18 yaşındaki kız arkadaşım imam nikahı kıymak istiyor? Kullanıldığımı hissediyorum lütfen okuyun?

2 yıldır çıkıyoruz. Son 6 aydır kız arkadaşımla aram kötü. Beni sevdiğinden emin eğilim ama seviyormuş gibi davranıyor. Saygısız bazen. Hatta özgür ruhlu. Son zamanlarda zaten ilişkiyi o yönetiyor, kısıtlama getirdi. Haftada 7 gün görüşürken bunu 1 güne düşürdü. Neyse işte ben hep beni kullandığından şüphelendim. Bana bir yerden 6 milyar para gelecek. Bir iş yapıcam. Bunu kıza söyledim, kızın tavırları değişti birden. bir de biz her şeyi yaşadık. Annesiyle babası beni istemiyorlar artık, ona engel olduğumu düşünüyorlar. Kız üniversiteye gidecek diye beni istemiyorlar, daha olgun insanlarla tanışmasını ümit ediyorlarmış.

Neyse işte ben bu iş meselesinden bahsedince kız değişti. Bugün seninle evlenmek istiyorum dedi. Ben şaşırdım.. Ama imam nikahı kıymak istiyorum dedi. Niye dedim.. Biz bir şeyler yaşıyoruz ve bundan rahatsız oluyorum artık günah dedi. Bu zamana kadar aklın neredeydi dedim. Şimdi farkına vardım dedi. Sizce amacı gerçekten bu mu? Yoksa başka bir amacı olabilir mi? Beni kullanıyor mu? Bu kız çok özgür ruhlu yani.. bir de alevi... Bizde namus beyindedir falan diyor. İlk tanıştığım zaman evlenmeden yaparım ben diyordu. Şimdi de günah falan diyor. Sizce amacı ne? Lütfen yardım edin?
18 yaşındaki kız arkadaşım imam nikahı kıymak istiyor? Kullanıldığımı hissediyorum lütfen okuyun?
Cevapla