ne zaman nerde ne yapacakları belli olmuyor da ondan. aslında on numara sert kızlar. ilişki yaşayış şekli bile güzel. ama gel gelelim olmadık bir zamanda öyle olmadık bir hareket yapıyorki ozaman kabul etmediğin istemediğin o minnoş kızlar geçiyor gözünün önünden film şeridi gibi. he bide bazen sert görünümü abartıp erkek gibi giyiniyorlar falan. kankam ahmetle çıkmıyorum seninle çıkıyorum diyince de bozuluyorlar. amaaan eski günler geldi bak heyheylendim. seveni vardır illaki şimdi onların kalbini de kırmayalım =)
Her insan kendinde olmayan özelliklere karşı daha fazla merak gösterir. Bu merak bir alaka ve dolayısıyla bir sevgi meydana getirir. Çevremdeki ilişkileri göz önüne aldığımda genelde bu esaslar çerçevesinde insanlar tarafından seçimler yapıldığına şahitlik ettim. Lakin olayın evrimsel ve psiko-sosyolojik yönleri de var ama onları yazmayayım çok su götürür.
Cogunluk degil ama su yargi olabilir dusuncede sert mizahli kadinlardan red edilme olasiligi daha yuksek gibi duruyor disardan ama sempatik kizlarla iletisim kurma sansin daha yuksek.
Ne yapacakları belli mi o manykların bir çay içelim diyecek olsak o çayı neremizle içeceğimizin hesabını yapamıyoruz :) Al işte gifteki kadın sana yapsa bunu sen gider misin benim neticem yemez abi :)
En İyi Cevaplar