• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Neden bazı erkekler sevdiği kızla tartışmaktan kaçar?

Sevgicikkk
Sevgicikkk Takip Et
Xper 2 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Neden bazı erkekler sevdiği kızla tartışmaktan kaçar? 😉
Neden bazı erkekler sevdiği kızla tartışmaktan kaçar?
Cevapla
Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • FazılAsasdasdas
    FazılAsasdasdas Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36 , eic 81%
    +1 yıl

    Bunun birçok nedeni olabilir: mesela onu kaybetmek korkar, ters bir şey söylemekten, tartışmayı sevmiyordur, bununla ilgili kötü anı/anıları vardır, üşeniyordur konuşmaya...

    Ben böyle örnekleri sabaha kadar bulabilirim. En iyisi git böyle birine sor. Üşenmeyip okuyanlar çok teşekkür ederim.

    1
    3 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Yorumunuz için tskler..

      Yorumla
    • FazılAsasdasdas
      FazılAsasdasdas
      +1 yıl

      Bende üşenmeyip okuduğun için teşekkür ederim.

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Rica ederim 😊her zaman

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • LycanHan
    LycanHan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Sonunda kaybedip Özür dileyen biz oluyoruz. Onca beynimizi kemiren çene de yanımıza kâr kalıyo ;)

    2
    9 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      😅😅

      Yorumla
    • LycanHan
      LycanHan
      +1 yıl

      Yüzlerce kez testedip onaylanmıştır :D

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      İyiymiş 😄

      Yorumla
    • LycanHan
      LycanHan
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • LycanHan
      LycanHan
      +1 yıl

      Vuvvv eig aldım :)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Hayırlı olsun 😊

      Yorumla
    • LycanHan
      LycanHan
      +1 yıl

      Sen hep soru sor. Güzel soruların ;)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Peki tskler ederim 😊

      Yorumla
    • LycanHan
      LycanHan
      +1 yıl

      Rica ederim ;)

      Yorumla
  • Minikpatiler
    Minikpatiler Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 63%
    +1 yıl

    Kaybetmekten korktuğu için tartışmak istemez,
    şimdi bunun dırdırını mı çekicem diye düşünür istemez,
    kırmak istemez...

    3
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Haklısın :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1

Cevap

30

Cevap

  • kayaskr1
    kayaskr1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Cok uzatirlar olayi farkli sacmaliklara gelir kisa kesmezler ceneleri cok dusuktur bazilarinin acilinca susmaz hak versen bu seferde hakliyim diye tepene biner haksizsin desen nasil haksizim die biner yazarken bile skldm valla allah karsilastirmasin amin

    2
    2 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Amin amin 😅

      Yorumla
    • kayaskr1
      kayaskr1
      +1 yıl

      😃😃

      Yorumla
  • HonestTaurus
    HonestTaurus Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 31%
    +1 yıl

    Sevdiğim kişinin dengesiz halinden dolayı gereksiz sorun çıkarmak için konuştuğunu anladığım anda bunu yapabilirim de tam tersine ona ne yapmaya çalıştığını sorabilirim de. Bazen alttan alsam da bazen de sabrımı zorluyor.

    3
    9 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Sizde kendinizce haklısınız ama bana bir erkeğin tartışmadan kaçması en doğrusu çünkü insan sinirlendiğinde ağzından çıkanları duymuyor ve bu karşı tarafı çok kırıyor. Tabi ben tartışmadan kacmamasini isterim. konuşarak halledebilir insan

      Yorumla
    • HonestTaurus
      HonestTaurus
      +1 yıl

      O kadar sakin olmama rağmen sinirlendiğimde bazen kötü şeyler diyebiliyorum. O beni kırıyorsa ben de kırarım gibi düşüncesinde olabiliyorum ister istemez. Tartışma bir de bir inat uğruna oluyorsa o zaman daha sinirleniyorum.

      Genel açıdan bakarsak ben de iletişimden yanayım. Ama benim iyi niyetim suistimal edilebiliyor. Mesela A: bana sert bakma B:tamam bakmıyorum zaten A: Niye gülüyorsun B: Demin sert bakma diyorsun şimdi gülme diyorsun. Neyin kafası bu? gibi durum yaşanırsa kaşıntısı var demektir.

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      O konuda haklısınız bir de bu yönden düşünün belki bu sözleri söylerken ortamın yumusamasini istiyordur :)

      Yorumla
    • HonestTaurus
      HonestTaurus
      +1 yıl

      Anlattığımda bildiğin dengesizlik yapılıyor ne yumuşaması. :)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      İşte o dengesiz hareketiyle ortamın yumusamasini istiyordur tartışmanın fazla uzamamasini istiyordur 😊

      Yorumla
    • HonestTaurus
      HonestTaurus
      +1 yıl

      Değişik bir bakış açısı.

