Sevgilinin attığı fotoğrafa çirkin çıkmışsın demek?

Güzelliğine hayran olduğum ve bunu sık sık kendisine dile getirdiğim bir sevgilim var. 2 gün önce attığı bir fotoğrafa ''çirkin çıkmışsın aşkım valla ya'' dedim. Ama gerçekten, normalde olduğu o göz alıcı hatundan eser yoktu. Sen misin bunu söyleyen abbbauuuv. Bayağı bir tartıştık... Sizce realist olup gerçekten düşündüğümü mü söylemem daha mantıklı, yoksa yapmacık olup ''tibiki gizil çikmişsin işkiiim'' mı demeli? (Not: Adet dönemi değil)
Sevgilinin attığı fotoğrafa çirkin çıkmışsın demek?
Cevapla