Sen hiç ağlarken biri gelince gözyaşlarını silip, gülümsemek zorunda kaldın mı?


Evet oldu. Insanin kendinden küçük bir çocuk karşısında nasıl utandigini ve neden ağlıyorsun ki, sorusuna cevap veremediği için sen büyüksun abla, aglamaman gerekiyor, bu evde çocuk olarak bir tek ben ağlarım cevabını küçük bir erkek çocuktan alabildigini de öğrendim.
O hale getirenler ölmeli
hayır..
çünkü insanların gözyaşlarımı göreceği / dokunabileceği yerlerde ağlamıyorum..
Hayır. Gece sessizce ağlamaya çalışırdım veya banyoda suyu açardım orada ağlardım
Cevap
20Cevap
evet... ağlıyorum azıcık yalnız bırakın rahatlayım dimi yok :D gülüyorum yok bir şey diyorum sonra gidince ağllayım diyorum :D yok kaçıyor... zaten zor ağlayan biriyim bu ne yaa...
Evet hem de çok sevdiğim aglatti beni yinede beni ağlarken görünce kötu hissetmesin diye sustum. Gozyaslarim içime aktı bende içimdeki denizde boğuldum.
Kaldim iyi bir kamufle taktigi ozellikle annelere karsi
Benim ağladığım yerde yanıma gelebilecek birisi olmaz
Cenazede bunu yapamazdım...
Ama ağlayan birinin yanına gittiğimde ona zorla kahkaha attırıyorum ve mutlu bir şekilde ayrılıyor yanımdan.
Hep öyledir çünkü başkalarının yanında ağlamayı sevmem ya da ağladığımı anlamalarını
Genelde hep öyle yaparım çünki beni seven insanların canını acıtmaya hakklm yok!
Hayır, kalmadım. Kolay kolay ağlayan biri değilim zaten.
onu bilmemde dün sırf zamansız ağlamam yüzünden mekanı terkettim :)
erkeklerde öyle olmazki yanına oturursun sırtını sıvazlarsın sikıteret hacı der bir çay içersin
Rakamsal bir değer vermek gerekirse 4 basamaklı sayılar lazım
Hepimiz bunu yapıyoruz
Hayir kendim sildim hep.
Hiç olmadı inşallah bir gün olur
olmadı olmasın da istemem.
Her zaman yapmaya çalıştığım şeydir.
ben duygusalım ağlarım kimseden de saklamam
Tabii ki içimiz ağlarken de güldük
off bide içinde kaliyo damlalar kötü haci
o filmlerde ve türk dizilerinde olmuormuydu
Cok sildim gozyaslarimi
Evet dünyanın en ağır yükü
Kaldım ama o güzeli gördüm diye sevindim
Yakınımda bir insan varsa asla ağlamam
Ohaa resmen canım çekti
Çook hemde çok kötü bir his
Kaldım :(
Cookk.
beni anlatmışssın
Evet
Hayır, kalmadım.
Evet
Evet :)
Evet içime atarım
Coookkkkk
Bicok kezz
Kalmadım.
Yoo kalmadım 😂😂
Yasamadin.
Hep yaptığm bişey
yoo :D
evet yaptım.
evet
Hayır
Yakalanmadım.
Evet oldu
Evet hemde hergün 🥺💔
Yok kalmadım
Tabiki
Kalmadım
bir kac kere
evet
Zor be 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar