
Eve iş getiren, iş stresini, gerginliğini eve taşıyan eşinize nasıl tepki verirsiniz?

Yoo olmadı o işte.. Dşarda olan dşarda kalır misali.. Eve böyle şey yansımamalı bence tadını tuzunu kaçırr evin.. Bizim pederbey de öyle iş sorununu eve yansıtır günü zehir eder ahaliye..
Evli olup işyeri hiç takılırmı eve gelince gerçekten seviyorsan ve seviliyorsan bir tebessüm yeter iş neki?
Eve sürekli iş getirmek zorunda olduğum için eşimin meslektaşım olmasını istiyorum valla mecbur yani 😄
Evlenmiycem. Umrumda değil. Ileride ayni evde yaşamam da birisiyle. Ayak bağı gibi iy
(Evlendi).
@günessarımsı :D :D
Cevap
8Cevap
Bütün evin atmosferini etkiliyor olumsuz yönden lakin bunu alışkanlık haline getirmediğimiz sürece sorun olmaz.
Rahatlatmaya çalışır, stresini paylaşırım. Ama uzun bir süre olursa bahsederim sıkıntıya gelemem.
Bazı dönemler olabilir, iş hayatı zaten stresli kimse kolay olduğunu söylemez sanırım
Öperim ağzından.. 😂 😂
valla ben onu bunu bilmem evli oldugum zaman gece ozellikle is mis dinlemem yapilmasi gereken neyse o yapilir gece is deilde.. is olur 👍
Mecbur getirecek/getireceğim ister istemez...
robot degil ya bu adam tabiki de bunlar olacak.
direk boğmak istiyorum.
Bu kadar is kolik olma derim
valla eşim sinir oluyor yansıtmamaya çalışıyorum.
ne yapsın adam ekmek parası
Konuşmaya çalışırım bu konuyu
kimse istemez ama mecbursa anlamak lazım onuda
konuIu zamanınız geImiş cat woman oIabiIir
Git salonda yat derim
Getirmem getirtmem
Ne oluyorsun derim?
Konuyu kapatırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar