Aslında iyi insan ama tipini beğenmiyordum dediğin eski sevgilin şöyle olmuş diyelim: Tekrar kazanmaya çalışır mısınız yoksa gemi kaçtı diye başka limanlara mı yanaşırsınız? Kızlar siz geri dönmenizi isteyen erkeği kabul eder misiniz?
Görünüşünü beğenmeyip ayrıldığınız sevgiliniz afete dönüşse ne yapardınız?
Ben eski hali ile sevgili olmuşsam, demek ki fiziğine değil farklı şeylerine ikna olmuşum demektir. Asıl önemli olan soru, o eski hali öyle kilolu diye mi benle birlikte oldu, yoksa o da farklı şeylere mi ikna oldu. Yani muhtemelen o değiştikten sonra diyecek ki, gencim güzelim hepinizi üzerim ;) bu tarz durumlarda genelde fiziksel görüntü ile birlikte karakter de değişiyor... verdiğiniz örneklerde de, çekilen fotolar da kanıtı... yüz ifadelerine ve pozlara bakarsanız anlarsınız... belliki fiziksel görüntü değişince, karakter yapısı ve hayata bakış açısı da değişmiş ;) ama mutlaka istisnalarda vardır tabi ki.
görünüşünden dolayı ayrılmak çok saçma karaktersizlik başka birşey değil.. kiloluyla beraber spora yazılırız zayıflar kendine ozguven gelir korkularını yener ve mutlu oluruz dış görünüşten dolayı ayrılmak kadar saçma gördüğüm birşey yok bu sebeplerden dolayı ayrılan insanın sevgi duyduğunu sanmıyorum
Dış gördünüşü için ayrılmış ve sonradan pişman olmuşsam o benim karatersizliğim. Dış görünüşü yüzünden hâla sevgilisinden ayrılan var mı? Zaten sevgili olmadan önce nasıl biri göremiyor musun? Sevgilim kilolu olsaydı ona destek olurdum. Spor, diyet diye birşey var.
Dış görünüşün ilişkiyi başlatmakta süper işe yaradığını ancak devam ettirmekte tamamen etkisiz eleman olduğunu çok iyi öğrendim sevgilim ilişkinin başında beni çok ama çok beğenirdi incitmemek için her şeyi yapardı ama şu an öyle değil şu an her şey dümdüz ne güzelliğim önemli onun için ne çirkinliğim bir süre sonra iç güzellik devreye giriyor başlatmakta dış devam ettirmekte iç güzellik önemli
Türk kadını ilgimi çekmiyor güzelliği ve karakteri 0 canlılar olarak görüyorum. Türk kadınını düşmanıma bile tavsiye etmem. Bu kadar nefret ettim. kendini çok güzel zanneden paralı erkek peşinde koşan aradığı modeli bulsa bile hoşuna giden başka bir erkeğin altına yatacak kadar ucuz yaratıklar onları kendi dünyasına bırakıyorum. Ben Rus ve Ukraynalı kadınlarla daha huzurlu daha mutluyum
Bunu yaşamayan insan neredeyse yoktur. O an ki düşünce tarif edilemez. Kafaya takar insan Allah uzun ömür versin demeler isyan etmeler benden sonrasını mı bekledin afet olmak için demeler :) Çok komik oluyor ama ya düşünsene senleyken paspal bakımsız tipsiz. Bir ayrılıyorsun bambaşka birine dönüşüyor keşke biraz daha zaman verseydim demeden edemezsin :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu olay bana oldu 11-16 yaş arasında ergenliğin etkisiyle çirkindim bakımsızdım kiloluydum ve bir çocuğa aşıktım kabul etmedi. Hatta peşini bırakayım diye biriyle sevgili oldu 1 hafta içinde. Neyse 17 yaşında ergenliğin verdiği kilolar gitti biraz bakım vs. sonra çocuğu yazın gördüm 1-2 dk donuk kaldı oha dedi konuştuk biraz konuyu sevgili olmaya getirdi ama kabul etmedim agasghshd
beni görünüşümle yargılayıp bıraktıktan sonra diyelim ki böyle oldum gurur kırıcı bir olay adam kalkicak beni inciticek ben bidaha kabul edicem öyle bir dünya varsa bu zihniyetlileri derhal oraya nakledelim 😉😉
beyler hanımlar kiloya göre eş secilmez kalp önemlidir iyi olsun ama kilo dediğin nedir ki zayıflarsin olduğu gibi sevmeli insan ön yargısız koşulsuz şartsız o zaman ancak gerçek sever insan.
Evet diyip arkasından hadi ikile bebeğim derim kesin. Beni her halimle kabul etmeyen bir adam bu halimlede ben onun gibi bir adamı kabul etmem herhalde.
Bakımını yapmayan insana şans vermem Hadi düzeltti bu mantık ile geliyor ise yine anlamsızdır gözüm de İnsan kendi için kendine bakar o bu şu beğensin diyorsa egodur sadece
Tipini beğenmediğin için ayrılman zaten senin salaklığın. Sen ona aşıksan o dünyadaki en çirkin insan olsa bile sen onu her şey olarak görürsün. Aşık olduğunun kişinin görünüşü önemli değil asıl önemli olan senin ona nasıl baktığın. Zaten tipi çirkin diye ayrılıyorsan onunla çıkman da büyük ihtimalle yokluktan olmuştur. Sana iyi olmuş
Bende gemi kacirdim babam zengin gel dedi baktim kiloluydu biraz ne yalan soyleyeyim ama gozleri renkliydi.2 sene sonra yine o sehirde denk geldi sadece naber dedi gecti iyi bile diyemedim o neydi oyle arkadas ne kilo kalmis ne en...
Ben böyle birşeyden dolayı ayrıldıysam ona defalarca demişimdir bunu yapmasını. Benleyken yapmadıysa s. ktirsin gitsin. Benden sonra yapması birşey değiştirmez benim için.
Ya sadece tip için biriyle olmucagim için ayrilma sebebim kesinlikle tip olmaz ondan sıkıntı yok isterse dünya yakışıklısı olsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bir arkadaşım vardı çokça kiloluydu sevgilisi terketmişti bu yüzden kız çok koşmuştu peşinden çok acı cekmişti sonra hırs yaptı zayıfladı çocuk bunu gördü kopek gibi yakınlaşmaya çalıştı ama kız yol vermişti
unutmayin beyler ister kilolu olsun ister fit sonucta ikisininde kalbi yuregi var dis gorunus biter ama oyurek hep atar yanlis yorumlar bence ayni sekildde biz olsak onlar kabul edermi
Benim terk ettiklerim genelde daha da çirkinleşiyo 😂 ama taşa dönse de terkettiğim birine dönmem büyük konuşmayımda. Çünkü tipi yüzünden değil hatası yüzünden bitiririm genellikle.
En İyi Cevaplar