Hata yaptığınızda telafisi için uğraşır mısınız, yoksa olduğu gibi mi bırakırsınız?

Görsel adeta ben 🤭 Genelde hata yapmasam da üstüne alınan tarafım sebepsizce 🙄
Hata yaptığınızda telafisi için uğraşır mısınız, yoksa olduğu gibi mi bırakırsınız?


Hata yaptığınızda telafisi için uğraşır mısınız, yoksa olduğu gibi mi bırakırsınız?
Cevapla