Amasra'da bir genç, sevgilisinden özür dilemek için evinde mumlarla "Özür Dilerim Ayşem" yazıp fotoğrafını çekmek isterken evi yakmış.
Üstüne de "Erkekler bana kızmasın standartları yükselttiğim için. Ben özürümü diliyorum. Gerçekten zorlandım. Dışarıda denedim, 2.5 saatimi aldım. Ayşem gör işte nelere katlanıyorum. Senden özür diliyorum." demiş.
Sevgilinizden "Özür Dilemek" için nasıl bir yöntem izlersiniz?
özür dilediğin kişiye göre değişir. Eğer olgun biri ise senin pişman olduğunu anlasa bile af eder. Ama aramızda bazı kadınlar var ki, en küççücük şeyden dolayo kocasının veya sevgilisinin sanki onu aldatmışcasına özrünü bekler. Filimlerdeki gibi özürlerden aşağısını kabul etmez. Sonra Erkek gerçekten daha büyük bir hata yaptığında nasıl özür dileyeceğini şaşır. Ve en büyük özürleri en küçük meselelerde yapmak zorunda kaldığı için bir türlü özrü kabul görmez ve ilişki patlar. İnsan tok olması gerek. Hepimiz insanız ve hata yaparız. Af etmeyi de abartmamalı özür dilemeyi de.
Eski kiz arkadasimla küçük bir problem yaşamıştık. Ama öyle bir tavir sergilediki bulunduğu sehire gittim en güzel mekani kapattirdim 2m bir ayıcık aldim güzel bir buket hazırladım. Ve fotograflarimizdan bir slayt gosterisi hazırladım. ( hayatımın en büyük hatasi ) neyse affetti. 1 ay sonra yine basit biseyden dolayi arkasini dönüp gitti napicagimi bilemedim vazgeçip numaramı değiştirdim :) kısacası hemen evlen ve bir sürü çocuğun olsun senin gibi düşünen insanlara ihtiyacı var bu ülkenin :)
Işte 4 yıllık ilişki nasıl üzerim onu diyip fevri davrandım ve çıtayı taaa helikoptere kadar çıkardım maalesef. :) bir sonrakindede helikopterin ancak pervanesini goturebilecegimi anladığım için hemen uzaklaştım :)
Aslinda kalbimdeki sevginin ona verdiği değer yüksekti sadece. Işte her hatada biraz daha büyüdüğünü hissediyorsun :) yinede varoluşunun verdiği mutlulukla gidiyorum. Yani senin gibilerinin :) görüşmek üzere
üzerine bir de çöpçüler kralı filmini filmin baş karakteri olarak biter gider olay Allah'tan kendini yakmamış romantik erkekleri boşuna komik bulmuyorum :D :D Benim şöyle bir yöntemim var önce zaman verir araya biraz süre koyar sonra hoşlanacağı şeyleri kafamda kurgular direkt onlara yönelirim 😂😂
Beceriksiz ben olsan aha 'Yaktın, yaktın!' derdim zaten bizim Türk erkekleri beceremiyor bu işleri kız barışmıştır kesin ne komik çocuk diye 😂😂 Valla her hatunun yoğurt yiyişi farklı ben böyle yerim o mumları yakıp yer bu iş böyle gider 😂😂
Biz birbirimizi bulmuş ya da tamamlamış insanlarız her konuda kız şöyle bir düşünüp elini vicdanına koysa hem güler, hem üzülür üzerine şık bir akşam yemeği hediye eder 'mumlar öyle değil böyle yakılır aşkım!' diyerek hemde :D
Kesinlikle Türk kadını merhameti Avrupalı kadın bunlara gelecekte ohoo 😂😂 Çok yanan bir aşk canım işte tam o zaman bir kere daha inanırım tencere/kapak olayına 😂😂
:D :D Niye öyle diyorsun ki birde iyi tarafından bak bu zamanda her çift monotonluktan şikayetçi iken her anlarını mütüş bir aksiyonla yaşarlar Amerika stüdyolarını evlerine taşırlar 😂
Kahkaha attim :))) bu nasil bir mizahtir yigidim, seni tanimak istiyorum :p Sarki cuk oturmus :) tam da evlenme teklifi etmelik sarki olur atesli ciftimiz icin :)
Amaç güldürmek zaten birde o kareler canlandı beynimde yorum yazarken bile kendime hakim olamıyorum :D :D Eyvallah yiğidim :D 😂😂Yalnız parça seçiminde çok zorlandım 2 tane daha bu çifti anlatan parça var hepside sağlam eserler :D :D Bence bu genç bir de 'alev alev yandığım doğru' diye mumlarını şayapmalı al sana en iyi evlilik teklifi seçeneklerinden biri :D Yanan genç burdaysan kaptın yine tüyoyu, iyisin yine ahaha 😂😂
:D :D Durmaz zaten o romantikliğin kitabını yazacak abisi burayı ne yapsın en fazla siteyi de yakıp gider yanar Fuat abiler, Kezban yengeler, troller 😂😂
Gelsin tabii :D Ben neden sabahtır dil döküyorum sanıyorsun bu genç bizim çok işimize yarar/yanar/yakar 😂😂 ne yazacağıma karar veremedim çocuk çok marifetli 😂😂
