Beklememe değen biriyse beklerim ve hayatımda böyle anlar çok fazla değil aksine çok nadirdir o nedenle illaki hak ediyordur çaktırmadan da gülerim beni bu hale düşürdüğü için hoşuma da gider garip bir şekilde ne yalan söyleyeyim :) :) Aklıma bu parça geldi klibe dikkat yalnız temsili ben :D :D
Beklerim çünkü gelince ne bahane uyduracak gözünün içine bakarak dinlemek isterim ki kararım kesin olsun vicdanım rahat olsun diye. geçerli birşeyse sorun yok ama sırf beni bekleterek ego tatmini yapıyorsa ikinci buluşma için şansı olamaz
Başıma geldi bir kere. bekledigim yere gelmedi. sonra baska bir yere cagirdi. Oraya gittim. ordada yoktu. dedim bu benle egleniyor mu.. neyse bu sefer hastaneye cagirdi. hayirdir dedim arkadasi fenalasmis iste.. sonuc olarak bir saatten fazla beklemekle gecti. yolda gecirdigim vakti saymiyorum bile :/
Sinirden barut gibi olurdum baya bir çınlatırdım kulaklarını ama ikinci bir şans tanırdım üçüncüde ise artık buluşmak istiyorsa telefonum açık nerdeysem oraya gelir geldiğinde bulamazsa başka bir mekanda isem oraya gelir. İşine gelmezse kendi bilir yani
15-20 dakika beklerim, gelmediyse, bir daha da buluşmam. Ben zamanından önce geliyorsam, o da gelebilir. Erken çıkacak gerekirse. Bir kere yapan, hep yapar. Sonra bekleyerek geçer her daim.
Kadınlar geç gelir genelde. Buluşma saati 15:00 diyelim, o zaman sabah 08:00'dan başlasın hazırlanmaya... O saate elbet gelir istese, ama bilerek bekletip; beni de deneyebilir. Hani bekliyor mu bakalım diye. Böyle saçma şeyleri vardır kadınların. :D
İlk buluşmada değilde bir kez 15 dakika geciktim yol ortasında tokatladı beni bende sinirden agladim sonuçta karşındaki bayan vuramiyorsun ve çekip gittim günlerce yalvardi eve geldi annem baristirdi bizi
Bende onu ikinci buluşmada 4 saat bekletirim.) yaptığı şeyin sorumsuz bir davranış olduğunu söylerim hatasını anlayıp özür dilerse ve bir daha yapmamak şartı ile kabul ederim.
Bir sebebi vardır.. Yarım saat geçince zaten endişelenip arardım. Açarsa konuşuruz, beklememi isterse beklerim; açmazsa bir yarım saat daha bekler gelmeyince giderdim.
Olur ne olucak birşey çıkmıştır falan olabilir. Ama beni arayıp bilgilendirmesi lazım. Ben biriyle bulusuyorsam demek ki bir çok şeyi hak ediyor. Yani 3 de olur 4 te
geç geleceğini haber verir herhalde bende o boşlukta kendi işlerimi hallederim haber vermezse yarım saat sonra ben arar gelmiyo musun diye sorarım iki saat bekleyemem ki
Erkek 👨🎨 bekler fakat bayan beklemez 2. Bir şansı da vermez neden mi bayan kendini bilmez çocuk kaprisleri yüzünden ama erkek de kapris olmadığından ve olgun davrandığından 2. Bir şansı hak ettiğini düşünür 👏👏👏👍
En İyi Cevaplar