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Değişik ama doğruluk payı var...

      Yorumla
    • HonestTaurus
      HonestTaurus
      +1 yıl

      Ben doğru olduğunu düşünmüyorum. Böyle yapanlara ömür törpüsü diyorum. Bir insanın çizgisi belli olmalıdır. Bir gün yaklaşımı ılımlıyken, ertesi gün tam tersini yapmamalıdır.

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Sizde haklısınız :) yorumunuz için teşekkürler

      Yorumla
  • Baykaplan
    Baykaplan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Bana sorarsan kacmazlar sadece fazla değer vermediklerini göstergesidir bu ona zaman harcamak istemez ya da aşırı sevmesindendir kaybetmekten çok korkuyordur

    4
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • fatih_aydin
    fatih_aydin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    sevmediği içindir, seven insan kaçmaz ya da salaklık yapıp kaçan kovalanır hesabına yatıyordur ama ben sevdiğim insanı kaybetme riskini alıp kaçmazdım!

    3
    15 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Guzellll

      Yorumla
    • fatih_aydin
      fatih_aydin
      +1 yıl

      sen olayı bir tam anlat istersen özelden :) ama bir defa kaçıp giden her zaman tekrar tekrar gider, gideni beklemem, gelsede affetmem!

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Özele gerek yok 😉örneğin sen ve sevgilinin arasında tartışma oluyo ve sen tartışmalar için kaçıyorsun bu doğru birşey mi? ya da neden kaçarsın?

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Tartismalar degil Tartismamak için yazacaktım yanlış olmuş :)

      Yorumla
    • fatih_aydin
      fatih_aydin
      +1 yıl

      Sitede biraz gezince anladım ki özel'e kimseyi çağırmayım :D yeni üye oldum da, ego vardır ya ben çok sinirlendim sana ya da kendime bir şey yapmamak için gidiyorum ayağına girer ama benim en sevmediğim huydur.

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Bana niye sinirleniyorsunuz 😒:)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Bana niye sinirleniyorsunuz 😒;:)

      Yorumla
    • fatih_aydin
      fatih_aydin
      +1 yıl

      Kaçıp giden sen misin :D :D hehe

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Kaçmam ben 😏

      Yorumla
    • fatih_aydin
      fatih_aydin
      +1 yıl

      Sevdim mi tam severim mi diyorsun

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Zaten bir insanla bir yola gireceksen sonsuza dek olmalı :)

      Yorumla
    • fatih_aydin
      fatih_aydin
      +1 yıl

      ya sen gel özele bak sıkı dost oluruz :D :D merak ettim neden sorduğunu hemm

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      İçimden geldi sordum ☺ özele de gelemem kusura bakma

      Yorumla
    • fatih_aydin
      fatih_aydin
      +1 yıl

      peki, buralardayım ben o zaman :d

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      :):)

      Yorumla
  • Sjsjsjsjdj
    Sjsjsjsjdj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Kızlara laf yetişmez ki haklı bile olsan haksız çıkarsın
    Başında özür dile bir çiçek al tamam
    Çiçek herşeyi çözer 😀😀

    3
    8 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Ala alla o kadar eminsiniz yani 😅

      Yorumla
    • Sjsjsjsjdj
      Sjsjsjsjdj
      +1 yıl

      Evet çiçek 😉
      Hele gülse tamam 😀

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Çiçek almaya gerek yok bence bir sarılın yeter size bir ipucu ☺

      Yorumla
    • Sjsjsjsjdj
      Sjsjsjsjdj
      +1 yıl

      Oda olur sarılmak herşeyi çözer 🤗🤗🤗😇😇😇

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Yani masrafa gerek yok 😉

      Yorumla
    • Sjsjsjsjdj
      Sjsjsjsjdj
      +1 yıl

      Niye mezarlıkta çiçek mi yok 😂😂😂
      bir çiçek almicak sa evlen me zaten 😂😂😂

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Walla sizde haklısınız 😅😅

      Yorumla
    • Sjsjsjsjdj
      Sjsjsjsjdj
      +1 yıl

      Yani 🤗

      Yorumla
  • KFABef
    KFABef Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Valla ben tartışmaya bayılırım. Sonuçta konuşmak gerek. Ama ya hep haklı sen oluyorsundur ya da tartışmayı seven biri değildir o yüzdendir. Belki de sakladıkları vardır.

