Yaptığınız hatanın arkasında durup hiçbirşey yapmaz mısınız yoksa pisman olup pesinden koşar mısınız?

sevgilinize bir hata yaptınız ve sizi terk edip bidaha asla yazma dedi (mesela sevgiliniz varken karsı cinsten biriyle konustunuz diyelim) yaptığınız hatanın arkasında durup yazmaz mısınız yoksa pişman olup peşinden koşar mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
ve hatanızı düzeltmeye calıstınız ilk basta ama ne yaparsanız yapın affetmedi devam edermisiniz kendinizi affettirmeye yoksa yolunuzamı bakarsınız
Yaptığınız hatanın arkasında durup hiçbirşey yapmaz mısınız yoksa pisman olup pesinden koşar mısınız?
Cevapla