1,5 yıl boyunca hep erkek arkadaşım emekler verdi, çok çaba gösterdi, bana dünyanın en güzel ilişkisini sundu. Evleneceğim kızı buldum diye herkese ilan ediyordu. Bütün atkadaşlarıyla tanıştırdı, hayatının merkezine yerleştirmişti. Benden beklentileri oldu, karşılık bekledi ama benim sevgimi belli etme şeklim farklı olduğu için hep üzülüyordu ve kırılıyordu, yinede yılmadan koştu peşimden 1,5 yıl boyunca. En sonunda ben erkek arkadaşımı terk ettim, ilerde sorunlar yaşayabileceğimizi düşünerek. 1 hafta sonra geri döndüm kabul etti. Yine busefer ben kendimi ilişkime veremediğimi farkedince, beni kendine bağlayamadığını kabullenip beni bırakmaya hazırlamıştı kendini sevgilim. Bu süre içinde ayrıydık, ben başka erkeklerle yazıştım. Tekrar bana döndüğünde bu yazışmalarımı gördü ve ilişkimize son noktayı koydu.
Bu erkeği nasıl geri döndürebilirim? Güzel bir bağımız vardı sevgi ve saygı dolu, son haftalar yanlız artık kırıcı olamaya başlamıştık hafif. Kalbini yeniden kazanabilirmiyim?
Bu erkeği nasıl geri döndürebilirim? Güzel bir bağımız vardı sevgi ve saygı dolu, son haftalar yanlız artık kırıcı olamaya başlamıştık hafif. Kalbini yeniden kazanabilirmiyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar