"Bebeğim beyaz formalılar biz miyiz" seviyesinde tutsa bile yeter



Aşk olsun niye kendine bu kadar yetersiz bir sevgili istiyorsun? Daha güzeli* ve en azından emin bir şekilde "beyazlılar biziz" diyebilecek kişiler senin hakkın.
*Sarışınlık aynen devam ediyor, daha güzel bir esmer/kumral/kızıl/japon/aborjin/avatar/siren ya da denizatı kastedilmemiştir.
Bir gün bulacaksın :D
hacı isteyince böyle bişey olcaksa bende istiyom hata fenerli de olsa olur beşiktaşlı olmasına gerek yok😛
Çok değil kardeşim
Cevap
1Cevap
Sende bu kızı hak edecek tip olduğunu sanmıyorum 😂😂
Şu çocuktan yakışıklı olduğuma emin olabilirsin, beni çok düşünme asd
https://i.hizliresim.com/qjDvEq.jpg
@myliifee5 Evet başka bir seviyede
Yalakaların eksilmiş portakal kardeş 😂😂😂
Eksilemiş dicektim 😂😂
@Ranaa34 erkek yalakası çok kız var ülkemizde. Bir erkek için namusunu satar bunlar 😂😂😂
Artı verenler kadar eksi verenler de özgür. Benimle alakalı bir durum olduğunu sanmam :)
Sarı dediğimde lacivert diyen benimle stada gelen bir sevgili şart 😂
valla çok sey istiyosun üstüne 100 bin tl borcum olsun desen neyse
beşiktaşlısını buldun sarışınını istiyorsun bir de. çok şey istiyon
Çok sey istiyosun ama belki bulursun kader kısmet😂
Zor ya 😊
Bende Sarı dedim mi Kırmızı diyen birini arıyom ama 😅
Galatasaray 😊
Buna birlikte yürüyelim mi portiş :D :D
Bana uyar, senden mi kıskanacağım
Erkek olsam müthiş kanka olurduk be :))
İyi ki olmamışsın o zaman
Rakip gördü :D
bende sarı dediğinde kırmızı diyenn
omg😎😂
Sarı na kırmızı desem
Bulursun ya neden bulmayasin
O değilde kız bayağı guzel
1 kutu sarı sprey alda gel
Onlar da seni bekliyordu ya
Ya iyi hosta, beyaz formalılar biz miyiz? 😕
Allah’ım ver şu kuluna istediğinden Yarabbim
benim gibi.
Çok degil😅😅😅
evet cok
çok değil bulursun
Bulursun
çok değil ya olur
Bulacaksın mutlaka
Çok değil elbette
çok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar