+1 yılOlur mu oyle şey. Asıl tercih edilenler onlardır. Saf temiz biriyle evlenmeyi isterim. Evlenmek icin illa tecrübesi olması gerekmez ki şu anda ben 22 yaşında ve ilk ilişkisi benimle olan biriyle beraberim. O kadar saf ve temiz ki. Hani ona özeniyorum. Herşey cok daha anlamlı cok daha güzel. Elimi bile tutmaya utanıyor. Hani bunlar bir iliskide cok güzel şeyler hala utanç duygusunun olması. Farklı bir heyecan mutluluk katıyor. Malesef ki tecrubelilerde bu olmuyor. Bu yüzden bırak sende üzülmeyi. Sevin. Esin cok şanslı olacak inan bana :))
28 Yorumla
Soran+1 yılUmarım öyledir Teşekkürler düşünceleriniz için. Dua ediyorum ve onu bekliyorum. ..
- +1 yıl
Dert etme böyle şeyleri Allah büyüktür merak etme :))
Soran+1 yılValla çok büyük dert ediyorum sanki büyük eksiklik gibi geliyor ve cevremdekikerin sorduğu ilk şey bu
- +1 yıl
Şöyle , artık herkes sürekli sevgili değiştiriyor. Evlilik öncesi bircok ilişkileri oluyor. Zinaya kadar gidiyorlar. Ve bunu artık normallestirdiler. Hani kendilerinin yaptıklarının yanlış olduğunu kabul etmemek için , temiz olanı garipsiyorlar . Ama öyle değil. Evlensen zaten karşındaki kişiyi tanımaya başlayacaksın nasıl konuşman neyi nasıl yapman gerektiğini anlayacaksın. Bugün yapılan ilişkilerin kaçı evlilikle sonuçlanıyor ? Tabi sonu evlilik olsa da insanlar birçok kişiyle çıkıyor. Ama bu da ilişkiyi iyi yönde değil kötü yönde etkiliyor. Eğer karşındaki kişi seni aldattiysa bütün herkesin seni aldatacagini dusunuyosun kimseye guvenemiyosun. Bir kere bir yalanla karşılaştıysan bütün kızları bir tutup istemsizce ondan sonra gelen kisi dogru kisi bile olsa her sözünü kurcalamaya acaba yalan var mi diye şüphelenmeye basliyosun. Ve bunlar da ilişkiyi olumsuz etkiler. Bugün bile eski sevgili yüzünden gecmisteki ilişkiler yuzunden biten bir dunya evlilik var
- +1 yıl
O yuzden diyorum ki asla dert etme. Sen doğru olanı yaptın
Soran+1 yılUmarım bu ozelligimin avantajını görürüm. ...
Bilmem sanki bu utangaclik yüzünden hiç evlenemicekmisim gibi geliyor kızlar pek sevmeZ öz guvensz erkekleri- +1 yıl
Teşekkür ederim :))
Soran+1 yılSistem seçmiş haberim yok ona teşekkür edin :)
En İyi Cevaplar
+1 yılÇok yanlış düşünüyosun böyle düşünme. Siz erkekler hiç el değmemiş kimseyle çıkmamış kız istersinizde biz onun erkek versiyonunu isteyemezmiyiz. 😂 Ben şahsen çok kıskanç biriyim ve evleneceğim erkeğin kimseyle bir yaşanmışlığı bir geçmişi olsun istemem. Çünkü her an "acaba onu hatırlattım mı" "acaba onu mu düşünüyo"diye düşünürüm. Emin ol sen en iyisisin dengin birini bulana kadar böyle devam 👍
15 Yorumla
Soran+1 yılAynen bnde öyle düşünüyorum bir kez olsun sonsuz olsun isterim. Allah gonlumuze göre verir ins...
- +1 yıl
İnşallah hepimize
Soran+1 yılSeninde mi olmadı bu yaşına kadar
- +1 yıl
Ordaki yaşım yanlış 18 yaşındayım. Sadece konuştuğum erkekler oldu o kadar sevgilim olmadı yani 😊
Soran+1 yılhmm anladım :-)
+1 yılKardeşim alaymı ediyorsunuz yoksa gerçekten tövbe estağfurullah tövbe yav 23 yaşındasın tertemiz cocuksun
.. tecrübesiz diye nedir ya kafayımı yedin
... Kız seni hak etmez
Kızları bulunmaz Hint kumaşı görme13 Yorumla
Soran+1 yılKardeş kaç tane yorum gördüm bu sitede benim gibilere ezik gibi bakıyorlar tecrubesiz diye evlenilmez diye görüyorlar insanın ister istemez gururuna dokunuyor
- +1 yıl
Tertemiz cocuksun temiz olmak ayıp birşey mi sen grzkl insanların dediğine bakma onlar grzklı
Soran+1 yılEyvallah saol kardeş
Kızlar istiyorum süper der. Suratına bakmaz kocum inanma
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen şüphelerm yok değil
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben içine kapanık insanları çok seviyorum çünki onlar sır saklamasını bilirler ve onlardan iyi dost olur genellikle böyledir.. evlenmek konusunda hani tecrubesiz olarak dusunmem ama bir erkeğin yeterince özgüveni olmalı kendini ifade edecek şekilde
31 Yorumla
Soran+1 yılDüşünsenize sevindim saolun. ..
+1 yılEvleneceğin insana karşı içine kapanık olmazsan gayet normal ve iyi bir durum
11 Yorumla
Soran+1 yılAlıtiktan sonra olmaz diye düşünüyorum.
Şahsen ben sevgilimi sevgilisi olmamaış biri isterim herşeyi yavaş yavaş benimle öğrensin
17 Yorumla
Soran+1 yılSorun etmez misin tecrubesiz oluşunu içine kapanık oluşunu faln
Soran+1 yılYok Estağfurullah... Yani ne bileyim hani hiç olmayınca tuhaf bakılıyor kadın Ruhundan anlamaz faln. Evet alıştiktan sonra anlatırım hem o da açar bni :)
Soran+1 yılEvet öyle elime kız eli bile değmedi bu güne kadar. ..
Soran+1 yılInsAllah saolun düşünceleriniz için. ..
Gizli Üye(25-29)+1 yılKötü düşünme aksine çok güzel bir şey keşke çogu erkekl senin gibi olsa güzel kardeşim soruna cevap verecek olursam elbette düşünürüm :)
11 Yorumla
Soran+1 yılbenim gibi Erkeklerin değeri bilinmiyor ya tuhaf görüyolar bizi.
- Aşk İlişkileri konusunda 877 cevap paylaştı.
+1 yılBence daha iyi bisey ama evlenecegin ksiiyede kapanık olmazsan
11 Yorumla
Soran+1 yılAlisinca olmam ya hem o açar bni diye düşünüyorum :)
+1 yılBu eksi bir yön değil ki. Evlilik böyle şeyle bağdaştırılacak bir şey değil bence. Adam gibi seversin , kafa dengi birini bulursun mutlu mesut yaşar gidersiniz. Böyle düşünmen saçmalık.
21 Yorumla
+1 yılgercegi soylemek gerekirse cok dogru birsey yapmissin erkekler nasil evlenince baska biriyle cikmamis istiyor bizde kizlar olarak istiyoruz ileride evlenecegin kadina ne guzel bir duygu olcak ozguvensiz olma hayat baskasiyla cikmak degildir
034 Yorumla
Soran+1 yılBu sitede ilk kez bu soruda gördüm değerli olduğumu... Genelde hep tecrübeli erkek arıyor kızlar ama sizin gibi kızların olduğunu beni mutlu etti. Umarım gönlünüzce olur herşey
- +1 yıl
amin. sen boyle devam et
Soran+1 yılEdiyorum insAllah o hayırlı insan bir an önce çıkar karşıma
- +1 yıl
ailem baski yapiyor bana evlen diye ben hayir diyorum yas 25 oldu napican sonra diyorlar 40 imda mutlu olucaksam kirkimda evlenirim diyorum sana baski yoksa tamam
Soran+1 yılBana dışardan baskı yok ama kendi kendime baskı yapıyorum yasitlarm evlendi çocuk yaptı ve ayrica bu yaşıma kadar sevgilim olmaması beni çok korkutuyor bu saatten sonra hiç beceremem diye. .. bundan çok korkuyorum sanki hiç evlenemem gibi geliyor
- +1 yıl
kafanin rahat olmasi lazim aslinda
Soran+1 yılÖyle olmuyor işte stres yapıyorum herkes diyor ki bu yaşına kadar nasıl olmaz işin kötü evlenemezsin vs vs moralimi çok bozuyor ve bn bunu acele olmasını istiyorum ama bu yanlış çünkü ararsam doğruyu bulamam yani beklemem gerekiyor ama onu da düşünüyorum beklemek doğru mu yoksa aramali mıyım
- +1 yıl
kaderinde varsa cikar ummadigin bir sekilde rahat ol cevre edin
- +1 yıl
kurslara git belki orda bulucaksin
Soran+1 yılInsAllah dediğiniz gibi olur. Allah dualarımizi kabul eder ins...
- +1 yıl
isaret diline yazil neden dersen kendi konusabilirken sirf engelli kardeslerimiz icin onlarla anlasabilmek icin giden kisinin kalbide temizdir istese yapmabilir
Soran+1 yılÖnce kendi dilimi konuşayım da sonra düşünürüz onu :)
- +1 yıl
sen bilirsin
Soran+1 yılPeki teşekkür ederim görüşleriniz için. ..
- +1 yıl
beklemek ve aramak ikiside onemli
Soran+1 yılNasıl oluyor hem bekleyip hem aramak
- +1 yıl
ararken bekliyorsun zaten onu beklemek demek oturup ayagina gelcek degil
Soran+1 yılArarken derken ona yaz olmadı buna yaz olmadı yani deneme yanılma yoluyla aşk olmaz böyle aranmamali bnc
- +1 yıl
her gordugun kiza yazma
Soran+1 yılYazmıyorum zaten yazmam
- +1 yıl
yazma zaten o daha beter gorucu usulu denedin mo
Soran+1 yılDenemedim annem söylüyor ama var mı beğendin diye. Daha vakti var askerlik faln
- +1 yıl
askerden sonra dusunursun evlenegin kizin guzel olmasina bakma kalbi guzel olsun
Soran+1 yılBirazda güzel olsun ya :)
- +1 yıl
kendine bakmasi onemli kisisel temizligide onemli onlari yapanin zaten az da olsa guzelligi cikar
Soran+1 yılEvet orası herkeste olmalı zaten. ..
Ama bir de hiç sevgilisi olmamış olacak benim gibi o da zor gibi- +1 yıl
her kisa etekligi kasar sanma her kapaliyida namuslu sanma
Soran+1 yılBununla alakası ne bunun. Biliyorum bnde hatta kapalilardan daha çok korkuyorum..
Allah hayırlısini nasib eder inş. ..- +1 yıl
her kapali oyle degil benim basim aciktir ama sifir kol bile giyinmem icimi gosteren seyleri giyinmem cevremde birkac kapali var duzgunler ama gerisi yalan benim yapmadiklarimi yapiyorlar
Soran+1 yılEvet haklısın ama kapalilarin % 80 ini gerçekten tesettürlu değil maalesef.
- +1 yıl
cevremizdekiler oyle malesef bazi kendini bilmez yuzunden digerlerinin de adi oyle oluyor
Soran+1 yılNe diyeyim ki dua etmekten baska. Allah iki yüzlü insanların şerrinden korusun bizleri...
- +1 yıl
Amin
- +1 yıl
Kardesim 25 yaşindayim ne değeri insanlar ezik gibi görüyor. benim hic sevgilim olmadi alay konusu bile olmuslugum var
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe ilgisi var sevgilisi olmak zorunda değil ama özgüvensiz mıymıntı insanla da olmaz.
12 Yorumla
Soran+1 yılÖz guvenm yok maalesef
Cevap sahibi+1 yılÖzgüven sevgiliyle kazanılmıyo. Bence sevgiliden çok onu dert etmelisin.
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen 27 yaşındayım hiç olmadı. Benim şansım yok sanırım
13 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum valla kardeşim InsAllah hayırlı birisini bulursun. ...
Cevap sahibi+1 yılAmin. Ama pek ümidim de yok. Tipim bozuk 😄Umarım sen bulursun
Soran+1 yılÖyle düşünme kardeşim kalbin düzgün olsun.
+1 yılHiç sevgilisi olmadigindan degilde özgüven eksikliginden istemezdim
10 Yorumla
+1 yılHiç alakası yok tam aksine..
18 Yorumla
Soran+1 yılBuna benzer bir iki soru daha sormuştum aynısını demiştin yine öyle düşündüğün için teşekkür ederim rapunzer.
