Sevdiğim Çocugun Yakın Arkadaşıyla Çıktım İntikam İçin Sizce Doğru Mu?

benim sevdiğim bir çocuk vardı ve cidden fazlasıyla sevdim ve acı çektim benimle konuşurken tam olarak hastanelik olduğum hastaneye kaldirildigim gün benimle konuşmasına ragmen benim arkadaşlarımla cikti isi gücü boyle cinsel şeylerdi aski dokunmak saniyodu ve benim canimk acitiyodu aci cekiyodum ve bunu arkadaşları bile goruyodu aralarında biri vardı benden nefret ediyordu hatta beni sevmemesi garibime gidiyordu sonra benim acimi dindirmeye calisti bana asik olmuş arkadaşlarım zorladi zamanla seversin diye herkesin içinde itiraf etti hayir diyemedim o kadar asikti ki o kadar seviyordu ki beni hayret ediyodum ilk defa biri beni bu kadar sevmişti ve bu bana fazla geldi vicdan azabı çektim sevemiyodum suçluluk duygusundan dolayı bazi şeylerde taviz verdim sonra yapamadim ayrildim benim hakkimda iftira söylemiş çok aci çekip kizinca sevdiğim çocuk inandi bana mesaj atti konuşuyorduk inanmadim dedi ama o kadar inanmis ki onun söylediklerine beni o amaçla kullanmak için istiyordu ve bitirdim o çocuk benden özür diledi çok pişman çok seviyordu hala ayni şefkatle aşkla bakiyodu ve ben ona nasil onu sevmediğimi ona yalan söylediğimi onunla cikarken oyun oynadigimi aslinda oda içten içe bilse de arkadasini ne kadar sevdiğimi anlattim onlar zaten konuşmuyor ama ben yıkık dokugum iftiranin izleri askin güvensizliği var ne pes edebiliyorum nede savaşabiliyorum yeniden çok cani yandi yine simdi hala seviyor vazgeçmiyor herşeye rağmen ama anlamiyor olmaz oda biliyor olmiycsgini ama benimle olmazsa kimseyle olmaz diyor 7 ay oldu aski beni korkutuyor konuştuğum biri var herşeye engel olmaya calisiyor herseyimi beğenip takip etmeye calisiyor karsima cikip duruyor o yandi diye bizi de yakmaya calisiyor napmaliyim?
Sevdiğim Çocugun Yakın Arkadaşıyla Çıktım İntikam İçin Sizce Doğru Mu?
Cevapla