    3
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Olabilir 😕yorumunuz için tskler ☺

      Yorumla
  • DeanWinchester89
    DeanWinchester89 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 45%
    +1 yıl

    Niye tartışıyoruz şimdi durup dururken anlamadım :D

    3
    2 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Mesela yani 😛😅

      Yorumla
    • DeanWinchester89
      DeanWinchester89
      +1 yıl

      öyle bir sevgilim vardı tartışalım mı sen çok mantıklı konuşuyorsun seninle tartışmayı seviyorum diyordu. o geldi aklıma :D

      Yorumla
  • cembio
    cembio Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 380 cevap paylaştı.

    Neden arıza çıkmadan tatlı tatlı konuşmak varken tartisayim ki zaten gün içinde birsürü angutla tersolesioz gerek yok:)

    3
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Haklısınız :)

      Yorumla
  • g574ddf
    g574ddf Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    onu kırmak istemez yanlış bir şey söyler diye korkar kaybetmek istemez üzmez

    3
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Bencede 👍

      Yorumla
  • Egokiranadam
    Egokiranadam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    Cunku cok konusuyonuz dir dir dir insaniz bizde o diliniz 2 dk durmuyo

    2
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • cesaretinvarmı
    cesaretinvarmı Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    saygı çerçevesinde bile olsa tartışamam kıyamam ya 🙈

    3
    4 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      İstanbul bu yaaaa 👍:)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Pardon işte bu yazacaktım İstanbul oldu 😊

      Yorumla
    • cesaretinvarmı
      cesaretinvarmı
      +1 yıl

      önemli değil :)
      teşekkürler

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
  • 87burak
    87burak Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Üzmek ya da kaybetmek istemediği için olabilir mi?

    3
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Katılıyorum.

      Yorumla
  • Odunherif6
    Odunherif6 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    sonra ayril agla eski sevgilim beni rahatsiz ediyor falan filan ne gerek var sen haklisin de hayatina devam et demi 😅

    2
    5 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Aynen aynen 😅

      Yorumla
    • Odunherif6
      Odunherif6
      +1 yıl

      sirf he ve evet diyerek 50 sene yasarim kariyla 😅😅

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      O kelimeleri kullanırsan ömür boyu yaşarsın 😅

      Yorumla
    • Odunherif6
      Odunherif6
      +1 yıl

      zaten bir nevi 50 sene sonra omrumun sonu olacak kazik cakacak degiliz herhalde 😅

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Yaniii

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kaybetmemek
    kırmamak
    tartışmayı sevmez güzelce oturup konusmak isteyen biridir
    benden bu kadar bn böleyim :D

    2
    21 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Yorum için tskler ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      rica ederim varsa başka soru alayım :D sabit kanca gibi hissediyorum kendimi burda

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      bir erkek vazgeçilmez kadını kısaca nasil tarif edebilirsin? Buyrun size soru ☺

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      bir erkek için vazgeçilmez kadını nasıl tarif edebilirsiniz? Buyrun size soru ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      vazgeçmeyeceğim bir kadın nasıl olmalı şöle bakın öncelik bana karşı işledi bir suc olmaması lazım büyük bir suc yani ihanet vs gibi şeyler ufak tefek sorunlara çünkü takılmam ben hallederim onları ama büyük suclarsa vazgeçerim yani onun dışında vazgeçmem ki hani bide uyumluysak her yönden seviyorsak birbirimizi o vzçgemiyor ben de vazgeçmem ve beni önce o sevmeli çünkü beni seven insana o sevincin 1000 katını veririm öyle bir insanım yani mutlu oldumda herşeyi yaparım eli yüzü düzgün böyle dininde bir kadın kalbi temiz hiç vazgeçmem

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Güzel ☺cevap için teşekkürler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      rica ederim ne demek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      peki benim düşüncem doğrumu yanlış iyimi kötümü

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Bence düşünceniz çok doğru sadece ilk önce karşı tarafın sizi sevmesini istiyorsunuz orası biraz bana göre yanlış bir düşünce ☺o sizi severse peki siz onu sevemediyseniz ne olucak?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ? orda msnz

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Yolladım ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      haklsınız ama şöle bişi demeyi unutmusum yanlıs anlasılmısım yani hani birlikte oldum insan tabi beni sever yani bende ztn sevdim içn onlayımdır o beni bir adım önce severse her zaman mutlu ettiği için karşılığını kat kat alır yani

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Çoğu kızın düşüncesi de böyle hep karşı tarafın daha çok sevmesini ister ortada bulussalar olmaz mı 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      valla ben size bunda ısrarcıyım neden derseniz sevgiye acım yani cok kötü şeyler yaşadım için olabilir o yüzden onun aslında beni daha cok mutlu etmesi gerekte demiyorum etsin ben ona kat kat veririm fazlasıyla mutlulugun azını cogunu aramıyorum yani yeterrki mutlu etsin :)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Hayırlısı hakkınızda inşallah istediğiniz gibi biri çıkar karşınıza :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      amin cümlemize hoş sohbet için sağolun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yalnız istedim şeyde haksız mıyım fazla bişi mi istiyorum onu sölerseniz makbule geçer

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Tsk ederim sizde sağolun :)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Yok ya fazla birşey istemiyorsunuz ama size tavsiyem hep hayırlısını isteyin ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      dualarımda öyle ztn genelde tüm iyi insanlar için dua ederim öylesi daha makbuldur biliyorsanız sadece kendime bişi istemek cimriliktir adam tüm iyi müslüman kardeşlerim için dua etmek daha iyidir hayırlısı bakalım yaşayıp göreceğiz

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Çaylak_
    Çaylak_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben takır takır lafımı söylerim hiç acımam oda beni seviyorsa gitmez bahane edip

    2
    6 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Bence tartışmadan kaçmak o kişiyi kaybetmek istemediğin için kaçıyorsunuz

      Yorumla
    • Çaylak_
      Çaylak_
      +1 yıl

      Ben tartışmadan kaçmam çünkü eğer benim söylediklerime küsüp ayrılacaksa doğru insan değildir oda benim işime gelir şahsen

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Ağır oldu ama haklılık payınız var

      Yorumla
    • Çaylak_
      Çaylak_
      +1 yıl

      Şöyle söyleyim insan sinirle her şeyi söyleyebilir sonra sakin kafayla düşündüğünde elbet pişman olur özür diler ama eğer benim sevgilim benimle tartışamıyorsa, en çekilmez olduğum zamanda bile yanımda duramıyorsa ben onunla neden devam edeyim?

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Bende bu tartışma olduğunda karşıdaki kişinin kaçmasını istemem ama karşı tarafın kullandığı ağır sözlerle insan kırılır bu yüzden bir ilişkide tartışmadan uzak durmak en iyisi ☺bu arada yorumunuz için tskler

      Yorumla
    • Çaylak_
      Çaylak_
      +1 yıl

      Karşılıklı sevginin hakim olduğu bir ilişkide kavga değil tatlı tartışmalar vardır rica ederim ;)

      Yorumla
  • Aserehehaehe
    Aserehehaehe Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.

    Laf yetistirmeyecegini düşünüp yenilgiyi baştan kabul eder

    3
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      😅😅

      Yorumla
  • SehvetliDoyumsuz
    SehvetliDoyumsuz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    çok basit :D onunla güzel anıları neşeli vakitleri olmasını ister :D

    2
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Katılıyorum ☺

      Yorumla
  • Bayx20
    Bayx20 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    ona kiyamadiğindandir bence kalbini kirmaktan korkar bazen.

    3
    0 Yorumla
  • Mcarleone
    Mcarleone Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Bunu onu kaybetmemek icin yaparlar ama kesinlikle yanlis birsey

    3
    2 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Neden yanlış. ?

      Yorumla
    • Mcarleone
      Mcarleone
      +1 yıl

      Yanlis birsey yaptiysa alttan almayip soylemeli yuzune yoksa basina cikar

      Yorumla
  • Seabergas
    Seabergas Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 74%
    +1 yıl

    Kırmak ve incitmek istemediği için.

    2
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Katılıyorum 👍

      Yorumla
  • Barissa54
    Barissa54 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Neden mi ben kavga etmek icin mi sevdjm onu :)

    2
    17 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Güzel bir cevap :)

      Yorumla
    • Barissa54
      Barissa54
      +1 yıl

      Dusunsene ama uzun zaman pesinden kosucaksin sonra seni kabul edip hayatina alicak zaman gecicek kavga ederek kiz seni tanicak pisman olucak ayrilcak uzulceksinzi felan hic gerek yok sevdginle kavga etmeye birak ya biriniz haksiz olsun nolur yani ama boylesi guzel olur :)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Aynen öyle yorumunuz için tskler ☺

      Yorumla
    • Barissa54
      Barissa54
      +1 yıl

      Bende tesekkur ederim. Yorumunuz icin 😉

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Rica ederim ☺

      Yorumla
    • Barissa54
      Barissa54
      +1 yıl

      Dedi ve gitti ☺

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Sağlıcakla 😅

      Yorumla
    • Barissa54
      Barissa54
      +1 yıl

      Allah kabul etsin 😆

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Aminn 😅

      Yorumla
    • Barissa54
      Barissa54
      +1 yıl

      Noldu enson tesekkur ediyodun :))

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Dua ettim ona amin dedim 😅şaka şaka yorumlarınız için tsk ederim ☺

      Yorumla
    • Barissa54
      Barissa54
      +1 yıl

      Yine nereye gidiyosun :)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Uyku diye birşey var bilmem biliyor musunuz :) uykuyaaa

      Yorumla
    • Barissa54
      Barissa54
      +1 yıl

      Aa uykumu nasil bisey ki bizim buralarda pek olmaz da :)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Uğrar inşallah oralara 😅

      Yorumla
    • Barissa54
      Barissa54
      +1 yıl

      Musait olunca kesin ugrar bir saati bulur gelmesi sende gelesiye kadar gitme biyere 😊

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Niye gitmeyeyim ki?

      Yorumla
  • romantik_beybi
    romantik_beybi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    kaybetmek ihtimali bile üzer bizi

    2
    6 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      İşte bu yaaa 👏

      Yorumla
    • romantik_beybi
      romantik_beybi
      +1 yıl

      Biz sevdigimizin bokunu bile kiskanir posede koyariz

      Yorumla
    • romantik_beybi
      romantik_beybi
      +1 yıl

      Baskasinin klozetine bile poposu degmesin eli kapi kollarino tutmasin nefesink kimse hisetmesin kiskancimmm

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      O kadar da değil ya 😂

      Yorumla
    • romantik_beybi
      romantik_beybi
      +1 yıl

      O kadar ;)

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Iyiymis 😎

      Yorumla
  • Emirrrc
    Emirrrc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Sevdiği kişinin Kalbini kırmak istemezler 👍

    2
    2 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Yorumunuz için tskler...

      Yorumla
    • Emirrrc
      Emirrrc
      +1 yıl

      Eyvallah abla

      Yorumla
  • TesettürGerekGözlere
    TesettürGerekGözlere Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Aralarını bozmak istemezler. Takip et :)

    2
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • reısbaba33
    reısbaba33 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    bazilari da tartışmak için can atar 😂😂

    1
    5 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Allah onların yardımcısı olsun o zaman 😂

      Yorumla
    • reısbaba33
      reısbaba33
      +1 yıl

      mesala ben kavga edince mutlu oluyorum 😂

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Tuhaf 😕😅

      Yorumla
    • reısbaba33
      reısbaba33
      +1 yıl

      aynen güzel ama psikopat olunca işlemiyor bana 😂😂

      Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      İyiymiş 😕☺

      Yorumla
  • emreugus
    emreugus Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    inatcidir ve ya cadidir

    1
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Olabilir 😅

      Yorumla
  • Powerfullwomenn
    Powerfullwomenn Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Kirmamak için

    2
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Katılıyorum ☺

      Yorumla
  • Farkındalıklı
    Farkındalıklı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Kaybetmekten korkar da bence kaçmaması lazım

    2
    0 Yorumla
  • aydınlanmacıdespot
    aydınlanmacıdespot Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    gürültü sevmiyordur.

    2
    1 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Olabilir 😂

      Yorumla
  • DenizKY
    DenizKY Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    İşine gelmez.

    2
    0 Yorumla
  • Gök-mavi
    Gök-mavi Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı.

    Küçücük beyinleri ile boş boş konuştukları için

    0
    2 Yorumla
    • Sevgicikkk
      Sevgicikkk
      +1 yıl

      Düşüncen bence yanlış

      Yorumla
    • Gök-mavi
      Gök-mavi
      +1 yıl

      Bencelerin sana kalsın

      Yorumla
Devamını Gör(16)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Neden bazı erkekler sevdiği kızla tartışmaktan kaçar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Gerçekten seven erkek kızla tartışmaktan kaçınır mı? 11 cevap verildi
Erkekler dertlerini sevdiği kızla neden paylaşmaz? 17 cevap verildi
Neden erkekler sürekli sorun çıkaran anlayışsız kızlardan hoşlanırlar? 11 cevap verildi
Erkekler neden bir kızla uğraşır? 8 cevap verildi
Neden bir erkek bir kızla çok uğraşır? 10 cevap verildi
Erkekler neden inatlaşır kızla? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