Sevindim :) :) Bu kurguyla devam edersem destan bile yazarım da vaktim o kadar geniş değil @İfouryou06 teşekkür ederim önerin için ileride olur mu olur belki hep beraber tutarız ipin ucundan güzel bir eser çıkar ortaya neden olmasın ki :D :)
Her zaman. Tabi zaman onemli :) bos bir vakitte senle bir calisma icinde olmak isterim :) ayak uydurmaya calisirim hayal dunyam benimde idare eder :)) gerceksilikten uzaklasmk yok ama
Teşekkür ederim :) Memnun olurum ben de :) yardımına mutlaka ihtiyacım olacak o halde :) gerçeklerden uzaklaşmak zor çünkü gerçekler daha büyük bir kurgunun kapısını aralıyor güzel yorumun için teşekkürler tekrar bu da küçük bir armağanım olsun güzel görüşün adına :) https://youtu.be/8DOyqUU6T-o
Gerceklerle hayalllerimizi harmanlarsak tadindan yenmez bir bence cikacaktir ortaya paylasmasakta biz okur biz guleriz :)) armaganin icin de tsk ederim keskin zekan icinde ayrica bir tsk ediyorm
:) Yok ben ginede paylaşma taraftarıyım herkesin gülmeye ihtiyacı var özellikle şu günlerde :D :D Rica ederim hislerim beni yanıltmaz bilirsin, kalbim temizdir 😂😂 ikizin :D
Buna benzer bisey yaomaya calismistim baktim dusup duruyor :)) bende cam kavanoz icine yerlestirdim yaktim baktim hos oldu etrafinida elisi kagidi kaplayim dedim baktim hos oluyor bari kalp seklinde olsun dedin offf saatlerim gitti kiz ne dedi uff bu kafar niye ugrastin ki ozur dilerim diye arasan zaten barisirdim ben sana kus kalamam ki dedi kizsam ki sevinsem mi bilememistim :)))
Bu salı bende severek ayrıldıgım bir kızdan özür dilicegim ona tektaş yüzük aldım bide papatyaları çok seviyo kocabi papatya yaptırdım evinin sokagına gidip okuldan gelmesini beklicem gelince karşısına bir anda çıkıp önce çiçekleri verip sonra diz çöküp bir ömür boyu elimi tutmasını isticem
Ama ben onu çok seviyordum ya neden gitti ki dayanamıyorum ben çok özür dilerim sorunu katlettim sen vurdun ben öldürdüm Bakırköyü ara bence hakkındır:D
Yaw aynısını yapan bir manyakla karşılaştım ve aynı zamnda ev apart 😂😂😂 Evi yakma da maç ne anlamıyorum bizim apartta kalan evimizdeki değişik öğrenciler de aynısını yaptı da 😂
Böyle mi standartları yükseltiyormuş? Herkesin aklına gelebilecek bir şey bu ya gül yaprağı ya da mum kullanıyorlar zaten hep. Gelsin içten bir özür dilesin yeter böyle şaklabanlıklara gerek yok ben de öyle dilerdim
Örneğin tüm arkadaşlarıma ona özür mesajı atmalarını isterdim, mesela çocuk çok pişman mahvoluyor gibisinden up uzun sms atmalarını isterdim, bindiği otobüse bir gün organize yapıp bütün herkesin içinde diz çöker özür dilerdim,
Olur :(( bunu soylemek ya da yazmaktan utanan insanlar oldugunu bilmek biraz iyi geldi. O beni uğrattığı hayal kırıklığı ve yaptığı için hiç birşey söylemedi bile
Hemen hemen her ilişkinin kenesi bu. Hatırlatıp da durduk yere surat astırmak istemezdim sadece :) Hayatına giren/çıkan her insan sana birşeyi öğretmek, göstermek, uyarmak için gelir gider. "Benim bunu yaşamam gerekiyordu demek ki" diye düşün bence. Canı cehenneme hayal kırıklıklarının :)
Ahmaklığın sınırını Yok tabi sevdiğim erkek bana bunu yapsa (bekarım ve Emin'im ki yapmaz ) çocuğum üstüne atlardım jsjs kıymetlini bilin lan buldunuz mu buluyonuz
Ya babacım siz manyakmısınız? Ondan ozur dileyince affediceğini sananlar için soyluyorum, haklı olduğunu sizden de duyunca ağzınıza zıcarlar aman ha seni seviyorum diyin yalandanda olsa ama ''Ozur dilerim'' su kelimeyi kullanmaın olm intihardan beter am'k :D
Dilemek için. Benimle mutlu olamadığını söylemişti. Düşündüm nasıl özür dileyebilirim diye ayrıldım... özürümde bu dedim. Benimle mutlu olmadığını düşünüyorsa ancak böyle bir özür onu mutlu ederdi...
Birinden biri hep gider... neyin nasıl olduğu çokta sorun değil. Kimden neden gittiğindir asıl konu, gittim öyle bir gittim ki kendi kendime bile hiç dönemedim.
En İyi Cevaplar