AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Düğünüm Rock Bar'da olmadığı sürece sade bir nikah kafi.
Düğün şart tabiki o heyecan mutluluk hiçbişeye değişilmez bence.
Söz, nişan, kına, nikah, düğün, balayı, duvak vs hepsi olmalı 😃
Öyle şatafata gürültüye patırtıya gerek yok sade bir tören yeterli
Aynen aynen 😒
Düğün istemez diyenler var ya gidin çiftetelli kasap felan öğrenin istersiniz
Sadeden yanayım ama tabi annemle bu konuda anlaşamıyoruz elinden gelse davullu zurnalı düğün yaptırır 😃
nerede oynayacağız,0 nerede kurtlarımızı dökeceğiz? nerede bir roman havası patlatacağız?1
Ben şahsen bir kır düğünü sade.
Benim için kına Nisan olayları gereksiz yapmak istemem
Kücük bir dügün olmali, isterim. 100-150 kisilik sahilde😊💙
Arkadas eksiyi niye almisim ben ya😅
bana kalsa nikah yeterli ama düğüne mecbur bırakıldım
bana kalsa imamı getirir bitiririm işide bir ömür dırdırından kurtulamam
Sade istedim küçük bir düğün oldu düğünsüz olmuyormuş 😞
Nikah yeterli içime fenalık geliyor düğünlerden sanki herkesi memnun etmek için yapmacık yapmacık hareketler yapıyorlar.
Gönül ister ki düğün olsun, ama şartlar olurda düğün yapamazsak sorun değil değil sade nikahta olur.
Erkeklerin çoğunluğu sade nikah demiş hiç şaşmadım :D
olurmuuuuuuuuu! biizm türk kızları saray olsa saraya bile çıkıcaklar dünyada ilk kez evlenen onlar ya bir ilki gerçekleştircekler bu yuzden her seyın en iyisini isterler ben böyle aç gözlü bir ırk görmedim evlilik konuusunda . utanıyorum !
düğün olayı tam bir görgürüzlük bence... abartı silsilesi
En yakinlarin davet edildigi bir nikah töreni, aksama dogru da bir aftershow partisi 😄😄
Düğüne Gerek Yok
Seviş kurtul.
#SevişmedenÖlmeyelim
Düğüne ayrılan para ile insan eşiyle başbaşa tatile çıkar ha diyorsan benim düğünümde bana servet takarlar ozman iş değişir :))))
Deniz kenarı 50 kişi Elvis Presley şarkıları hayal bu
Kaç kere eclencem ömrümde ya? En azından anlatacak güzrl anılarlm olur
Düğün sevmiyorum ama babam ille de yapar. O yüzden farklı dusuncelere kaptirmiyorum kendimi 😐
bu soruyu benim için mi sordun sadece nikah olsun düğünlerden neret ediyorum :D
Düğün yapmıycam sadece bir nikah.. o parayla da yurt dışında balayı.. he yanaşmıyormu ben tek giderim sorun yok gelmesede olur :D
Bunca yıllık gelenek şimdi insanlar entel be cool görünme adına yok gereksiz yok milleti mi eğlendireceğim. Özüne bir dön bak bırak özenti olmayı
Böyle olmazsa olmaz 😄😄
Eşşeği götürüp direkt denize atmışlar , su bir yerine değil her yerine kaçmış...
İmkan dahilinde evet ama bir nikahlada evlenilebilmeli
Nikah yeterli millet eylensin diye düğün yapamam o kadar masraf filan zati ben evlenmicem
Erkeklerin cogunluğu sade nikahtan yana masraftan kaçıyo lavuklar 😁
Tuvalete gidip elimizde dovizle cikmiyoruz.
Bugun evlenmek herşey dahil 40bin TL'den başlıyor. Ortalama 60bin civarı...
Asgari ücret 1404₺ (ki henüz bu maaşı alan yok, ocak ayındayız malum)...
Vicdan, mantık, izan?
...
Evet dugunlerin kadinlari memnun etmek icin yapildigi boylece bu anket ile de tescillenmis oldu.
nikahı kıydımda bide düğün istiyor bak hele bak bak :D
Sade bir nikah bence daha güzel ne gürültü ne dert olur tek bir imzaya bakar herşey
Düğün gereksiz bir masraf olduğu için nikah yeterli.
Sade bir nikah yeterli. Düğünlerden hiç hoşlanmıyorum.
Aha benim kafandan
Düğün sevmem sade bir nikah olsa
Bence daha güzel
Düğün düşmanları çatlatmak için süre gelen bir gelenek. Olmalı derim.
Bu kzlarda yaa ne oluyo yani dugun salonuna dunya para baylyoruz.. iciniz rahat mı ediyo. Pff 😑☺
El göbek atsın diye masraf yapmak istemeyenlerdenim 😂
Düğün isterim ama davullu zurnalı bir şey değil. Daha özel ve tarz olan bir şey
Evleneceksem bir nikah yeterli takıydı zarttı zurttu uğraşamam
Düğün sektörü kadınlar sayesinde ayakta. O kadar diyorum 😄😄
Düğün saçma. Hele hele gelinlik kavramı dünyanın en ahmak şeyi. Hangi kafa o salak şeyi giyer ki
Düğün sevmiyorum ama bir kere evleniyorum düğün olmalı yinede
dugun degil de uzatmadan bir eglence olabilir iste arkadaslar arasinda
Şimdikiler ömürlerinde en az 2 kez evleniyorlar ondan nikah dedim
Sade nikah yeterli bence ama eşin olacak insanın görüşüne de saygı duymak lazım
Dügün olsun da çok kalabalık olmasın ya kafa kaldırmıyor
Düğün isterim, bir kere evlencem. Kir düğünü olsun :D
3 gun 3 gece davul calmazsa kizlar kina yakip halay cekmezse,2 okuz kesilip kazanlarda yemekler pismezse ne anlami kalir dugunun...
Sadece nikah mi dalga geciyorsun heralde bizim buralarda adamin anasini sqmeden birakmazlar soyup sogana cevirirler
Sadece nikah diyen kizlar tanisabiliriz kafalar uyarsa ciddiyim :)
Derdim sapiklik degildir yanlis anlasilmasin
Sade bir nikah yeterli ama eşim olacak kişi isterse yaparım hiç sorun değil 😊
düğün boşa masraf o paraya ya gezerim ya da evime harcarım
Mevlut yeterli ne eglencesi, hayirli olsun degip allahtan isteyip sukur mevludu olsun:)
Kız benim olsunda millet me yaparsa yapsım umrumda degil 😎
En çok istedigim kadın benim oluyor sadelik yakışmaz ki
Ben bişey istemiyorum Eşim olacak çocuk bilsin bir de ben Bence yeterli
istemeye gelsem seni
@noooonameee Gel al beni :D
adres ver hemen geliyorum :) ama önce bir babandan ısteseydık
@noooonameee Evlendikten sonra bizimkilerin yanına gelip biz evlendik desek :D
olur bana uyar ama önce bana mesaj atman gerekır
Aga düğün olacak yoksa birşeyler eksik kalır. Biz şimdi Çan'ımız sıkıldıkça açıp izliyor güzel oluyor
Düğün de olsun ama öyle çok abartmaya da gerek yok bence.. 😒