Mesaja cevap vermeyen kız sonra ki gün küsmüsün dedi. Neden ki deyince mesajina cevap atmadigim için dedi. Neden sizce?

Sınıfta beni gördü. Küsmüyüz konuşmuyor musun benimle artık dedi. Ben de niye noldu dedim. Kız da dün mesajına cevap vermedim ya ondan dolayi mi küssün dedi.

Ben de yoo ne alakasi var falan dedim.

Madem konuşmak istemiyor, neden böyle saçmalıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Günaydin
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese
Mesaja cevap vermeyen kız sonra ki gün küsmüsün dedi. Neden ki deyince mesajina cevap atmadigim için dedi. Neden sizce?
Cevapla