Çokk İtici Ve Çirkin Bir Yüzüm Var Hep İnsanlar Benden Kaçıyor?

Ben kendimi öyle görüyorum zaten okuldaki arkadaşlarımın çoğuda öyle olduğumu söylüyor okuldaki kızlar olsun erkeklerde bazen tipime bakıp gülüyor ve kötü kötü aşağılar sekilde bakıyorlar bu gün ve dünde oldu çok dua ettim ama nedense hiç olmadı 18 yaşındayım sevglim olmadı bile sadece 1 kez oldu o da 10 gün çıkabildik sadece. Okulda beni seven bir kız daha varmış ama ben kabul etmedim. Benden küçük diye herkes okulda çok cirkin ve dalga geçtikleri bir çocuk vardı beni ona benzetirlerdi hep. Allaha şükür uzun boyluyum 185 falan ama olmuyor işte. Biri tipimle alakalı bişey dediğinde hemen alınıyorum çok kırılganım. Biri bişe dese acaba bana mı dediler diye paranoyak oluyorum bu gün arkadasımın birisi nöbetçi hocayla konusuyodu dedim ki ben de yanına gideyim dedim. Kşke gitmeseydim hoca hemen konuyu kapatıp hadi sonra konuşuruz dedi gitti bizide göndermeye çalıstı soğuk kanlı şekilde kesin ben geldim diye yptı biliyorum çok moralm bozuldu bu gün çok kötüydüm arkadaşlar konuşmaya ihtiyacım var sizinle
Çokk İtici Ve Çirkin Bir Yüzüm Var Hep İnsanlar Benden Kaçıyor?
Cevapla