Zor günler geçirip tek göz yaşı dökmedim, Şuncacık ayakkabı ayağımı incitip kanattı ve sanki bir anda tüm duygularım gün yüzüne çıkmış gibi hüngür hüngür çöküp ağladım sokak kaldırımında. Bahane miydi bilmiyorum..
Genelde duygusal biriyimdir. Tutamam göz yaşlarımı. Ama son zamanlarda artık ağlayamadığımı farkettim. Ve geçenlerde bir kuaförde saçma bir sebep yüzünden bi ağlamaya başladım durduramadım kendimi. Hiç unutamıyorum nasıl bu kadar küçük sebepten ağladığımı ve bence tüm birikmişliklerin dışa vurmasıydı.
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
İşte bende sanırım tüm birikmiş hislerimi dışa vurdum, çünkü sırf ayağım kanadı diye oturup ağlamam. Hemde sokak ortasında.