AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
164Cevap
Bana az geldiğini bile düşünürüm.
Yine çok sexyim lanet olsun!
Çok güzeli denk gelmedi ki hiç, nasıl olurdu acaba😞😀
Hımm açıkcası o kadar güzel bir sevgilim olsun istemem. Bu pislik dünya da...
Aradığım kusursuz bir beden değil. Banane bedeni güzelden, 40yaşında göreceğim ben onu 😂
Bende olmuştu.. güzel bir kızdım.. sevgilim çirkindi.. benim yanımda kendini kötü hissederdi.. zaten ayrıldıktan sonra gitti 35 yaşında dul bir kadınla evlendi.. herkes kendine uyanı bulur:)
Havalara bak beee...
Güzel, o kadar insan arasından beni tercih ettiyse vardır bir bildiği 😏
Sevgili olmamki aşkimdan Ölsem de aldatır be derim oynatıyor derim bana niye baksinki derim :)
insan yanındakıyle ovunmelı zaten, ondan gocunmamalı
.
Resimdeki gibi sıradan bir hanımla iç işim olmaz.
.
Gerçek olanı yok mu bunların?
.
Silgi olup silerdim... İnsan değil miyiz? tek bildiğimiz yıkmak, silmek, yok etmek...
oda bir insan sonucta extra bir sey hissetmem insanin sevdigi her zaman en guzeldir.
Ben bekar ölmeyi planlıyorum karı dırdırı çekmicem.
galiba katil oyuncak bebek gibi veya üvey gibi yani düşünsene rapunzel vs canavar
Sevgilim çok yakışıklı aşkım benim gayet iyi hissediyorum ne hissedicem😂Tabi sevdiğin için gözüne çok yakışıklı geliyor diyen de var
BEn istemezdim basim belaya girerdi fazla yakışıklı birinin getirdikleriyle uğraşamam
hiç sorma şu an öyle bir çocukla tanışma aşamasındayız çocuk modellikte yapıyor bana çok fazla açıkcası beni nasıl beğendi neyimi beğendi anlamadım geriliyorum ya
Dünyada muazzam olarak gördüğüm ailemdir. Gerisi fasa fiso
Ben diyecek bişey bulamadım reis @Yıldırıım sen söyle ne derdin :D
Tam adamına soruyorsun. Ben dış görünüşe önem vermem ki. Sevdiğim için güzel gelmiştir gözüme. Kısaca güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa! :D
@Yıldırıım Aşık veysel diyosun :D adamsın
Bilmem sevgilim olunca sorarım nasıl hissediyormuş.
çok güzel hayalimdeki kadın yaa böyle bir sevgilim olsa hiç uzmem hep mutlu ederim onu ❤️❤️❤️
sen oyle san kardeş
neden ki ben kendime guvenirim eski sevgilimi neler yapıp nasıl mutlu ettiğimi Allah biliyor bide böyle biri olsa düşünemiyorum 😍
ama sonu ayrilik oldu demi adi ustunde eski sevgili. ama o kadar mutluysaniz eski diye bisey olmazdi demi ama
eski olması onun hatasıydi benim degildi ama
sonra çok pişman oldu dönmek istedi ama kabul etmedim
:) hayrlisi kardeşim
sen dertli gibi gorunuyosun sanki biraz konuşmak istermisin iyi gelir 😊
sağol iyiyim sadece takiliyom
peki sen bilirsin Allah karşına hayırlı birilerini nasip etsin ins 😊
amin
Silgi gibi :)
kendimi cook kıskanc hissederim ve ona sahip oldugum için böbürlenmem.. huyu suyu iyi olsun yeter..
Güzel diye çok mutlu olmam. Mutlu olmam için huylarının iyi olması lazım.
Dışardan kıza bak lavuğun tipine bak derler diye içimdne onospu çocuknarı diye mırıldanırım:/
Çok iyi (zilliler hepiniz istiyosunuz ama o benim oh çatlayın orta yerinizden 😎)
benimle çıkıyorsa ağır yokluktadır. iyi şeyler hissetmem ona karşı
Öz güveni yüksek asil , cesaretli ve bir o kadar da seksi hissederim...
kıskançlıktan etrafa azrail gibi bakarım benim olana bakan var mı diye
Ben olsam o kadar güzel birini istemezdim çünkü yanında kötü hissederim
hayalimde bile sevgili olma ihtimali kısmına geçemedim. üzgünüm cevap çıkmadı :))
Adam benıtercıh etmıs mı abi? etmiş. problem yok keyfime bakarım
Bir miktar yetersiz sülük gibi hissedebilirim. Sonucta etrafında, arkadas cevresinde aman Allahımm vaaaaov gibi kızlar olacak
Akıllıysa eger kendimi muhteşem hissederim ama salak ve şımarıksa hata yapmisligin verdigi aciyi yasarim
Hani kemal sunalın bir sahnesi varya al hıyar diye aynen ona benzetirdim 😀😀😀
Öyle biriyle olmaz ya millete hoş geliyorsa bana gelmez bir kere 😂 Kötü hissederim biraz yani
Yanında ayy bu çocuk bu kıza nasıl bakmış gibi olurum herhalde acı durum 🙄
Sadece kışkançlık seviyem yükselir sonucta kalem gibide olsan oda insan ve yaslanak
Valla simdiki oyle ama kizlar falan kesiyor surekli hic hos degil kiskanc insanim ben
kendimden suphe ederim ben bunu nasil kendime asik ettim diye 😂😂
onu güneşten bile sakinirim ve sansli olduğum icin de dua ederim
Genellikle duygusuz olurlar hayatlarını sexe adarlar
beraberken çoğu zaman arada bir uçurum olduğunu anlamazsın. ama ayrılırken kim daha güzel ve yakışıklı ise diğeri hep çok büyük acılar çekiyor...
Ben dogal olmayi severim oda dogal olursa sikinti olmaz
Gorselin hic önemi yok ki..
Başka artilari ile gönlümde olur..
O benim yanımdayken ne hissedeceğni düşünsün ben ne düşüneceğim.
Iyi hissederim ama kiskancligimdan pek uzun surmezdi sanirim.
sevgiliyseniz veya esnizse bu insan ve size aşıksa zaten size kendinizi dünyanın en muhtesem varlığı gibi hissettirir. yani kibri öne gecmiyorsa.. fakat ayrilirsaniz ve yetrrince güzel degilseniz sizi kucumseyebilir egerki kibir varsa..
Hiç olmadı, nerede tipsiz var beni bulur... O yüzden ne desem boş
Şanslı hissederim.
Ama kıskançlıktan da ölürüm öyle biriyle hayat zor geçer :D
Süper hissetmek için öyle bir sevgiliye ihtiyacım yok.
var paçoz gibi hissediyorum ama napalım koçum yaşıyoz gidiyoz
evden çıkartmam çıkacaksa da benimle beraber çıkar dışarı 😂
Huyu da fiziği gibi istediğim şekilde olursa dünyanın en şanslı erkeği olurum
İstemem öyle sevgiliyi. Bana denk olsun, çirkin çirkin geçinip gidelim ^-^
çirkin hissettigimden, kim olursa olsun, ayni hissederdim.
kaldi ki öyle biriyle birlikte olmak istemem.
Oldu, tabi biraz koruma içgdusu hat safada gezmek zorunda kalıyor ınsan malum turkıyede yasıyoruz süreklı bakıslara maruz kalınıyor zaman zaman kas gücüne ihtiyac duyuyor insan.
Kendime güveniyorum kimseyi dış görünüşünden dolayı büyütmem normal bir durum
Her bakimdan insan dengiyle birlikte olursa hic sıkıntı yaşamazlar
insanmi insan herkes gibi gorurum seviyosam ambalaji nin bir onemi yok xd...
Aşırı güzel olduğu zaman ben yanında sönük kalıyorsam biraz sönük hissedebilirim