Her sey bos geliyor. Artik eskisi gibi degilim ders calisamiyorum, hevesim yok? Ozluyorum onu?

Okulda sevdiğim biri vardı. Gideceğini öğrendim. Mesaj attim. Hayal kirikligina ugradim. Umrunda degilmisim onun. İçimde ona dair bir his kalmadı. Kimseye dair bir şey hissetmiyorum. Ya onun gideceğini ögrendigim gunden beri sanki bir seyler degisti. Özlüyorum onu. Sevmiyorum artık. ama gidecek olmasını istemiyorum. unutacaktım ben onu ama gitmeseydi. Ya artik derslere karşida boşum. çalışamıyorum. Eskisi gibi istekli hevesli değilim. Ya benim onunla ne hayallerim vardi. Artik her sey bos geliyor. Ya ben onu artik goremeyecegim. Boyle olmamaliydi. Boyle gitmemeliydi.
Her sey bos geliyor. Artik eskisi gibi degilim ders calisamiyorum, hevesim yok? Ozluyorum onu?
Cevapla