Sevgilinizden ayrıldıktan sonra neden engelleme ihtiyacı duyarsınız? Detaya bakar misiniz arkadaşlar?

Sevgilimle 15 ay süren bir ilişkimiz vardı. Ikimizinde çok hataları oldu ve ayrıldık kesin bir şekilde. Ayrıldığımız gün beni whatsapp da dahil her yerden engellemişti. Bir gün geçmedi mesaj yazdı nasıl hissediyorsun sen aklıma gelince gözlerim doluyor falan dedi. Ayrilmayi o benden cok istedi yani seni sevmiyorum artik diyordu. Ben de mesajina iyim sorun yok üzülme dedim tamam dedi. Sonra whatsapp face instagram bütün engelleri kaldırdı. Bu süre içerisinde kendisine tek kelime yazmadım aramadim. Bugün beş gün oldu ayriyiz tekrar engellemiş sosyal medyadan sizce neden onunla hiç iletişim kurmadim rahatsız da etmedim?
Sevgilinizden ayrıldıktan sonra neden engelleme ihtiyacı duyarsınız? Detaya bakar misiniz arkadaşlar?
Cevapla