- +1 yıl
bu konunun aksini düşünmem çok zor :) rica ederim
Soran+1 yılPeki utangaç olması sorun mu sizin için
- +1 yıl
utansın tabi :) değişmesi gereken konularda değiştikten sonra sorun yok
Soran+1 yılNe gibi konular mesela degismesi gereken
- +1 yıl
genel anlamda.. insanız mutlaka yanlış düşündüğümüz noktalar olmalı karşılıklı olarak yanlışları düzeltmeye açık olunmalı bence..
Soran+1 yılEvet o konuda haklısınız
Yorum icin tesekkur ederim. ..- +1 yıl
rica ederim
büyük ihtimal aileden gelen özgüvensizliğin vermis oldugu eksik kalma duygusu. ben sahsen düsünmem cnkü cok cabuk baglanıyolar
12 Yorumla
Soran+1 yılne güzel işte bağlanmak kötü mü hiç aldatmaz seni sadakatli olur
Gizli Üye(25-29)+1 yılMutlu olurum açıkçası ilki olmak sevindirir beni.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılBnde 23 yaşındayım bnmde hiç sevgilim olmadı bana ne kadar çok benziyorsn. Tanışmak ısterim sizi
010 Yorumla
Soran+1 yılBurdan pek güvenilir olmuyor ya.
Cevap sahibi+1 yılEvet bnde Güvenmiyorum ve kimseyle de görüşmedm ama ne bilim sizde güven veren bisey hissettim gibi bu yüzden tanımak istedim.
Soran+1 yılİlginç ilk defa böyle bişey yaşıyorum :-)
Cevap sahibi+1 yılBen ciddiyim cevabınızı bekliyorum
Soran+1 yıl:-) :-)
Cevap sahibi+1 yılNden gülüyorsunuz
Soran+1 yılBilmem samimi gelmediniz
Cevap sahibi+1 yılBni tanımıyorsunuz sorunuzu beğeniyorum özele gelin
Soran+1 yılTeşekkür ederim konuştuğum biri var olmaz.
Cevap sahibi+1 yılBekleyeceğim
Buldukca bunama isterm tbi
11 Yorumla
Soran+1 yıl:)..
aksine Evlenilecek erkek diye düşünüyorum 👍
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim düşünceniz için
+1 yılSenden daha şanszlari var örnek ben 2 yaş büyugum senden. degermis cok komik😅😅😅
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKeşke öyle birini bulsam. Temiz birini.
113 Yorumla
Soran+1 yılSorun etmez misin utangaç sessiz olmasını
Cevap sahibi+1 yılSizin yapıdaki insanlar genelde bir alışma süresi oluyor sonrası çok güzel muhabbet döner tanidiklarimindan biliyorum sadece alışman gerek
Soran+1 yılAynen bnde öyle düşünüyorum ama o ilk adım ve tanışma süreci önemli karsidakinin benm kisiligimin bilincinde olup sabretmesi gerekli galba
Cevap sahibi+1 yılSana değer vermek isteyen kişi zaten o sabrı kuşanmış olur merak etme sen kendin olmaya devam et belki sadece sende biraz gayret gösterebilirsin ki güzel şeyler ortaya çıksın
Soran+1 yılİşte o kısmı bilemiyorum. Aşk aranır mı beklenilir mi. Ben mesela sna yazsam aramış olacağım bu ne kadar doğru bilemiyorum yani gerçek birini nasıl anlayacağın bilmiyorum ve bu yüzden dua ediyorum ama sana yazıp olmadı ötekine yazıp olmadı gibi şeyleri de sevmiyorum aynı deneme yanılma yolu gibi olur bu yani yanlış. Bir kişi çıksın ama onu nasıl anlayacağımi bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılBence aşk beklenir yani en azından ben öyle umuyorum, ve beklediğime değsin istiyorum. O zaman dua etmeye devam mutlaka o kişi çıkacaktır ve sen belkide herhangi bir iletişim gerekmeksizin onun O olduğunu anlayacaksın :) ben öyle düşünüyorum yani sağa sola yazmak deneme yanılma yapmaktansa edebimle beklerim
Soran+1 yılYa InsAllah öyle olur ya gerçekten böyle dusunmenize sevindim. Ben bir tane olsun ömür boyu onunla olsun istiyorum Allah gönlümuze göre verir insAllah...
Cevap sahibi+1 yılAllah herkese hakkettiğini karşısına çıkarır inşallah.. Bu yaşta ki bir erkeğinde böyle düşünmesi umut verici gerçekten bende sevindim
Soran+1 yılAminn... Aynı şekilde sizin de böyle düşünmeniz sevindirici. ..
