Gurbetçi kızıyım. Türkiye'de yaşayan erkekler bana daha çekici geliyor. Detaya bakın. Ne düşünüyorsunuz?

Yurtdışında doğup büyüdüm, türk kültürü bana her zaman çok daha yakın oldu. Kitaplar, müzikler, espri anlayışı vs. Hem yabancı hem Türk arkadaşlarım var, sorun yok, ama konu erkeklere gelince gerçekten bir sorun var. Yapamıyorum, onlarda Türk, ama çok fark var. Düşünce, konuşma vs vs Türkiye'de yaşayan erkekler nedense bana daha çekici ve yakın geliyor. Sanırım yetiştirilme tarzıyla alakalı. Gurbetçi erkeklere pek ısınamıyorum.
Biliyorum genelde pek popüler değiliz oralarda. (Genellemeler sağolsun) ama karşınıza çıksa yaklaşımınız nasıl olurdu orada ki Türk kızlarına göre?
Gurbetçi kızıyım. Türkiye'de yaşayan erkekler bana daha çekici geliyor. Detaya bakın. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla