Erkek arkadasim bana çok aşıkken, hayatının merkezine yerleştirmişken bir anda bana karşı neden tahammülsüzleşti?

Dürüst, düzgün bir erkektir. İlk kız arkadaşıyım. Bana çok aşık oldu. Beni kendine bağlamak için yapmadığı şey kalmadı. Herkese, arkadaşlarına ve ailesine birlikteliğimizi ilan ediyordu. Bana zafer gözüyle bakıyordu. Gözleri dolardı mesela bakışınca. Beni mutlu etmek için çabalayıp durdu 1,5 yıldır, sürprizler, şiirler, tüm zamanını bana ayırırdı o kadar severdi. Ama benim sevgimi belli etme şeklim ona bakarak farklı, o benim ona daha çok sevgi, şefkat vermemi bekliyordu mesela ve ben yeterince karşılık vermeyince üzülürdü, kırılırdı. Bir gün bazı endişelerim yüzünden erkek arkadaşıma ayrılmamız lazım dedim. 1 hafta sonra yanlış yaptığımı anlayıp ona geri döndüm, önce benden zaman istedi birkaç gün daha sonra tekrar o eski aşık erkek vardı karşımda. Hemen ardından ben tekrar endişelerimden bahsettim ve bana artık o eski büyülü gözlerle bakmaz oldu. Bana karşı bu aralar daha az hoşgörülü ve daha az tahammüllü olmaya başladı. Bunu kırgın olduğu için mi yapıyor ona beklediği ilgiyi vermediğimi düşünerek yoksa artık bana karşı sevgisimi bitti? Hani bana gıcık kapmış soğumuş dersiniz. Sorduğumda sevgim azaldı diyor, aşkım zayıfladı diyor. Bunu kızdığından mı söyler? Sebebi ne olabilir? Yoksa herşey geçici bir hevesmiymiş meğer?
Erkek arkadasim bana çok aşıkken, hayatının merkezine yerleştirmişken bir anda bana karşı neden tahammülsüzleşti?
Cevapla