Soran+1 yılYanlış anlamazsaniz takip edebilir miyim sizi?
Cevap sahibi+1 yılTabi
Soran+1 yılmesaj atmadm size teşekkür ederim. gizlenebilirsiniz
Soran+1 yılatamadim
evet
126 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok haklısın ve katılıyorum ama kimse beklemeden elde ediyor bunu ama biz bekledimiz halde bulamıyoruz nasıl olacak bu
- +1 yıl
ben bekleyenlerdenim beklemediğim bir anda gelecek Allah bilir bunu belki sen beklemeyi seçersin sonra bir bakmışsın onu aramış ve bulmuşsun anlamamışsın ne olduğunu ama artık o seninledir unutma ki mevla isterse sel getirir, yel getirir, yol getirir. senin kısmetin senden başkasına verilmez..
Soran+1 yılBnde buna inanıyorum da etraftaki insanların peçete değiştirir gibi sevgili değiştirmesi de mi aşk oluyor ama mutlular olan bzm bekledimizle kalıyor. Onların ki de mi kader oluyor yoksa nefis mi
- +1 yıl
her şeyimiz nefsimiz değil mi zaten o olmasaydı secdeden başımızı kaldırmazdık. onlar mutlu değil ki kendilerine ne kadar zarar veriyorlar farkında bile değiller. sadece bir takım şeylerini köreltiyor kimileri kimileri aşığım diyor aşkın tanımını bile yapamazken sonrası acı bu dünya da olmasa bile öbür dünyada yine acı kimisinin ki kaderdir onun imtihanıdır. bu yüzden beklemek en iyisi çünkü ne kimseyi kırıyorsun ne de boynunu büküyorsun
Soran+1 yılAynen haklısın kesinlikle. ..
Bazen düşünüyorum ki benim bu utangaç sessiz olmamın hikmeti belki de günaha girmemek için bir lütuf olduğunu düşünüyorum her ne kadar şikayet etsem de. ... Ya da bn böyle algiliyorum ozguvensiz oluşuma kılıf uyduruyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim bnde o jisiligimden odun vermedim vermem de ama çok dezavantajları var çok üzülüyorsn kırılıyorsn vs vs üstelik duygusallık da varsa tam bir çile
Soran+1 yılHaklısın InsAllah bulurum. . Teraziyim maalesef :)
Soran+1 yıl:) burda böyleyim de özele geçince durgunm. Evet sohbeti severim de reelde göstermiyorum bunu sadece samimi azinlikta konuşurum. ..
Soran+1 yılTeraziler konuşkan mı olur bilmiyordm :)
Soran+1 yılEvet zaten benim en belirgin özelliğim adaletli duygusal ve kararsız olmam. Kararsızlık çok eksi puan
Soran+1 yılSizin burcunuz nedir gerçi diğer burçlar hakkında fikrim yok ama :)
Soran+1 yılBalık teraziden daha duygusal diye biliyorum doğru mudur :-)
Soran+1 yılÖzelden mi konuşsak sizin için sorun değilse tabi :)
Soran+1 yılTamam sizi meşgul etmim bn.
Yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim iyi geceler kolay gelsin. ..
Soran+1 yılSağolun sizde sağlıcakla kalın.
Ayyy ne guzel bisii
15 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
Soran+1 yılNapcan evlenecen mi :)
Soran+1 yılBilmem kendim için bişey diyemem objektif olmaz. Başkalarının görüşü önemli
Özgüven kazanmalısın
14 Yorumla
Soran+1 yılNasıl kazanabilirm
Soran+1 yılBu yastan sonra atlatabilir miyim sizce geç değil mi
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır düşünülür ben düşünürüm ne güzel keşke bana denk gelseydin bir çok kız böyle düşünür..
022 Yorumla
Soran+1 yılBöyle dusunmenize sevindim ama burda çoğu kız tecrübeli erkek istiyor şaşırıyorum açıkçası tabi birazda üzülüyorum böyle olduğum için
Cevap sahibi+1 yılÜzülme ya valla % 50 tecrübeli isteyen vardır çünkü onlarda tecrübelidir % 50 de tecrübesiz vardır onlarda öyle ister üzülmen gereksiz !
Soran+1 yılUmarım öyledir düşündüğünüz gibi :-)
Cevap sahibi+1 yılAramak bence
Soran+1 yılNasıl açıklar mısınız?
Bence beklemek gibi geliyor. Misal şöyle bn bu soruyu sordum ve bir çok kişi benim bu halimden memnun çünkü kendilerinin de hiç sevgilisi olmamış. Şimdi diyelm bu ortak noktas ve burda aramam gerektiğini düşünelim sana yazdm olmadı ona yazdm olmadı diğerine faln derken kaç kişi derken uzar gider sence bu iyi bişey mi deneme yanılma yoluyla aşk olmaz ki yani bn böyle düşünüyorum ama sen nasıl düşünüyorsun
Soran+1 yılbeklemek çünkü gerçek aşklar bedel ister beden değil ararsan beden isteyenlerle karşılaşırsın beklersen yüreğini isteyenlerle karşılaşırsın...
Bu da başkasının yorumu doğru gibi bnce
Cevap sahibi+1 yılVayy bu iyiydi 😊 Haklısın elinden geleni yapmışın o zaman beklemek
Cevap sahibi+1 yılAma şu bir gerçek insan cüzi iradesiyle kaderine neden olabilir aradın buldun veya bulamadın Allah onu uygun zamanda karşına çıkaracak demekki nasip kısmet hayırlısı..
Soran+1 yılEvet karşına çıkması Allah'ın takdiri senin onu seçmen de senin cizzi iraden diye düşünüyorum.
Allah karşımıza hayırlı olanı çıkarsın ve yakinlastirsn InsAllah. ..
Her ne kadar beklemek diye dusunsem de emin değilim. ... Çünkü mesela burda bile sevgili olan var yani arayarak olmuş oluyor ama sonucu evlilik mi olur orası şüpheli yani emin değilim beklemek mi aramak mı? :-)
Cevap sahibi+1 yılÖnce aramak sonra dua tevekkül
Cevap sahibi+1 yılİnşallah bulursun dua edicem sanada 😊
Soran+1 yılNasıl aramak mesela açar mısın. Bence dua edersin hayırlısni istersin Allah karşına çıkarır sende tevekkül edip seversin bnce :)
Soran+1 yılAllah razı olsun umarım duaların kabul olur :) hem başkası için dua edersen kendi dualarn daha çok kabul olur :)
Cevap sahibi+1 yılSen aradığını burda bulamadınmı yani ümidini burdan kes ama Allah tan kesme hiç olmayacak yerde karşına çıkarır sende şaşırırsın tevekkül Allaha bırakmak demek en başta tevekkülünü yap
Cevap sahibi+1 yılSeninle ilk kez burdan mı yazıştık biz? 😊
Soran+1 yılBn burda aramadm ki hiç ama misal dedm.
Seninle ilk kez burdan mı yazistk biz derken anlamadm ilk kez bu soruda mi demek istedin :)
Cevap sahibi+1 yılHayır sen bana mesaj attınmı
Soran+1 yılYok mesaj atmadm ama takip attm da kabul etmediniz daha :)
Cevap sahibi+1 yılHııı
Soran+1 yılN'oldu Zeynep neden engelledin ne yaptım sana. Akşam mesaj atmadin bnde istemiyorsun diye ustelemedm iki gündür yoktm giremedim noldu da şimdi böyle oldu.
Allah aşkına sadece sebebini söyle bak Allah'ın ismini veriyorum sadece neden konuşmak istemiyorsn onu söyle rahatsız etmem söz. ...
Soran+1 yılbenim başkasıyla konuştuğumu falan düşünüyorsan yanılıyorsn kimseyle konuşmuyorum...
Birini yeterince tanımadan hemen silebiliyor musun böyle.
Beni tanımak için sabretmedin maalesef. ...
Cevap sahibi+1 yılKonuşuyo musun gizli üyeyle şimdi
+1 yılbenimde aynı eksi düşünen sie go
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYakişiklı ysa yaniii
16 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadım
Cevap sahibi+1 yılYakişiklı mısn
Soran+1 yılKendime bişey diyemem sizin görmeniz gerek o da burda olmaz
Cevap sahibi+1 yılSorunu sevdim mesaj at
Soran+1 yılTakip ettim ama mesaj atilmiyor size
Cevap sahibi+1 yılNickin baş harfi ne
+1 yılHayır düşünmem.
00 Yorumlaİmkansız
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar