura bakma
- +1 yıl
peki, buralardayım ben o zaman :d
- +1 yıl
:):)
+1 yılKızlara laf yetişmez ki haklı bile olsan haksız çıkarsın
Başında özür dile bir çiçek al tamam
Çiçek herşeyi çözer 😀😀38 Yorumla- +1 yıl
Ala alla o kadar eminsiniz yani 😅
- +1 yıl
Evet çiçek 😉
Hele gülse tamam 😀 - +1 yıl
Çiçek almaya gerek yok bence bir sarılın yeter size bir ipucu ☺
- +1 yıl
Oda olur sarılmak herşeyi çözer 🤗🤗🤗😇😇😇
- +1 yıl
Yani masrafa gerek yok 😉
- +1 yıl
Niye mezarlıkta çiçek mi yok 😂😂😂
bir çiçek almicak sa evlen me zaten 😂😂😂 - +1 yıl
Walla sizde haklısınız 😅😅
- +1 yıl
Yani 🤗
Valla ben tartışmaya bayılırım. Sonuçta konuşmak gerek. Ama ya hep haklı sen oluyorsundur ya da tartışmayı seven biri değildir o yüzdendir. Belki de sakladıkları vardır.
31 Yorumla- +1 yıl
Olabilir 😕yorumunuz için tskler ☺
+1 yılNiye tartışıyoruz şimdi durup dururken anlamadım :D
32 Yorumla- +1 yıl
Mesela yani 😛😅
- +1 yıl
öyle bir sevgilim vardı tartışalım mı sen çok mantıklı konuşuyorsun seninle tartışmayı seviyorum diyordu. o geldi aklıma :D
Aşk İlişkileri konusunda 380 cevap paylaştı. Neden arıza çıkmadan tatlı tatlı konuşmak varken tartisayim ki zaten gün içinde birsürü angutla tersolesioz gerek yok:)
31 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız :)
onu kırmak istemez yanlış bir şey söyler diye korkar kaybetmek istemez üzmez
31 Yorumla- +1 yıl
Bencede 👍
+1 yılCunku cok konusuyonuz dir dir dir insaniz bizde o diliniz 2 dk durmuyo
21 Yorumla- +1 yıl
😂😂
+1 yılsaygı çerçevesinde bile olsa tartışamam kıyamam ya 🙈
34 Yorumla- +1 yıl
İstanbul bu yaaaa 👍:)
- +1 yıl
Pardon işte bu yazacaktım İstanbul oldu 😊
- +1 yıl
önemli değil :)
teşekkürler - +1 yıl
😊😊
Üzmek ya da kaybetmek istemediği için olabilir mi?
31 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum.
+1 yılsonra ayril agla eski sevgilim beni rahatsiz ediyor falan filan ne gerek var sen haklisin de hayatina devam et demi 😅
25 Yorumla- +1 yıl
Aynen aynen 😅
- +1 yıl
sirf he ve evet diyerek 50 sene yasarim kariyla 😅😅
- +1 yıl
O kelimeleri kullanırsan ömür boyu yaşarsın 😅
- +1 yıl
zaten bir nevi 50 sene sonra omrumun sonu olacak kazik cakacak degiliz herhalde 😅
- +1 yıl
Yaniii
Gizli Üye(30-35)+1 yılkaybetmemek
kırmamak
tartışmayı sevmez güzelce oturup konusmak isteyen biridir
benden bu kadar bn böleyim :D221 Yorumla- +1 yıl
Yorum için tskler ☺
Cevap sahibi+1 yılrica ederim varsa başka soru alayım :D sabit kanca gibi hissediyorum kendimi burda
- +1 yıl
bir erkek vazgeçilmez kadını kısaca nasil tarif edebilirsin? Buyrun size soru ☺
- +1 yıl
bir erkek için vazgeçilmez kadını nasıl tarif edebilirsiniz? Buyrun size soru ☺
Cevap sahibi+1 yılvazgeçmeyeceğim bir kadın nasıl olmalı şöle bakın öncelik bana karşı işledi bir suc olmaması lazım büyük bir suc yani ihanet vs gibi şeyler ufak tefek sorunlara çünkü takılmam ben hallederim onları ama büyük suclarsa vazgeçerim yani onun dışında vazgeçmem ki hani bide uyumluysak her yönden seviyorsak birbirimizi o vzçgemiyor ben de vazgeçmem ve beni önce o sevmeli çünkü beni seven insana o sevincin 1000 katını veririm öyle bir insanım yani mutlu oldumda herşeyi yaparım eli yüzü düzgün böyle dininde bir kadın kalbi temiz hiç vazgeçmem
- +1 yıl
Güzel ☺cevap için teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılrica ederim ne demek
Cevap sahibi+1 yılpeki benim düşüncem doğrumu yanlış iyimi kötümü
- +1 yıl
Bence düşünceniz çok doğru sadece ilk önce karşı tarafın sizi sevmesini istiyorsunuz orası biraz bana göre yanlış bir düşünce ☺o sizi severse peki siz onu sevemediyseniz ne olucak?
Cevap sahibi+1 yıl? orda msnz
- +1 yıl
Yolladım ☺
Cevap sahibi+1 yılhaklsınız ama şöle bişi demeyi unutmusum yanlıs anlasılmısım yani hani birlikte oldum insan tabi beni sever yani bende ztn sevdim içn onlayımdır o beni bir adım önce severse her zaman mutlu ettiği için karşılığını kat kat alır yani
- +1 yıl
Çoğu kızın düşüncesi de böyle hep karşı tarafın daha çok sevmesini ister ortada bulussalar olmaz mı 😊
Cevap sahibi+1 yılvalla ben size bunda ısrarcıyım neden derseniz sevgiye acım yani cok kötü şeyler yaşadım için olabilir o yüzden onun aslında beni daha cok mutlu etmesi gerekte demiyorum etsin ben ona kat kat veririm fazlasıyla mutlulugun azını cogunu aramıyorum yani yeterrki mutlu etsin :)
- +1 yıl
Hayırlısı hakkınızda inşallah istediğiniz gibi biri çıkar karşınıza :)
Cevap sahibi+1 yılamin cümlemize hoş sohbet için sağolun
Cevap sahibi+1 yılyalnız istedim şeyde haksız mıyım fazla bişi mi istiyorum onu sölerseniz makbule geçer
- +1 yıl
Tsk ederim sizde sağolun :)
- +1 yıl
Yok ya fazla birşey istemiyorsunuz ama size tavsiyem hep hayırlısını isteyin ☺
Cevap sahibi+1 yıldualarımda öyle ztn genelde tüm iyi insanlar için dua ederim öylesi daha makbuldur biliyorsanız sadece kendime bişi istemek cimriliktir adam tüm iyi müslüman kardeşlerim için dua etmek daha iyidir hayırlısı bakalım yaşayıp göreceğiz
- +1 yıl
Aynen öyle
Ben takır takır lafımı söylerim hiç acımam oda beni seviyorsa gitmez bahane edip
26 Yorumla- +1 yıl
Bence tartışmadan kaçmak o kişiyi kaybetmek istemediğin için kaçıyorsunuz
- +1 yıl
Ağır oldu ama haklılık payınız var
- +1 yıl
Bende bu tartışma olduğunda karşıdaki kişinin kaçmasını istemem ama karşı tarafın kullandığı ağır sözlerle insan kırılır bu yüzden bir ilişkide tartışmadan uzak durmak en iyisi ☺bu arada yorumunuz için tskler
- Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılLaf yetistirmeyecegini düşünüp yenilgiyi baştan kabul eder
31 Yorumla- +1 yıl
😅😅
+1 yılçok basit :D onunla güzel anıları neşeli vakitleri olmasını ister :D
21 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum ☺
ona kiyamadiğindandir bence kalbini kirmaktan korkar bazen.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bunu onu kaybetmemek icin yaparlar ama kesinlikle yanlis birsey
32 Yorumla- +1 yıl
Neden yanlış. ?
Kırmak ve incitmek istemediği için.
21 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum 👍
Neden mi ben kavga etmek icin mi sevdjm onu :)
217 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir cevap :)
- +1 yıl
Aynen öyle yorumunuz için tskler ☺
- +1 yıl
Rica ederim ☺
- +1 yıl
Sağlıcakla 😅
- +1 yıl
Aminn 😅
- +1 yıl
Dua ettim ona amin dedim 😅şaka şaka yorumlarınız için tsk ederim ☺
- +1 yıl
Uyku diye birşey var bilmem biliyor musunuz :) uykuyaaa
- +1 yıl
Uğrar inşallah oralara 😅
- +1 yıl
Niye gitmeyeyim ki?
+1 yılkaybetmek ihtimali bile üzer bizi
26 Yorumla- +1 yıl
İşte bu yaaa 👏
- +1 yıl
Biz sevdigimizin bokunu bile kiskanir posede koyariz
- +1 yıl
Baskasinin klozetine bile poposu degmesin eli kapi kollarino tutmasin nefesink kimse hisetmesin kiskancimmm
- +1 yıl
O kadar da değil ya 😂
- +1 yıl
O kadar ;)
- +1 yıl
Iyiymis 😎
Sevdiği kişinin Kalbini kırmak istemezler 👍
22 Yorumla- +1 yıl
Yorumunuz için tskler...
+1 yılAralarını bozmak istemezler. Takip et :)
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılbazilari da tartışmak için can atar 😂😂
15 Yorumla- +1 yıl
Allah onların yardımcısı olsun o zaman 😂
- +1 yıl
mesala ben kavga edince mutlu oluyorum 😂
- +1 yıl
Tuhaf 😕😅
- +1 yıl
aynen güzel ama psikopat olunca işlemiyor bana 😂😂
- +1 yıl
İyiymiş 😕☺
inatcidir ve ya cadidir
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir 😅
+1 yılKirmamak için
21 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum ☺
+1 yılKaybetmekten korkar da bence kaçmaması lazım
20 Yorumla
+1 yılgürültü sevmiyordur.
21 Yorumla- +1 yıl
Olabilir 😂
İşine gelmez.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı. Küçücük beyinleri ile boş boş konuştukları için
02 Yorumla- +1 yıl
Düşüncen bence yanlış
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar