Erkek kankam ve sevgilim sizce sevgilim bu durum abartıyor mu? Özellikle erkekler?

Simdi diyelim erkek kankamı bir yerde görüyorum ya da buluşuyoruz ilk görüşte selamlasırken hani yanak yanaga böyle öpülür ya (tokalascak halim yok ya ) tam öpmek de değil yani biliyorsunuz o selam seklini sevgilim cok kızıyor buna belini tutuyor diyo ben buna kızıyorum diyor daha cok yeniyiz fakat buna cok kızıyor sizce bunda sorun var mı yok mu o mu haklı ben mi? Ben kankamla buluşunca nasıl yapıcam hani o selamlaşma kısmı baska nasıl olacak
Erkek kankam ve sevgilim sizce sevgilim bu durum abartıyor mu? Özellikle erkekler?
Cevapla