Mazeret olarak söyleyeceğin en yaratıcı yalan ne olurdu?

Mazeret olarak söyleyeceğin en yaratıcı yalan ne olurdu?

Ben direkt neyse onu derim. Samimiyetin azsa belki trafik bahanesine sığınabilirdim. Ama sevmiyorum böyle şeyleri olduğum gibi olmak daha iyi hissettiriyor bana
Dakik biriyim. İşim gereği de olması gereken bu. Bu neden ile sabah 6.30' dan sonra yirmi dakika aralıklarla saat alarmım çalar. Son alarm 7.30 ile ayaklanırım. Ancak eğer bir gün geç kalırsam bunun sebebi mutlaka uyku olurdu.
Telefona sarılır, özür dilerim uyanamadım. Lütfen gereğini yapar mısınız derdim.
Yalan ve bahaneler üretmek yerine, gerçekçi olmak her daim güvenilir olmayı daha çok kabul görür.
Ne olduysa söylerim çünkü genelde geç kalmam.. Keyifli geceler..
Teşekkürler canım :) ♥♥
Geç kalmam. Geç kalmışsam da mazerete gerek duymam geç kaldım şu şu oldu kusura bakmayın derim
Teşekkür ederim :)
Cevap
23Cevap
Nedeni ile birlikte geç kaldığımı açıklar özür dilerdim
Dakik birisiyim kolay kolay geç kalmam
Böyle durumlara dikkat ederim
dikkat etmeyenlerler ile de pek görüşmem
Genelde geç kalmam, kalıyorsam kesin trafik vardır
Her zaman gerçeği söylemeye çalışırım. Ufak ve önemsiz olsa da söylenen yalanlar karşıdaki kişiye saygısızlık gibi geliyor. Zaten vicdanende rahatsız edici bi durum. Kimse tamamen dürüst olamasa da olabildiğince doğruyu söylemeye meyilli olmak gerek.
Ben vaktinden önce gitmeyi seviyorum… çok beklemeyi sevmesem de… bekletmemek için elimden geleni yaparım… tabi insanlık hali ekstrem bi durum olduysa da dürüstçe ne olduysa onu anlatırım… :) ve özür dilerim.. herkesin vakti kıymetli…
O kişiyi aramak, çünkü geç kaldıysam hastanede falanımdır bir kaza falan olmuştur 😂
Hani şu geç kalmamak veya kişiyi bekletmemek için erkenden gidenler var ya ben onlardanım, buluşulacak yere önden bir bakan falan.
işte sorun da bu yalan söyleyemem, diyelim ki geç kaldım kalmam ya doğru heyse söylerim
gecikmemek adına 15 dk önce gelip 15 dk beklerim gelen giden olmazsa yürür giderim ama asla aramam ne oldu diye o arayıp söyleyebilirdi
15 dakikadan fazla geç kalacaksam arar özür dier durumu bildiririm. 30 dakikayı geçecekse iptal ederim
Ama yoldayken beni ara dedim dimiii haber vermezsen geç kalırım bendeee😡😡 genelde bunu kullanıyorum suçta kafadan karşı tarafa kalıyo🤭😂😂😂
Bugün ben seni beklettim. Hesaplar benden 😂 Bu beklenir benim gibi cömert insandan bu yüzden sevgili yapmam 😂
O telaşede mazeret mi düşüneceğim niye geç kalmışsam söylerim ne olacaksada sonucuna razı olurum. Oldu başıma geldi derim
“Uçak çarpmasa gelirdik di mi?” Mazeretsiz olduğu gibi söylerdim. Genelde bekleyen oldum, yazık şu anda bi acıdım kendime, neyse 🙄
Yalan söylemem. Neden geç kaldığımı uygun bir dille anlatırım. Buna rağmen ters tepki görüyorsam, buluşmayı sonlandırırım.
Asla kalmam iki elim kanda olsa saatler öncesi orada olurum.. Ne beklemek nede bekletilmeyi sevmem.. Gerekli tüm önlemleri alırım..
Yalana ne gerek var direk söylerim neden geç kaldıysam.🤔
Buluşacağım kişiyi arayıp geç kalabileceğimi haber vermek
Geç kalmam oldu ki geç kaldım önce ararım neden geç kaldığımı da söylerim
Geç kalacağımı anlar anlamaz hemen haber eder özür dilerim. Bahane olarak babaannemi yemişler derim
Polis durdurdu her zaman ki mazeretim. Ki durduruyor bazı günler. Yalan değil.
Açıkça söylerim. Trafik vardı, yol kapalıydı, evden geç çıktım vs. Neyse odur.
Ölümüne palavra sıkıyorum otobüs gelmedi bozuldu trafik vardı gelmeden bir arkadaş tuttu vs vs
Arar geç kalacağımı söylerim. Genel de erken çıkar önceden buluşma noktasında olurum
ben yalan söylemek yerine olan durumu söylerim
Zamanında giderim, geç kaldıysam trafiktendir zaten.
evden çıktıktan sonra cüzdanımı veya telefonumu vs evde unuttuğumu fark ettim, o yüzden geri dönmek zorunda kaldım falan derim
Geç kaldım kusura bakma derdim yalana gerek yok
Geç kalacağımı önceden arayıp söylerim.
Magnum çekilişindeydim, araba bu sene bana çıktı.
Yalana ne gerek var ne olduysa onu derim geç hazırlandım vs. Gibisinden
Yalana dolana gerek yok olduğu gibi söylerim ne olduysa
Erkem giderim. Yalan söylemem
Gerçek neyse onu söylerim...
Acil bir işim çıktı onu hallettim öyle geldim
Yalan söylemem gerçek sebebini söylerim.
Arayıp bilgi vermek saygıdandır.
Niye yalan söyleyeyim ki
Yalan söylemem.
Canım trafik vardi kusura bakma falan işte
Açıklama yapmam kusura bakma yeterli
Özür dilerim.
özür tabikide gerçekten sinir bozucu bir durum
Geç kalma ama olursa olanı söylerim
Özür dilemek olurdu
Gec kalmam dakik biriyimdir
Geç kalmam
Mazeret sunmam ya
Sunmamak en iyisii
Tipim değildin ondan dolayı gelmedim 😏😏😏
Doğrusunu söylerdim galiba.
Neden geç kaldığımı söylerdim , yalan söylemem
İstanbul trafiğini biliyorsun çok kötü 😄
C0rona olmuşm reis siz gidin
Yalan söylemezdim muhtemelen
Özür dilerim. Sebebini söylerim
Doğruyu söylerim
ne gerek var mazerete
Benzin bitti :D
Özür dilerim
Amcam doğurdu 😂😂
Trafik vardı
Trafik vardı😐
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?