yaptıklarınızın doğru mu yanlış mı olduğunu bilmeden, düşünmeden yaşamaktır. dünya sadece onun etrafında döner. sadece onunlayken en güzel kahkahalar atılır, en çok onunla huzur bulunur... saçmalıklarınızı ancak o sizi bırakıp gittiğinde anlarsınız, ama hala ona aşıksanız asla pişman olmazsınız...
bende eskiden bir kızla çıkıyodum kız fazla güzelde değildi çirkinde değildi böyle azıcık gideri vardı neyse bende kendimi aşkın gözü kördür diye kandırıyordum sonradan anladım kızla parası için çıktığımı...
4 sene boyunca maddi manevi kullanıldım. Belklde aldatıldım bile. Bilemem ve dönüp arkama baktığımda gururumun ve karakterimin ayaklar altında olduğunu gördüm aşk uğruna. Kimse büyük konuşmasın arkadaşlar başına gelebilecek bir durum herkezin.
Olaylara, kişilere nasıl baktığınla alakalı bir durum bu. Ben hayatı eğlenceli hale getirecek kadar parlak şeyler yaşamadım. O yüzden hep bir kontrol durumu mevcut.
gene aldattı gene ayrıldık.. huylu huyundan vazgeçmez kardeş.. bak bu sana arkadaş tavsiyesi bir ilişkide aldatmalar oldumu o ilişki eninde sonunda biter istedğin kadar affet barış gene aldatcakdır bu kişilikle alakalı 1 kere aldatan bidaha aldatır belki başkasını aldatmaz ama seni aldattıysa bidaha aldatır deneyimlerimden biliyom 100 tane sevgilim oldu kimler geldi geçdi su hayatımda adam akıllı 5 yıl sevgililik yaşamadım 5 yıl yasayanlarda 5 kere ayrılıp barışarak 5 yıl sürüyor ben 1 kere ayrıldım mı bitmişdir affetsen bile gene ayrılırsın
Evet oldu. Ama neyse ki tek tarafli olmadi. Karsilikli bir sevgiydi. Kim daha cok kim daha cok kim dahq az sevdi? Burasi tartisilir.. :) zaten soru be değil.
En İyi Cevaplar