Sevgilimi terk ettim çok ilgisizdi arayip sormuyordu bahaneler buluyodu sizce pisman olurmu?

3yildir cikiyorduk her ne istediyse yaptim sacima makyajima kiyafetime karisirdi yapma derdi yapmadim. Sosyal hesaplarimi kapattim o istemiyo diye. Ben cok sevdim onu. Ailesine ona elimden gelen maddi manevi destegi yaptim. Parasini yemedim durumu da iyi degil zaten biyerlere gittigim hesabi bnde oduyordum. Kiyamiyordum onun zor duruma dusmesine. Hayatimda ilk defa onunla beraber o benim ilkimdi bunuda biliyordu. Beni aldatti affrttim. Sonra eski sevgilisiyle gorusmeyi kesti. Hicbir kizla gorusmedi. İlk baslarda cok iyiydik ama asgari ucretle calisiyo ozelde. Ve para kazanmam gerek diyip surekli calisiyo ama bir insan sevgilisini hicmi aramaz sormaz ilk bulusmalari kesti. Sonra aramalari simdide mesajlari kesti hadi gunduz iste dedim bisey demedim bari aksamlari evinde mesaj at be adam onu bile yapmiyo evde auleyle toplanti yapioz dio her aksam aileyle ne konusabilir bahane hepsi bnde ayrildim ama cok seviyorum onu ben elimden gelenin en iyisini yaptjm ama karsiligina bak koca bir hic ozel gunlerimizde heo pahali hediyeler aldim onunda bana almasini beklerdim ya bitame karanfil al ya o kadarmi paran yok ama neyse hic dillendirmedim parasi yoktur dedim sustum. Cok uzattim biliyorum ama pisman olurmu 4haftadr konusmuyoz oda hic arayip sormuyo ya da birinimi buldu?
Sevgilimi terk ettim çok ilgisizdi arayip sormuyordu bahaneler buluyodu sizce pisman olurmu?
Cevapla