enerji işlemi olduğunu söyledi yapan. arkadaşıma da yapmıştı. onun işlemi tutunca dayanamayıp ben de yaptırdım. büyü değil dedikleri için içim rahattı. sonra düşündüm de bu büyü olmalı. dua kullanılarak büyü harici hayırlı bir döndürme işlemi olabilir mi? yapan kişi bana şunu söyledi: ''nasıl kötülüklerden korunmak için ayetel kürsi okuyorsak sevdiğinle barışman için de bunu yaptık''. bu kadere etki etmekse, ayetel kürsi de kadere etmek. kara büyü değil. kimsenin zararına değil..
bunu dedi ama kafam karmançorman yine de. ileride bir aksilik ters tepme vs olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum
bunu dedi ama kafam karmançorman yine de. ileride bir aksilik ters tepme vs olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar